Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Tuareg 2012 18-26 maart  (gelezen 69559 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #345 Gepost op: 25-03-2012, 08:48 »
brommer gaat nog steeds hard en lekker





Offline member

  • *****
  • Berichten: 322
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #346 Gepost op: 25-03-2012, 08:50 »
Erwin was al vroeg op, iets met de telefoon en zomertijd. Ik snap er niks van, ben al blij als ik zelf bij de juiste klok leef ::) Gelukkig istie vroeg naar bed gegaan
Zijn berichtjes van vanochtend:

Gisteren saaie snelle special waarbij gps volgen steeds snellere route opleverde als roadbook volgen. Zo kan ook natuurlijk niks verdienen. Ook de navigatie special veel wp's.
Brommer toch verdwaald, heeft veel en lang gereden en is uiteindelijk bij cp op auto geladen. Hij was om 9 uur of zo pas hier.
Ik heb hele laatste nav special in regen gereden, had wel binnenjasje aan gelukkig. Sporen op pad hele stukken onder water.
Sta nog steeds 7e met Gerard en nog iemand kort voor me. Achter me redelijk groot gat. Wie weet valt er nog wat te verdienen. :-)

Maar goed dat ik vroeg was. Remblokken net vervangen en handvatten geborgd met ijzerdraad. T is droog!

Post Merge: 25-03-2012, 08:52
brommer gaat nog steeds hard en lekker
:confused:Zit er nou weer naast, Gerjan ?
what doesn't kill me only makes me stronger

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #347 Gepost op: 25-03-2012, 09:09 »
mijn info gaat niet verder dan op basis van deze foto  dus kan goed dat het gistter minder is gegaan met brommer. sorry voor verwarring.
Hem kennende zal hij vandaag gewoon weer de draad oppakken

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #348 Gepost op: 25-03-2012, 09:31 »
mijn info gaat niet verder dan op basis van deze foto  dus kan goed dat het gistter minder is gegaan met brommer. sorry voor verwarring.
Hem kennende zal hij vandaag gewoon weer de draad oppakken


Super mooie foto Robert die van Kim, geef hem een geweer en je zal je bang gaan maken voor deze dessert warrior en ik hoop Robert dat je al je tanden nog hebt, want je zit vast heftig te knarsen door het feit dat je al weer thuis bent. De topmannen zijn vandaag aan een touwtje gefinisht, allemaal in dezelfde minuut, hoe doen ze dat toch? of lopen die brommers allemaal even hard.


Martin gaat als hij geen pech krijgt de Touareg vandaag winnen, wat een geweldige prestatie, team captain zijn en nog ff de Rally winnen.
Ook mooi is dat Sanne ondanks dat hij niet meer mee rijdt nog boven Kim en Antal staat.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #349 Gepost op: 25-03-2012, 10:05 »
haha, gelukkig knars ik nie inderdaad dan zou het hard gaan. ik heb me er redelijk snel overheen gezet en gefocused op het weer terugzien van vriendin en kindje. het heeft wel aantal dagen geduurd voordat mijn testosteron niveau op normaal terug was. mijn vriendin merkte duidelijk dat ik  nog niet helemaal was afgekoeld. en falende artsen in zoetermeer hebben het ook geweten.... :-X


genoeg over de uitvaller(s). de sfeer in het team en de algehele buzz en spanning op het bivak is bijzonder. smaakt echt naar meer.


het is heel spijtig dat de verbinding zo matig is. eao team heeft alles bij zich voor livebeelden en interviewtjes met de rijders, maar ze krijgen het haast niet verzonden. echt zonde. maarja dat hoort erbij. misschien nog wat groter worden en dan een profi sateliet verbinding ergens inkopen.

Post Merge: 25-03-2012, 10:23
wow, mijn ktm-etje doet nog goed mee: joris van dyck nr 64, 17de op dag 6!!! Go Joris (en hou t heel.....)


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #350 Gepost op: 25-03-2012, 11:55 »
Kreeg gisteren om 21.15 sms van Brommer dat hij net binnen was, last had (gehad) van knie, maar dat het weer goed ging :P
Als ik dit allemaal lees denk ik dat het toch aan te bevelen is om voor het rijden van deze rally een keer in de duinen geoefend te hebben.  :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #351 Gepost op: 25-03-2012, 14:25 »
dit is toch wel een heeeeel lekker filmpje:
Day 5 | Dune Race


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #352 Gepost op: 25-03-2012, 17:38 »
sms brommer:Het is vandaag koud en mistig in Marokko.... :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #353 Gepost op: 25-03-2012, 18:02 »
jep ze staan al in de haven

Offline member

  • *****
  • Berichten: 322
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #354 Gepost op: 25-03-2012, 22:12 »
En inmiddels zitten ze als  het goed is al weer op boot. Toen ik Erwin eerder vanavond sprak stonden ze nog met z'n allen bij het hamburgertentje in de haven. Je zou denken dat ze er daar onderhand wel rekening mee houden dat  er elk jaar een hongerige horde rallyrijders voor de deur staat, maar helaas, nog maar 4 burgers op voorraad !
Vandaag waren er twee proeven, de eerste een snelle "gewoon het pijltje achterna" en niet echt Erwin z'n ding en die XR is nou eenmaal niet supersnel. De tweede was een echte navigatieproef en die ging goed, op een klein navigatiefoutje na. Dat heeft em als het goed is geen tijd gekost. Gerard is hem vandaag weer voorgebleven, als het goed is blijven ze samen op de 6e en 7e plaats in het eindklassement hangen. (afkloppen, inshalllah etc)  Er is in elk geval weer een concurrent minder; Vlastimil Tosenovski Junior is gisteren uitgevallen en daarmee ook uit de top 10 verdwenen.
De XR heeft zich weer voorbeeldig gedragen. Een keertje doodgeremd vandaag (dat ligt toch aan de rijder en niet aan de fiets :-X ) en daarna wilde hij niet starten, zoals wel vaker als het blok warm is.
Over de andere ARM'ers had hij niet veel nieuws. Joscha zou niet alles gereden hebben, Brommer heeft het asfalt gepakt want had toch nog flinke last van z'n knie. Antal is samen met Joscha gespot, maar of hij wel alles uitgereden heeft ? Sanne zat in de auto en over Steven heb ik niks gehoord. Was misschien weer met die duitse dame op stap ?   
Morgen nog een etappe met vooral veel asfalt en op het laatst een rivierbedding waarna ze  in optocht naar het hotel rijden. Maar hopen dat het zonnetje aan de overkant in Spanje wel schijnt.
what doesn't kill me only makes me stronger

Offline member

  • *****
  • Berichten: 380
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #355 Gepost op: 25-03-2012, 22:19 »
Leuk verslag opnieuw, thx voor de update.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #356 Gepost op: 25-03-2012, 22:37 »
Irene Irene Irene Irene Irene Irene het stadion moet je er zelf bij denken Irene, super bedankt voor de verslagen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #357 Gepost op: 26-03-2012, 17:31 »
Martin Fonteijn , EAO team captain , WINNER of the Tuarage rally 2012 , Proficiat , top resultaat !!!!
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 174
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #358 Gepost op: 26-03-2012, 17:50 »
EAO most succesful team ever in Tuareg rally!!!! Moto Profi; 1 Martin Fontyn, 2 Mark Smits, 4 Gwen Backx, 7 Erwin Dobbelaar, 8 Kim de Rycker, 10 Guillaume Martens - Moto 2 cylinder; 2 Diederick van Haselen - Car Amateurs; 3 Arne Bianca Dolle.



Offline member

  • *****
  • Berichten: 322
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #359 Gepost op: 26-03-2012, 18:23 »
Gefeliciteerd allemaal daar ! Wat een geweldige prestatie ! Net alleen van de toprijders maar ook alle anderen !


Van Erwin zojuist nog de volgende berichtjes gekregen:


De xr staat aan 't strand dus hij heeft 't gehaald !
Nog geen einduitslag gezien. Vanochtend 1 minuut achter Gerard. Vandaag hele korte special en hij is niet gevallen of zo dus zal 7 gebleven zijn. Best blij mee van de dik meer dan 100
Suffe Rainier was me vergeten met rood hoofd, moest er zelf eerst om vragen.
Maar 9 oranje hoofdjes dit keer.


XR a la Playa



what doesn't kill me only makes me stronger