Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gevraagd: XR400 luchtfilterbak snorkel  (gelezen 609 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 727
Gevraagd: XR400 luchtfilterbak snorkel
« Gepost op: 23-08-2011, 17:08 »
Mocht iemand nog NR 13 op dit fiche voor een XR400 op de plank hebben liggen hoor ik het graag.
 
LEO

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: Gevraagd: XR400 luchtfilterbak snorkel
« Reactie #1 Gepost op: 23-08-2011, 17:15 »
Als jij weet of die van een xr600 '86 hetzelfde is, heb ik die wel liggen en mag je die zo hebben. Ik kon het zo snel niet even vinden.

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: Gevraagd: XR400 luchtfilterbak snorkel
« Reactie #2 Gepost op: 23-08-2011, 19:14 »
mis jij die ook al  ???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 727
Re: Gevraagd: XR400 luchtfilterbak snorkel
« Reactie #3 Gepost op: 23-08-2011, 19:33 »
Als jij weet of die van een xr600 '86 hetzelfde is, heb ik die wel liggen en mag je die zo hebben. Ik kon het zo snel niet even vinden.

Hoi Jonne,
 
Ik heb even snel door de fiches van de xr600 gekeken en het lijkt erop dat ze niet hetzelfde zijn dus ik laat je aanbod schieten maar toch bedankt voor het aanbod !
 
@beat; ik denk dat onze vorige eigenaren van de xr400 de Gordon mods gelezen hebben en wij daardoor nu met een gapend gat boven op onze luchtfilterkast zitten. In mijn geval irriteer ik me mateloos aan de pokkeherrie die dit veroorzaakt en ik wil daarom eens kijken of ik met de snorkel erop een stillere fiets krijg.
 
LEO
 

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: Gevraagd: XR400 luchtfilterbak snorkel
« Reactie #4 Gepost op: 23-08-2011, 19:37 »
herrie? geen last van
ik zat meer aan de "doorwadingshoogte" te denken

er is overigens ook een ander type geleverd welke alleen bestond uit een rechte buis (om het simpel te zeggen)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 727
Re: Gevraagd: XR400 luchtfilterbak snorkel
« Reactie #5 Gepost op: 23-08-2011, 21:03 »
herrie? geen last van
ik zat meer aan de "doorwadingshoogte" te denken

Tegen de tijd dat het water bovenop je luchtfilterbak staat heb je een serieus probleem vrees ik  ;) . Maar idd een paar cm speling zou net je redding kunnen zijn.
 
Ik wil toch eens horen wat i met snorkel voor geluid maakt dus ik zoek nog even door.


Citaat
er is overigens ook een ander type geleverd welke alleen bestond uit een rechte buis (om het simpel te zeggen)
dat zou dan deze uitvoering moeten zijn waarbij het lijkt alsof hij minder lucht door laat.
 
LEO