Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Tuareg 2012 18-26 maart  (gelezen 69627 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #210 Gepost op: 24-02-2012, 09:25 »
zal wel windows 7 magie zijn. ik doe leuk opslaan als zonder txt. en dan maakt ie er toch weer een txt van.  ik ga het op een oudere pc proberen


wauw, best pittige stukjes te verwachten dus. mooi man. afstapjes kan ik.. nu de opstapjes nog.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #211 Gepost op: 24-02-2012, 09:34 »
dat labyrint is niet nieuw hoor, daar heb ik vorig jaar al ingezeten.

Alleen was het toen nog geen odnerdeel van de route  :-X :-X
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #212 Gepost op: 24-02-2012, 11:08 »
Stuur me een PM met je email adress, heb de file netjes omgezet.

Post Merge: 24-02-2012, 11:09
kunnen jullie iets met die files?


Gedownload met Google Chrome kreeg ik foutmeldingen op de files (in Mapsource en conversie met GPSbabel)
Gedownload met Internet Explorer kon ik de GPX in Mapsource openen en in GPSbabel converteren naar GDB.
Beide files gaven 21 routes (met daarin vele puntjes) maar geen waypoints.


Ik wist niet eens dat je een route kon maken zonder de punten te hebben......


om de .txt extensie niet te krijgen kun je "alle files *.*"  selecteren bij het opslaan


Er zitten alleen waypoint en tracks in de file, je zult zelf routes moeten maken.


Gisteravond eea geprobeerd en zal vanavond danwel zondag alles netjes maken.

Post Merge: 24-02-2012, 11:47
---edit----


Ben eruit, heb de routes gemaakt incl oorsponkelijk benaming van de waypoints.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #213 Gepost op: 24-02-2012, 11:48 »
kunnen jullie iets met die files?


Gedownload met Google Chrome kreeg ik foutmeldingen op de files (in Mapsource en conversie met GPSbabel)
Gedownload met Internet Explorer kon ik de GPX in Mapsource openen en in GPSbabel converteren naar GDB.
Beide files gaven 21 routes (met daarin vele puntjes) maar geen waypoints.


Ik wist niet eens dat je een route kon maken zonder de punten te hebben......


om de .txt extensie niet te krijgen kun je "alle files *.*"  selecteren bij het opslaan
het is gelukt om de txt extensie eraf te krijgen (en chrome sloopte inderdaad het bestand, explorer lukte wel), maar nu hetzelfde vraagstuk hier. het blijven routes, ook als ik het overzet naar de gps60. is dat ok, of missen we ergens een stap?


beetje lastig om naar een waypoint te navigeren als je ze niet in je toestel krijgt...


wel erg nuttig om zo het apparaat nog wat beter te leren kennen. zou dat de bedoeling zijn?

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #214 Gepost op: 24-02-2012, 11:50 »
het is gelukt om de txt extensie eraf te krijgen (en chrome sloopte inderdaad het bestand, explorer lukte wel), maar nu hetzelfde vraagstuk hier. het blijven routes, ook als ik het overzet naar de gps60. is dat ok, of missen we ergens een stap?


beetje lastig om naar een waypoint te navigeren als je ze niet in je toestel krijgt...


wel erg nuttig om zo het apparaat nog wat beter te leren kennen. zou dat de bedoeling zijn?


Ik heb de file gedownload, zaten gisteravond geen routes in, alleen waypoints en tracks.


Heb inmiddels de tracks laten vervallen en er netjes routes van gemaakt zodat je altijd netjes je volgende waypoint in beeld krijgt.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #215 Gepost op: 24-02-2012, 12:03 »
ik voel me met de minuut dommer, maar wat is dan de truuk? bestand openen in mapsource geeft 21 routes. en dan?







Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #216 Gepost op: 24-02-2012, 12:06 »
waar halen jullie deze info vandaan?
 en zijn dit de echte waypoint etc vande route? die we nodig hebben?
 
 
zit nog to laat op het werk dus ik kan me nog zeker 8 uur druk maken...

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #217 Gepost op: 24-02-2012, 12:11 »
ik voel me met de minuut dommer, maar wat is dan de truuk? bestand openen in mapsource geeft 21 routes. en dan?





Ik denk dat vriend Rainer zijn files heeft verwisselt? Degene die ik heb had alleen tracks en waypoints... warrig...


Je hebt alles nu, heeft geen nut dit te wijzigen of aan te passen, is kant en klaar.


De route is routeerbaar van waypoint naar waypoint, dat is wat je wilt.





Post Merge: 24-02-2012, 12:17
waar halen jullie deze info vandaan?
 en zijn dit de echte waypoint etc vande route? die we nodig hebben?
 
 
zit nog to laat op het werk dus ik kan me nog zeker 8 uur druk maken...


Rainer heeft gisteravond de gps files gemailt zodat we die al kunnen laden.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #218 Gepost op: 24-02-2012, 12:17 »
zou het echt een ander bestand zijn? wil je die mailen? robbertpuntplarinaedziggopuntnl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #219 Gepost op: 24-02-2012, 12:58 »
Raar hoor, de versie van gisteravond lijkt wel de losse waypoints te bevatten en die van vanochtend niet meer.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #220 Gepost op: 24-02-2012, 13:15 »
zou het echt een ander bestand zijn? wil je die mailen? robbertpuntplarinaedziggopuntnl


You got mail!

Post Merge: 24-02-2012, 13:16
Raar hoor, de versie van gisteravond lijkt wel de losse waypoints te bevatten en die van vanochtend niet meer.


Dan heeft Rainer inderdaad toch de files verwisselt.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #221 Gepost op: 24-02-2012, 13:41 »
dutchie: me too please?

Post Merge: 25-02-2012, 10:49
Nemen jullie naast boord gereedschap nog ander gereedschap mee? Dop 24  met ratel? Of heeft EAO genoeg van dit soort spullen bij zich?

Post Merge: 25-02-2012, 12:53
Zo de twee ph kisten zitten vol, alles past er in, moet alleen nog een matras en evt kussen ergens tussen proppen.. Anders word het gewoon de jas als kussen.  Of zijn die matrassen van de orga vrij van schurft en kamelenzaad?
Gps ingeladen..... Ik kan morgen vertrekken..........


Offline member

  • *****
  • Berichten: 4390
Re: Tuareg 2012 18-26 maart
« Reactie #222 Gepost op: 29-02-2012, 07:47 »
Slaapzak en handdoek over kussen. Neem een muts mee voor in Missour, is 's nachts knap kou op het dak van het hotel.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4278
Rallykist en carpoolen?
« Reactie #223 Gepost op: 29-02-2012, 20:12 »
Zo, lekker aan het inpakken met de 2 kisten..
Waar laten jullie de grote dingen? Iedereen crosslaarzen aan in het vliegtuig? Ik heb daar in de kist eeeecht geen plaats meer voor! Ook voor de handbagage is het best groot.
 
Er zijn best wat deelnemers uit Amsterdam bij de EAO, heeft iemand zin om nog carpool plannen te maken voor de 10e en 17e?
 
parkeren in eindhoven is zo'n 60 euro. beetje zonde om daar met 5 auto's uit amsterdam te gaan staan :)

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Rallykist en carpoolen?
« Reactie #224 Gepost op: 29-02-2012, 20:29 »
Zo, lekker aan het inpakken met de 2 kisten..
Waar laten jullie de grote dingen? Iedereen crosslaarzen aan in het vliegtuig? Ik heb daar in de kist eeeecht geen plaats meer voor! Ook voor de handbagage is het best groot.
 
Er zijn best wat deelnemers uit Amsterdam bij de EAO, heeft iemand zin om nog carpool plannen te maken voor de 10e en 17e?
 
parkeren in eindhoven is zo'n 60 euro. beetje zonde om daar met 5 auto's uit amsterdam te gaan staan :)


Is toch de 11e inleveren?
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog