AllRoad-Forum > All-Road Equipment

Roadbook houder vergelijk

<< < (2/21) > >>

StevenD:
Ik heb nog een touratech rb-tt i over voor wie er nog eentje zoekt :)

Brommer:
de F2R, heb ik sinds de breslau rally
De kabel zit idd vast aan het roadbook, vond ik niet hinderlijk, maar kan handiger, voordeel van geen stekker is mijn inziens minder kans op mailfunction met water.
er kan 12 M papier in(80 gr) gewicht geen idee.
 Wat ik wel handig vind... voor de prijs van 1 MD koop je twee F2R... dus met een extra stekkertje erbij dan kun je als je je roadbook plat hebt gereden en savonds weer een nieuwe opzetten en dan ben je net zoveel kwijt als een MD...(heb ik niet maar zo in theorie wel goed kunnen).
Service vanuit Portugal is uitmuntend, zeer snel en goed geregelt kan menig groot bedrijf een puntje aan zuigen. Nu kijken of de F2R in de woestijn het overleeft.

GezwindeSpoed:
Heb een TT gehad, na een val op een rots brak aan een kant een tandwiel dus niet meer terug rollen. Tweede val die rally deed het printplaatje doorbranden. Dit kan je zelf solderen (staat er gens hier een foto van). Na heel wat ruil tandwieltjes was ik het zat dus nu ook een F2R die het heel goed heeft gedaan tijdens de Tuareg rally. Vol met zand liep ie vast (voorover afgestap in de duinen), nadat het zand eruit was liep ie weer perfect. Lekker simpel, goedkoop en er kan iig de 400km van dag 1,2, 6 en 7 van de Tuareg in (400km)

Gassen:

--- Citaat van: Steve op 11-10-2011, 16:18 ---bla, bla, bla, en heb nu een F2R.

--- Einde van citaat ---

En wat weegt dat ding nu? Ben heel benieuwd want ik wil er ook wel eentje kopen.
En als je 'm dan toch gaat wegen ben ik ook heel benieuwd wat die aluminium beugels wegen.

SingleMinded:
Weight : 850 gr. (excluding remote and mounting kit)

http://www.f2r.pt/epages/f2r.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/f2r/Products/RB730/SubProducts/RB730-001

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie