Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ervaringen met webshop?  (gelezen 1028 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
ervaringen met webshop?
« Gepost op: 01-09-2011, 17:44 »
Ik heb een kleine twee weken geleden een behoorlijke bestelling gedaan (en betaald) bij www.maxmotosport.com . Tot nu toe heb ik niets ontvangen en krijg ik geen antwoord op e-mails en ingesproken berichten. Heeft iemand ervaring met deze webshop.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: ervaringen met webshop?
« Reactie #1 Gepost op: 01-09-2011, 17:56 »
Ik denk dat ik  bij deze webshop een paar jaar geleden wat spullen heb besteld (naam was in ieder geval maxmotorsport), en die zijn toen wel netjes geleverd na een twee weken .
Later nog een keer wat willen bestellen opheffings uitverkoop , maar geeen reactie .
Later nog eens geprobeerd en kwam ik op deze nieuwe site uit , lijkt dus zo een die af en toe omvalt en weer opstaat .
Enige wat is verandert is de layout van de website , en andere producten .
Ik hoop voor je dat ze leveren of terug betalen , maar ik zelf bestel er niets meer , hopelijk heb ik het mis .
 
Succes

Offline member

  • *****
  • Berichten: 371
Re: ervaringen met webshop?
« Reactie #2 Gepost op: 01-09-2011, 18:36 »
Ik denk even positief: zou de man nog op vakantie zijn? Ik zie dat niet op de website, maar naam, adres, etc. zijn daar zo duidelijk vermeld, daar kunnen andere webshops nog een voorbeeld aan nemen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 233
Re: ervaringen met webshop?
« Reactie #3 Gepost op: 01-09-2011, 19:28 »
Ik heb er 2 maal spullen besteld, en die zijn prima en op tijd geleverd
 
gr Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: ervaringen met webshop?
« Reactie #4 Gepost op: 06-09-2011, 22:11 »
Na enkele weken toch het bericht gekregen dat er aan de bestelling wordt gewerkt. Ik kan me indenken, dat wanneer je een eensmansbedrijf bent, je behoorlijk moeilijk komt te zitten als je uitvalt. Dat was schijnbaar het geval.