Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Allroadmaniacs Tripy demo rit 30 september en 1 oktober 2006  (gelezen 6603 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 17
UPDATE

Na even een poosje niks van me te hebben laten horen, kan ik nu melden dat de definitieve datum van onze DEMO rit het weekend van
30 september en 1 oktober zal zijn. Dit in tegenstelling tot eerder genoemde datums. Deze kwamen allemaal niet lekker uit en veel van jullie hadden andere dingen gepland. We hebben bewust gekozen voor een datum wat verder weg, hopelijk kunnen de meeste van jullie.

Meer info en details volgen binnenkort!




Beste Allroadmaniacs,

In navolging van dit topic, hierbij een uitnodiging om dmv het rijden van een mooi roadbook eens kennis te maken met ons produkt.

In eerste instantie wil ik graag de belangstelling peilen en proberen een geschikte datum te vinden. Ferd heeft aan mij een voorzetje gedaan om misschien het rondje Goor hiervoor te gebruiken of een rit in de buurt van Putten. Deze mogelijkheden hou ik zeker open maar het leek ons (medewerkers van Tripy) leuker om jullie voor een ritje iets verder uit te nodigen. Zoals jullie misschien weten is Tripy een Belgisch bedrijf, gevestigd in Gosselies, nabij Charleroi. Hier vlakbij hebben wij een prachtige offroadrit, "Op de paden van Napoleon".

Ik zou de volgende weekenden willen voorstellen, de rit zou plaats kunnen vinden op zaterdag of zondag, wat jullie het best uitkomt:

22-23 april (volgens mij voor veel van jullie niet mogelijk)
29-30 april
13-14 mei
Later zou eventueel ook kunnen, maar dit zijn alvast een paar mogelijkheden op (redelijk) korte termijn.

De bedoeling is dus om op zaterdag of zondag de rit te gaan rijden, vertrek om ongeveer 9.30 's ochtends. De route is ongeveer 90km. In de directe omgeving van Gosselies zijn verschillende mogelijkheden om te overnachten. Een betaalbaar hotel is in de buurt, maar ook een herberg of camping zijn dichtbij. Zelfs een tentje in de achtertuin van ons kantoor is mogelijk, alleen is hier geen warm water aanwezig.

Hierbij zijn jullie dus van harte uitgenodigd, ik hoor graag wanneer het jullie het best uitkomt.

Robin






Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Allroadmaniacs Tripy demo rit
« Reactie #1 Gepost op: 17-03-2006, 20:13 »
He, dat zijn nou initiatieven die ik op prijs stel  :)
Ik hou me van harte aanbevolen om mee te rijden. Voor mij zouden de eerste twee weekenden wel kunnen, weekend van 13/14 mei lukt niet. (13 mei ritje in Drenthe van Marten)

En nu ga ik jullie site gelijk op de linkpagina zetten!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Allroadmaniacs Tripy demo rit
« Reactie #2 Gepost op: 17-03-2006, 22:18 »
Zeer leuk initiatief!

Wat mij betreft passen alledrie die data nog. En die omgeving lijkt me nog veel leuker om te rijden dan de wat bekendere omgeving hier in de buurt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: Allroadmaniacs Tripy demo rit
« Reactie #3 Gepost op: 18-03-2006, 13:06 »
Ja, leuk idee, alleen zitten wij de eerste 2 data nog in Marocco, derde datum (in mei) staat Drente al op het program.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: Allroadmaniacs Tripy demo rit
« Reactie #4 Gepost op: 18-03-2006, 13:35 »
Ik ga dit even met mijn Alpenzusje overleggen , TOP initiatief hoor. :) :) :) :) :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 17
Re: Allroadmaniacs Tripy demo rit
« Reactie #5 Gepost op: 18-03-2006, 17:57 »
De data die ik heb voorgesteld zijn gewoon de eerste weekenden dat het voor ons mogelijk is. Als het de meeste mensen beter uitkomt om de rit wat later in het jaar te plannen is dat geen probleem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4278
Re: Allroadmaniacs Tripy demo rit
« Reactie #6 Gepost op: 21-03-2006, 13:15 »
ik denk dat 2 of  weken na de laatst voorgestelde datum super zal zijn, dan doe ik er alles aan om er bij te zijn :) ben wel benieuwd naar dat ding!

Kan je een Garmin GPS Track zo inladen in de tripy?

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Allroadmaniacs Tripy demo rit
« Reactie #7 Gepost op: 21-03-2006, 13:19 »
Prik maar een datum, ik kijk wel of ik dan kan (mijn agenda gaat nog niet zover  ;) )
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Allroadmaniacs Tripy demo rit
« Reactie #8 Gepost op: 21-03-2006, 13:32 »
Of ik er zelf bij kan zijn weet ik nog niet, maar ik zou het wel leuk vinden om er een artikel op travelmaniacs aan te wijden.
Is tenslotte een interressante ontwikkeling!

Mssl Mars

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: Allroadmaniacs Tripy demo rit
« Reactie #9 Gepost op: 29-03-2006, 10:52 »
Lijkt mij wel leuk.
Als het 13 mei is en mijn motor is terug uit Spanje is.
90km... dat wordt dan 2 rondjes.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 136
Re: Allroadmaniacs Tripy demo rit
« Reactie #10 Gepost op: 29-03-2006, 21:11 »
Lijkt me ook wel wat, afgelopen weekend een stuk onder Charleroi (Clermont) een rit ge(gl)eden van 175 km. heb hier tevens m'n duikbrevet gehaald (wat een sporen!!) Leuke omgeving maar 90 km. is wel wat kort, idd 2 rondjes dan maar? 

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 17
Re: Allroadmaniacs Tripy demo rit
« Reactie #11 Gepost op: 29-03-2006, 21:42 »
Lijkt me ook wel wat, afgelopen weekend een stuk onder Charleroi (Clermont) een rit ge(gl)eden van 175 km. heb hier tevens m'n duikbrevet gehaald (wat een sporen!!) Leuke omgeving maar 90 km. is wel wat kort, idd 2 rondjes dan maar? 

Leuk dat je ook geïnteresserd bent! Welke van de voorgestelde data komt het best uit? Dan kan ik het meenemen in de keuze van de datum.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 136
Re: Allroadmaniacs Tripy demo rit
« Reactie #12 Gepost op: 30-03-2006, 22:08 »
Leuk dat je ook geïnteresserd bent! Welke van de voorgestelde data komt het best uit? Dan kan ik het meenemen in de keuze van de datum.

13/14 mei zou mij het beste uitkomen (23-4 Betrix / 30-4 St. Hubert)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Allroadmaniacs Tripy demo rit
« Reactie #13 Gepost op: 31-03-2006, 12:16 »
Mij lijkt het ook wel wat, 13/14 mei komt goed uit.
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Allroadmaniacs Tripy demo rit
« Reactie #14 Gepost op: 31-03-2006, 15:09 »
Is't er al een datum?
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)