Moet je eigenlijk een slaapzak mee?
En is 12,5 liter tank genoeg denk je? 180/12,5 = 15 km per liter. Moet wel lukken toch op die stenen piste's? Ik ga ervan uit dat je in de duinen geen 180 kilometer zonder tanken moet halen, toch?
- slaapzak: ALs je geen hotel geboekt hebt zijn er wel ranzige dekens en matras, maar je eigen slaapzakkie is wel fijn. zelfs als je hotelkamer heb, vind ik mijn eigen slaapzakkie (zomerslaapzak) wel fijn, als het te koud is gooi ik daar evt wel een deken van hun overheen. Net watje zelf lekker vind.
- officeel hoef je volgens mij maar 160 km te hebben.
- op de harde piste is dat geen probleem denk ik, als je motor niet te gek zuipt lukt dat met 12 liter dus wel
- duinenetappe dag-3 is lang + zwaar: daar kom je waarschijnlijk het meest kritisch met de brandstof
- hoeveel reserve wil je zelf voor als je verkeerd rijdt.....
- met de 690 origineel reedt ik nog 1:18, na tunig 1:16 :-) (oja, in maart heb ik totaal meer dan 1 uur zonder benzine gestaan :-), maar dat was omdat ik nog zuiniger wilde doen
)
- Meindert (en vele anderen) reden met een 13l op de 450/525, dan red je het (maar houdt niet over)
- Een 1/2 liter (water)flesje is handig ... als je moet overhevelen :-)