Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Bestelling 24MX  (gelezen 9727 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 63
Bestelling 24MX
« Gepost op: 15-09-2011, 09:41 »
Balen  >:(
 
Heb een dikke week geleden voor meer dan 300 Euro bij MX24.NL besteld. Betaald met creditcard. Alles zou op voorraad zijn. Twee dagen levertijd. Nu, 9 dagen later nog niets ontvangen. Morgen ga ik voor een week weg naar Zweden om daar off-road te gaan rijden (daarvoor had ik de spullen dus nodig) 3 x per mail om trackingnummer van DHL gevraagd maar die kunnen ze om één of andere wazige reden niet geven omdat DHL een softwareprobleem heeft/had.......
 
Ben ik nu genaaid? Wie heeft zelfde ervaring met deze lui?
Vandaag begint het!

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #1 Gepost op: 15-09-2011, 10:16 »
Mooi kut voor je!

Toevallig met paypal betaald? Doe ik wel eens, ben benieuwd of dat nou echt helpt als je een conflict hebt...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 63
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #2 Gepost op: 15-09-2011, 10:57 »
Mooi kut voor je!

Toevallig met paypal betaald? Doe ik wel eens, ben benieuwd of dat nou echt helpt als je een conflict hebt...

Nee helaas.... met VISA.
Vandaag begint het!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #3 Gepost op: 15-09-2011, 11:28 »

Nee helaas.... met VISA.
oh dan is het simpel: belletje met VISA dat de andere partij niet levert en VISA stort het geld terug naar jou :)
 
dan is het aan 24MX om te bewijzen aan VISA dat ze de spullen verstuurd hebben en dat ze het geld willen :)
 
(zelf al een paar keer gehad ;) )

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #4 Gepost op: 15-09-2011, 23:53 »
Ja ik had laatst ook bij hen besteld. Ze zijn wel goedkoop in alles, maar de levertijd is echt belachelijk lang. Ze moeten ook alles vanuit Zweden leveren.

...ennuh terugsturen kost je 9 euro lol :D

ps: ze sturen het uiteindelijk wel allemaal op hoor. Ik krijg nog geld van ze retour... duurt ook eeuwen.
_??_
(?_?)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 63
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #5 Gepost op: 16-09-2011, 08:24 »
Ja ik had laatst ook bij hen besteld. Ze zijn wel goedkoop in alles, maar de levertijd is echt belachelijk lang. Ze moeten ook alles vanuit Zweden leveren.

...ennuh terugsturen kost je 9 euro lol :D

ps: ze sturen het uiteindelijk wel allemaal op hoor. Ik krijg nog geld van ze retour... duurt ook eeuwen.

Nou, ze zijn nu te laat voor mij. Ik vertrek vandaag (zonder spullen) Gisteren nog met ze gebeld. Het zou nu niet met DHL maar opeens met Selektvracht onderweg zijn. Track&Trace nummer (na aandringen dan toch eindelijk gekregen) geeft geen resultaat. Aaarghh.

Ik zie wel als ik terug ben. Als het er dan nog niet is VISA maar om geld terug vragen.
Vandaag begint het!

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #6 Gepost op: 20-09-2011, 16:56 »
Beste Blitskikker,

Het spijt ons voor de lange levertijd die u heeft moeten ervaren en ik kan u bevestigen dat er inderdaad problemen zijn geweest met onze vervoerder door een foute inlezing van de tracking nummers waardoor de pakketjes een geheel verkeerde route hebben gevolgd en dit tot ernstige vertragingen heeft geleid en we de beloofde levertijd van 2-6 werkdagen overschreden hebben. We hebben voor degene die hier mee te maken hebben gehad inmiddels een nieuwe bestelling verzonden zodat deze alsnog zo snel mogelijk de bestelling krijgen en een korting aangeboden krijgen.
We proberen een zo'n hoog mogelijk niveau van klantenservice te bereiken en het is dan ook sneu voor ons als het misloopt maar voor u als klant is het natuurlijk nog erger als u een product bestelt en deze niet binnen de levertijd van 6 werkdagen komt.
Voor vragen of suggesties staan we u graag te woord via info@24mx.nl of 085-888 1052 (tussen 12 en 17:00)

@Loona35 : Neemt u graag contact met ons op als u het geld nog niet ontvangen heeft!  We lossen het graag voor u op.

Aangezien we een serieus bedrijf zijn en het grootste assortiment in Europa hebben streven we ernaar om een onze klanten 100% tevreden te stellen en we staan u dan ook graag te woord mocht er iets zijn!

Met vriendelijke groet,

Johannes
24mx.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #7 Gepost op: 21-09-2011, 00:31 »
Kijk dat is nog eens een binnen komer voor het eerste bericht,
welkom op dit forum MX24.
 
 
Beste Blitskikker,

Het spijt ons voor de lange levertijd die u heeft moeten ervaren en ik kan u bevestigen dat er inderdaad problemen zijn geweest met onze vervoerder door een foute inlezing van de tracking nummers waardoor de pakketjes een geheel verkeerde route hebben gevolgd en dit tot ernstige vertragingen heeft geleid en we de beloofde levertijd van 2-6 werkdagen overschreden hebben. We hebben voor degene die hier mee te maken hebben gehad inmiddels een nieuwe bestelling verzonden zodat deze alsnog zo snel mogelijk de bestelling krijgen en een korting aangeboden krijgen.
We proberen een zo'n hoog mogelijk niveau van klantenservice te bereiken en het is dan ook sneu voor ons als het misloopt maar voor u als klant is het natuurlijk nog erger als u een product bestelt en deze niet binnen de levertijd van 6 werkdagen komt.
Voor vragen of suggesties staan we u graag te woord via info@24mx.nl of 085-888 1052 (tussen 12 en 17:00)

@Loona35 : Neemt u graag contact met ons op als u het geld nog niet ontvangen heeft!  We lossen het graag voor u op.

Aangezien we een serieus bedrijf zijn en het grootste assortiment in Europa hebben streven we ernaar om een onze klanten 100% tevreden te stellen en we staan u dan ook graag te woord mocht er iets zijn!

Met vriendelijke groet,

Johannes
24mx.nl

Grz,
Peter

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #8 Gepost op: 21-09-2011, 12:04 »
Als dit allemaal waargemaakt wordt hebben ze ook wel een positieve vermelding verdient, lijkt me... :-X
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #9 Gepost op: 21-09-2011, 15:05 »
Als dit allemaal waargemaakt wordt hebben ze ook wel een positieve vermelding verdient, lijkt me... :-X
:stupid: en dan zal ik eens kijken of ik klant bij ze ga worden. 8)
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #10 Gepost op: 21-09-2011, 15:08 »
dan moet je nog even wachten: Blitskikker is blijkbaar op vakantie :P

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #11 Gepost op: 21-09-2011, 16:14 »
of ik klant bij ze ga worden.

 ;D  En heel de webshop leeg ga kopen... :D
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #12 Gepost op: 22-09-2011, 21:37 »
Ik heb het retourbedrag inmiddels ontvangen. Berichtje van Johannes maakt het wel compleet. Netjes hoor ;)
_??_
(?_?)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #13 Gepost op: 22-09-2011, 22:39 »
Klasse, dit wekt vertrouwen.
 
Ik heb het retourbedrag inmiddels ontvangen. Berichtje van Johannes maakt het wel compleet. Netjes hoor ;)
Grz,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Bestelling 24MX
« Reactie #14 Gepost op: 23-09-2011, 10:35 »
Hebben ze ook een site in het Nederlands of Engels?
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player