Beste Blitskikker,
Het spijt ons voor de lange levertijd die u heeft moeten ervaren en ik kan u bevestigen dat er inderdaad problemen zijn geweest met onze vervoerder door een foute inlezing van de tracking nummers waardoor de pakketjes een geheel verkeerde route hebben gevolgd en dit tot ernstige vertragingen heeft geleid en we de beloofde levertijd van 2-6 werkdagen overschreden hebben. We hebben voor degene die hier mee te maken hebben gehad inmiddels een nieuwe bestelling verzonden zodat deze alsnog zo snel mogelijk de bestelling krijgen en een korting aangeboden krijgen.
We proberen een zo'n hoog mogelijk niveau van klantenservice te bereiken en het is dan ook sneu voor ons als het misloopt maar voor u als klant is het natuurlijk nog erger als u een product bestelt en deze niet binnen de levertijd van 6 werkdagen komt.
Voor vragen of suggesties staan we u graag te woord via info@24mx.nl of 085-888 1052 (tussen 12 en 17:00)
@Loona35 : Neemt u graag contact met ons op als u het geld nog niet ontvangen heeft! We lossen het graag voor u op.
Aangezien we een serieus bedrijf zijn en het grootste assortiment in Europa hebben streven we ernaar om een onze klanten 100% tevreden te stellen en we staan u dan ook graag te woord mocht er iets zijn!
Met vriendelijke groet,
Johannes
24mx.nl