Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Noord Frankrijk  (gelezen 17534 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Noord Frankrijk
« Reactie #45 Gepost op: 21-04-2006, 15:07 »
OK,

De boeking is rond voor 30€ p.p. Ik ga er vanuit dat ErwinDob en zijn vriend meegaan.

Ons hotel wordt www.bikersbedsfrance.co.uk Deze is al op de hoogte van onze komst en heeft de reservering bevestigd. Er kan nog een vijfde persoon mee (XTZ750?) maar van hem heb ik niets meer vernomen. Ad drukte me nog op het hard dat de route toch wel dusdanig moeilijk is dat motoren van boven de 200kg écht met verse noppenbanden moeten voorrijden; anders wordt het heel moeilijk zo niet ondoenlijk.

De roadbooks zullen vrijdagmiddag klaar liggen in het hotel.

De GS-club van Bert Duursma heeft in het zelfde gebied gereden, maar daar zijn alle listige secties destijds speciaal voor uit de route gehaald, wat bij ons dus NIET het geval is.

Ad stuurt me nog een bevestigingsmail, waar ook onze betaling in geregeld wordt.

Ik heb een voorkeur om vrijdagochtend of in de vroege middag te vertrekken, zodat we voor alle files uitrijden. Erwin en vriend rijden op de motor, dus die rijden sowieso binnendoor.

Groet,

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Noord Frankrijk
« Reactie #46 Gepost op: 21-04-2006, 15:43 »
nou Noppy dat is mooi
ik vertrek ook liever zo vroeg mogelijk want vrijdag dan weet je het wel met de files
we spreken mekaar
greetz ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Noord Frankrijk
« Reactie #47 Gepost op: 21-04-2006, 15:55 »
wat het ook is... als het geschikt is voor een zware motor en meerdere dagen duurt doe ik mee!  :D

Cathod,

Het is geschikt voor een zware motor mits...

...verse noppenbanden én
...gevorderde rijder.

Al het bovenstaande OK bij jou?

Nop

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Noord Frankrijk
« Reactie #48 Gepost op: 21-04-2006, 16:16 »
De GS-club van Bert Duursma heeft in het zelfde gebied gereden, maar daar zijn alle listige secties destijds speciaal voor uit de route gehaald, wat bij ons dus NIET het geval is.

Grappig, want van die groep heeft geloof ik niemand de beide dagritten uit weten te rijden. Maar ja, die hadden de hele dag pleur en jullie rijden natuurlijk alleen maar in de zon 8)


GS GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Noord Frankrijk
« Reactie #49 Gepost op: 21-04-2006, 16:48 »
Zijn er nog mensen die het weekend van 5 - 7 mei willen gaan?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Noord Frankrijk
« Reactie #50 Gepost op: 21-04-2006, 20:31 »
Cathod,

Het is geschikt voor een zware motor mits...

...verse noppenbanden én
...gevorderde rijder.

Al het bovenstaande OK bij jou?

Nop

Volgens mij heeft Geert afgelopen zondag een sleutelbeen gebroken :-\


GS GJ :(
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Noord Frankrijk
« Reactie #51 Gepost op: 21-04-2006, 21:32 »
Ja, dat zag ik ook in een ander draadje. Op 2 plekken  :(

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Noord Frankrijk
« Reactie #52 Gepost op: 29-04-2006, 17:43 »
Morgen reizen we met z'n vijven naar het glooiende landschap van Noord Frankrijk af. GSGJ met de auto en aanhanger ( en veel boodschappen incl bbqbenodigdheden), DeeDeeDirk met de bus met voortent en een hoop zooi van anderen, en de bikkels Max Kool, één van de Twin Brothers en Ferd op de motor waarbij we Max zijn tankpatroon gaan proberen te respecteren :-\ (hoeveel kan er in Max? 8 liter ;D, het is zondag hoor dus al die benzinepompen die je hebt gepland te halen zijn dicht....)

We gaan ma, di en woe lekker over de leempaden rijden die waarschijnlijk superglad zullen zijn doordat de weersvoorspellingen daar natuurlijk wel uit zullen komen (zondagnacht 1 graad?? Gelukkig hebben we geoeffend met het Travelmaniacs Rallyweekend).

Woensdagavond gaat GSGJ de gezelligheid thuis weer opzoeken, terwijl de rest de overblijfselen van de bbq en vochtcoorraad gaan opmaken (schijnt dan weer mooi weer te zijn, dus dat gaat vast wel weer gezellig worden). Donderdag met het mooie weer weer retour naar het noorden, natuurlijk beginnend met de mooiere binnendoorweggetjes. Vanaf donderdag kunnen we jullie dus weer lastig vallen met foto's en andere ongein van een hopelijk geslaagde trip.

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Noord Frankrijk
« Reactie #53 Gepost op: 29-04-2006, 18:03 »
13 liter,waarvan 3 reserve, dus dat valt nog mee. Ik verwacht toch een kleine 200 km per tank te kunnen rijden, maar ja, ik heb nog geen tank gereden sinds ik hem heb.

Na de komende week beslis of ik uberhaupt een grotere tank wil hebben of niet (kost bijna net zoveel als een karretje)  :-X .

De DR is er klaar voor iig. Loopt "comme une balle expédiante", nu ik nog want ik ben snipverkouden. Vandaag wel gemerkt dat motorrijden genezend werkt. Nog effe lekker langs de A12 vlak voor het Forepark beetje gespeeld (opgespoten grond/zand weet ik veel voor een woonwijk in 2009 ofzo). Oja en mijn verplichte A4 meters ook nog gemaakt. Wat een genot om weer een achterrem te hebben die het doet.

Daarna nog even met roflastc wat gereden in de buurt, voel me al een stuk beter dan vanmorgen.

Zo en nu ga ik maar eens wat opladers in mijn tas stoppen, want ik geloof nooit dat mijn gps en telefoon het een week volhouden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Noord Frankrijk
« Reactie #54 Gepost op: 29-04-2006, 18:08 »
Veel plezier jongens, ik wou dat ik mee kon.

Doe de groeten aan Appie van Benny Gal en zeg maar dat ik Benny heb moeten beloven de AT een keer bij hem vies te maken  ;)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Noord Frankrijk
« Reactie #55 Gepost op: 29-04-2006, 18:09 »
Belofte maakt? Nou Nou??

Roos heeft alweer een leuk weekje voor 2007 in gedachten, zo aan het begin van het seizoen?  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Noord Frankrijk
« Reactie #56 Gepost op: 29-04-2006, 18:26 »
Tja , als ik nou eens morgen de motor ophaal en maandag in alle vroegte het kenteken overschrijf en de verzekering bel en naar het werk bel en dan nog 2 daagjes met jullie mee ga spelen....................... tja nog ff verder dromen  ;)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Noord Frankrijk
« Reactie #57 Gepost op: 29-04-2006, 20:44 »
Gaat goed komen he?


Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Noord Frankrijk
« Reactie #58 Gepost op: 29-04-2006, 21:11 »
Hebben we al een route voor de heenweg?? Na Brussel op de pijl richting camping over de meest kleine binnenweggetjes die van haaks op de weg staan waar je op dat moment rijd?? En dan als er een zandpad is zowel heen als terug nemen?? Of zet je toch nog een gedetailleerde route uit?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Noord Frankrijk
« Reactie #59 Gepost op: 29-04-2006, 21:12 »
Jongens, heel veel plezier daar in Frankrijk!! En maak ons maar weer blij met jullie mooie verhalen en foto's als jullie weer terug zijn.