Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Tuareg 2012 18-26 maart  (gelezen 69619 keer)

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #240 Gepost op: 04-03-2012, 10:54 »

 
Dutchie, ik kan je link niet lezen tenzij ik registreer. Blokkie? nog even een motorblok wissel doen?


Jep, nog even het blokje erin, dan naar Doetinchem, komende week de achtertank erop, uitlaat pas maken, mousse klappen, bedrading voor 2e pomp leggen, accu bakje maken, roadbook frame monteren + bedrading en andere voorkomende werkzaamheden...  :-X
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #241 Gepost op: 04-03-2012, 10:58 »


ARRRRRR als ik dit allemaal lees en de routes zie! Wat tof :-) Er gaan ook wat bekende autoteams mee, en een fotograaf uit Duitsland. Wie sturen er allemaal berichtjes naar Nederland om te volgen?

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #242 Gepost op: 04-03-2012, 12:01 »

ARRRRRR als ik dit allemaal lees en de routes zie! Wat tof :-) Er gaan ook wat bekende autoteams mee, en een fotograaf uit Duitsland. Wie sturen er allemaal berichtjes naar Nederland om te volgen?


Als we goede wifi hebben dan probeer ik eea te tweeten ( @antal ) anders woren het korte tweet sms-jes...
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #243 Gepost op: 04-03-2012, 15:51 »
Jongens, niet te veel stressen: Gewoon lekker rijden, motortje goed voo relkaar hebben (niet te veel last minute wijzigingen enzo  ;) ), niet te drukmaken.


Je weet wat je geboekt hebt bij Martin (en anders kijk je nog effe op de site of in de infomails), en de rest wordt echt wel ter plekke geregeld.
-Zorg dat je op tijd bij de keuring bent... dat scheelt een rij en je hebt daarna vrij
-help elkaar waar dat kan, maar ga geen 2 uur bij anderen verdoen dan haal je zelf je etappes niet.
- help ook met inladen, uitladen etc., dat maakt een team: Vroeg of laat heb je zelf ook hulp nodig.
- begin op tijd, maar RUSTIG: In de eerste dagen kun je alleen verliezen: navigatie is daar alles
- de strijd begint pas echt in de duinen, en daar zul je ook alle kracht en energie nodig hebben.


Ik ga dit jaar voor de verandering maar eens lekker meegenieten vanaf hier  :D

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #244 Gepost op: 04-03-2012, 22:38 »
Lol, stress zul je bij mij niet vinden hoor  ;D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #245 Gepost op: 05-03-2012, 10:30 »
goeie tip: ( vind ik zelf)

Vorig jaar stonden we helemaal vooraan bij de Papierwinkelincheckbalie op de keuringsdag. Dat scheelt echt serieus tijd. De Moptorkeuring doen je dan later een keer als de rij wat minder is, of als je mazzel hebt direct erachteraan.  Bleek dat de dames van de Orga een stuk of 25 roadbooks voor de hele rally al hadden geplakt en dat je die voor ik geloof 3 tientjes kon kopen.  Dat scheelt 3 uur plakken, en netjes dat ze het hadden gedaan!

Maar als je dat niet doet en je houdt niet van plakken:  Na twee dagen zijn er aardig wat rijders uitgevallen die hun roadbook al geplakt hebben voor de hele week. Daar kun je ook op gokken.
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #246 Gepost op: 05-03-2012, 15:37 »
Gewoon Marcel Sannen daar naartoe sturen :-X Binnen no-time staat alles op Tripy...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #247 Gepost op: 05-03-2012, 16:36 »
Jongens, niet te veel stressen: Gewoon lekker rijden, motortje goed voo relkaar hebben (niet te veel last minute wijzigingen enzo  ;) ), niet te drukmaken.


Je weet wat je geboekt hebt bij Martin (en anders kijk je nog effe op de site of in de infomails), en de rest wordt echt wel ter plekke geregeld.
-Zorg dat je op tijd bij de keuring bent... dat scheelt een rij en je hebt daarna vrij
-help elkaar waar dat kan, maar ga geen 2 uur bij anderen verdoen dan haal je zelf je etappes niet.
- help ook met inladen, uitladen etc., dat maakt een team: Vroeg of laat heb je zelf ook hulp nodig.
- begin op tijd, maar RUSTIG: In de eerste dagen kun je alleen verliezen: navigatie is daar alles
- de strijd begint pas echt in de duinen, en daar zul je ook alle kracht en energie nodig hebben.


Ik ga dit jaar voor de verandering maar eens lekker meegenieten vanaf hier  :D

Jahoor  ::)   En ik heb afgelopen dinsdag mijn bak kapot  :(   Motor ligt in exploded view momenteel. Morgen onderdelen van de bak binnen, vijfde versnelling wielen op primere en secondere as....
 
TNT   Totaal Niet Tof!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #248 Gepost op: 05-03-2012, 16:44 »
wanneer krijgen we de tickets van het vlegveld... net al mijn emails in eens weg...... kllote pc..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #249 Gepost op: 05-03-2012, 16:51 »

Jahoor  ::)   En ik heb afgelopen dinsdag mijn bak kapot  :(   Motor ligt in exploded view momenteel. Morgen onderdelen van de bak binnen, vijfde versnelling wielen op primere en secondere as....
 
TNT   Totaal Niet Tof!

Kop op sanne, is natuurlijk klote en waarschijnlijk een duur grapje. maar... het had ook op dag 1 van de rally kunnen gebeuren....  Nu heb je nog de kans het op te lossen. succes!
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #250 Gepost op: 05-03-2012, 17:13 »
wanneer krijgen we de tickets van het vlegveld... net al mijn emails in eens weg...... kllote pc..


Geen flauw idee, wanneer vliegen? Vanaf waar en waar naar toe? Ps. Iemand een idee hoe laat we dan ook vliegen? Ik heb voor zover ik weet geen mail gemist. Zal in de komende 2 weken wel komen. No worries! ;)

Post Merge: 05-03-2012, 17:13

Jahoor  ::)   En ik heb afgelopen dinsdag mijn bak kapot  :(   Motor ligt in exploded view momenteel. Morgen onderdelen van de bak binnen, vijfde versnelling wielen op primere en secondere as....
 
TNT   Totaal Niet Tof!


Totaal niet tof!!


Jij loopt dus nog verder 'achter' dan ik, succes met het opbouwen!!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #251 Gepost op: 05-03-2012, 17:39 »
eindhove vroeg 9:30 dacht ik op de 17de

Post Merge: 05-03-2012, 23:39
Potverdorie..... Pc klapt , afijn die doet het weer maar ik ben 4 maanden Emils kwijt en alle andere mappen zijn leeg.... Dus ik heb geen info meer over de tuareg .......
Wordt het toch tijd om op Apple over te gaan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #252 Gepost op: 06-03-2012, 08:20 »
eindhove vroeg 9:30 dacht ik op de 17de

Post Merge: 05-03-2012, 23:39

Potverdorie..... Pc klapt , afijn die doet het weer maar ik ben 4 maanden Emils kwijt en alle andere mappen zijn leeg.... Dus ik heb geen info meer over de tuareg .......
Wordt het toch tijd om op Apple over te gaan


ik stuur alle mails van martin en uit dtsl wel aan je door.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #253 Gepost op: 06-03-2012, 19:08 »
Thans, heb nu mijn mail op de iPad dus ik kan alles weer ontvangen...... Nu maar eens een mooi Apple uitzoeken

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #254 Gepost op: 07-03-2012, 08:39 »
Je moet een kaart van Marokko mee tijdens de Tuareg.
 
Heel Marokko is natuurlijk wat overdreven, deze pdf, dubbelzijdig afgedrukt op A3 rij je echt niet af als je een dag verdwaald bent.