Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Tk: gele DRZ400E  (gelezen 4337 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Tk: gele DRZ400E
« Reactie #15 Gepost op: 25-03-2006, 10:04 »
De prijzen dalen! 3.950€:

Marktplaats 400E

Nop

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Tk: gele DRZ400E
« Reactie #16 Gepost op: 25-03-2006, 10:10 »
Mag het? Ding is 6 jaar oud... :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 274
Re: Tk: gele DRZ400E
« Reactie #17 Gepost op: 31-03-2006, 22:20 »
Héeeeeh, is die gozer gek of zo. Ik heb mijn compleet gepimpte en in perfecte staat verkerende DRZ van 2004 met 3500 km bij www.andremotors.nl  (ktmdealer) voor 3500 euro gekocht.

Compleet met dynojet, rhino uitlaat systeem etc etc, tandwielset van een E
 ::)

...of zou andré gek geweest zijn ???

al heb ik wel een s ipv e.....
Maar weer eens opstappen......

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: Tk: gele DRZ400E
« Reactie #18 Gepost op: 31-03-2006, 22:24 »
...of zou andré gek geweest zijn ???
gek op KTM ja

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Tk: gele DRZ400E
« Reactie #19 Gepost op: 11-04-2006, 10:52 »
Héeeeeh, is die gozer gek of zo. Ik heb mijn compleet gepimpte en in perfecte staat verkerende DRZ van 2004 met 3500 km bij www.andremotors.nl  (ktmdealer) voor 3500 euro gekocht.


Kan het zijn dat je appels met peren vergelijkt?

Je hebt waarschijnlijk een S-serie gekocht bij André, waar niets mis mee is. Maar er is wel een verschil in nieuwprijs van royaal 2.000 Euro toen beiden nog nieuw waren!

Die 'dure' is een E-serie ;)

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4275
Re: Tk: gele DRZ400E
« Reactie #20 Gepost op: 11-04-2006, 11:03 »
Ja, een gerachte E van 4 jaar ouder dan de S die hij heeft gekocht.

Die E heeft mij iets teveel "ervaring" voor wat ie kost, zonder gegevens over de historie en onderhoud.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Tk: gele DRZ400E
« Reactie #21 Gepost op: 11-04-2006, 11:13 »
Een E heeft zelden een gestructureerde staat van onderhoud; de teller gaat maar tot 1.000 km en dan is hij klokje rond.

Daarnaast is hij behoorlijk bomproof; zolang er nog niets stuk is zijn er maar een beperkt aantal punten die je even moet bijpunten.

Heeft hij eenmaal schade, merkbaar door rare bijgeluiden of vermogensverlies, dan kan er wel gevolgschade zijn.

Deze blokjes lopen relatief stressarm en zijn bijna niet over de toeren te jagen; er zijn erbij met meer dan 100.000 km op de teller en nog steeds niet toe aan revisering!

Noppy

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 16
Re: Tk: gele DRZ400E
« Reactie #22 Gepost op: 11-04-2006, 11:17 »
Klopt volledig Noppy.
Het tellertje waarvan je spreekt, gaat maar tot 99 en is zo weer op nul te draaien.
Bij aanschaf van gelijk welke offroad, moet je weten dat niet alle sporen van gebruik of eerdere schade zichtbaar zijn.
Zelfs eentje in nieuwstaat kan vol verdoken gebreken zitten.

Het is en blijft een kwestie van geluk en zeker in Belgie.

Groetjes.