Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Wie kent er allroad routes rond Ede?  (gelezen 11187 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Wie kent er allroad routes rond Ede?
« Reactie #30 Gepost op: 06-07-2006, 12:08 »
Misschien een idee om eind juli daar te gaan rijden.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Wie kent er allroad routes rond Ede?
« Reactie #31 Gepost op: 06-07-2006, 18:36 »
Daar kunnen we een hele grote ronde van maken.
Vorig jaar zo 150 km rondje veluwe met zand afgewisseld met asfalt en gravel
Dit weekend is meer asfalt. is niet anders maar met veel beginners is veel asfalt en heerlijke stukken super lekker.

Natuurlijk knippenpaden erin voor de gevorderden en trial pad van 4km als uitdaging alleen is die niet te doen met een boxer of grote allroad.

Het zou nog veel groter kunnen nl inclusief de giga zandbak van de A2, waar nog een mooi MX-parcourtje / halfpipe in zit, plus aansluitend een trialpad van 2 km in Woerden!

Soesterberg doen we tussendoor ff aan, via Zeist naar beneden! Allemaal vet zand, modder plus legaal!

Mega-Utrecht rally!!!!!!!

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Wie kent er allroad routes rond Ede?
« Reactie #32 Gepost op: 06-07-2006, 22:01 »

Mega-Utrecht rally!!!!!!!

Noppy

ARM Midland rallye (Gelderse Valei,Veluw,Utrechtseheuvelrug)

Hmmm maak me gek... Dit vraagt om meer uitzoekwerk om zo min mogelijkasfalt te hebben.

Binnenkort maar eens samenzitten?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 276
Re: Wie kent er allroad routes rond Ede?
« Reactie #33 Gepost op: 06-07-2006, 22:17 »
Ehhh... ik hou me in dit topic wel op de achtergrond maar ik kom uit Veenendaal dus dat betekent automatisch ik wil ook wel wil meerijden. Zo weinig mogelijk asfalt natuurlijk want ik rij op een 525.
2008 KTM 450 EXR-R | 1980 Yamaha XT 500 | 1997 BMW R1100GS

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Wie kent er allroad routes rond Ede?
« Reactie #34 Gepost op: 07-07-2006, 08:33 »
Ehhh... ik hou me in dit topic wel op de achtergrond maar ik kom uit Veenendaal dus dat betekent automatisch ik wil ook wel wil meerijden. Zo weinig mogelijk asfalt natuurlijk want ik rij op een 525.

Joh, daar benk geboren! Veel op de ATB gereden, maar eigenlijk nooit op de brommert: kan dat daar een beetje?
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Wie kent er allroad routes rond Ede?
« Reactie #35 Gepost op: 07-07-2006, 09:05 »
Joh, daar benk geboren! Veel op de ATB gereden, maar eigenlijk nooit op de brommert: kan dat daar een beetje?
Volgens mij niet maar wel boven Veenendaal.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Wie kent er allroad routes rond Ede?
« Reactie #36 Gepost op: 07-07-2006, 09:14 »
Waar kan ik me inschrijven :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Wie kent er allroad routes rond Ede?
« Reactie #37 Gepost op: 07-07-2006, 09:20 »
Ik denk eerder dat jij een automagische inschrijving hebt, en je aan moet geven dat je niet meekomt GJ (en waarom).  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Wie kent er allroad routes rond Ede?
« Reactie #38 Gepost op: 07-07-2006, 09:46 »
............een automagische inschrijving ..........

 ;D ;D ;D
Magisch kende ik al ..............van Hans Kazan, maar automagisch.....


GS GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 148
Re: Wie kent er allroad routes rond Ede?
« Reactie #39 Gepost op: 07-07-2006, 09:51 »
Geen grappen over Hans Kazan! Hij is overleden.............























Googelgriep  ::)
Groeten,
D@@n

Offline member

  • *****
  • Berichten: 276
Re: Wie kent er allroad routes rond Ede?
« Reactie #40 Gepost op: 07-07-2006, 10:04 »
Joh, daar benk geboren! Veel op de ATB gereden, maar eigenlijk nooit op de brommert: kan dat daar een beetje?
Ja, op zich is het geen probleem. Zoals overal moet je natuurlijk wel de plekjes een beetje weten te vinden maar ik heb eigenlijk nooit problemen met politie of omwonenden.
2008 KTM 450 EXR-R | 1980 Yamaha XT 500 | 1997 BMW R1100GS

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Wie kent er allroad routes rond Ede?
« Reactie #41 Gepost op: 07-07-2006, 14:18 »
Strakke actie D@@n >:(:  ik dacht ff dattie echt de pijp uit was :'(
Zelfs de K@z@n-sites bezocht om te zien wat ik nu weer gemist had. Pas d@@rn@ kreeg ik ‘m door….. ;D

Maar back-on-topic:
ik hep al heel wat jaartjes en kilometers met de mountainbike de bossen rondom Amersfoort onveilig gemaakt. Ook Soesterberg, Zeist, Maarn/Doorn, Amerongen, Lunteren, Barneveld, Ede, etc zijn in meer of mindere mate aangedaan en me dus ook niet geheel vreemd. En dat zelfde gebied de afgelopen jaren natuurlijk ook op de motor genoeg doorkruist om menen te weten dat de Utrechtse Heuvelrug en omgeving Ede nagenoeg dichtgetimmerd zijn door de natuurlobby >:(
In de omgeving Soesterberg-Zeist ook wel eens op mooie zomeravonden in de bossen wezen brommerrijden; Ja je kan er op plekken inrijden waar geen verbodsbordjes staan, maar ook dan rij je snel op paden die toch echt niet voor motorrijden bedoeld zijn. Leuk, maar ik vrees niet legaal :(

Ben dus wel erg benieuwd wat hier uit de hoge hoed getoverd gaat worden (om nog maar even bij K@z@n stil te blijven staan ;)).

Ik draag overigens graag mijn steentje bij aan de verkennende werkzaamheden. Een avondje op de motor knorren is nooit weg.


GS GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 148
Re: Wie kent er allroad routes rond Ede?
« Reactie #42 Gepost op: 07-07-2006, 14:41 »
 ;D :D
Groeten,
D@@n

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Wie kent er allroad routes rond Ede?
« Reactie #43 Gepost op: 07-07-2006, 14:59 »
...dat de Utrechtse Heuvelrug en omgeving Ede nagenoeg dichtgetimmerd zijn door de natuurlobby >:(
In de omgeving Soesterberg-Zeist ook wel eens op mooie zomeravonden in de bossen wezen brommerrijden; Ja je kan er op plekken inrijden waar geen verbodsbordjes staan, maar ook dan rij je snel op paden die toch echt niet voor motorrijden bedoeld zijn. Leuk, maar

Ik draag overigens graag mijn steentje bij aan de verkennende werkzaamheden. Een avondje op de motor knorren is nooit weg.

Ik verwacht dat er, zeker tijdens het rijden van de rit, geen enkele bekeuring uitgedeeld zal worden. Na de rit (en dus na de verwerking van de klachten) ben ik er van overtuigd dat de roodwittepannekoeken over de hele route als paddestoelen uit de grond zullen schieten.

So what? Doet die lokale overheid ook weer eens wat nuttigs van onze belastingcenten;-)

Ik vind het een sport om zo legaal mogelijk van het bos te genieten en weinig tot geen overlast te veroorzaken voor de omgeving (Katalysator heb ik niet meer en uitlaatgas stinkt nu eenmaal in de neus van een wandelaar).

Wanneer gaat we eens een kabouterkaartenavond plannen?

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Wie kent er allroad routes rond Ede?
« Reactie #44 Gepost op: 07-07-2006, 17:03 »
Soon ben nu druk met de allroad rit voor de GS club en daarna wil effe geen gezeik aan mijn kop over ritten.

Organiseren gaat veel tijd in zitten.
Maar wil wel als uitvalsbasis dienen. En als plaats waar overlegt kan worden.
Geen punt ruimte zat.

Knopen we alles in een avond in schets aan elkaar en dan daarna zondags narijden en aanpassen.