Het lijkt een beetje een samensmelting van een GS, 1200 tenere, een capo nord, en een multistrada...
Oftewel: jammer genoeg begint het allemaal eenbeetje of elkaar te lijken (qua uiterlijk dan)
En ik vind nog steeds dat een allroad achtige motor spaakwielen moet hebben..
Wat ik altijd erg fijn vond aan mijn 1100GS, en wat geen van de concurrenten heeft, is de boxer motor..
Je kan er zo lekker makkelijk bij met sleutelen, bijv kleppen stellen..
Daarnaast als ie op de grond ligt, ligt hij nooit helemaal plat door de uitstekende cilinders. Erg makkelijk bij het optillen!
Ook heb ik de uitstekende cilinder meerdere keren gebruikt om de GS uit een benarde positie te manouvreren.
Je legt hem op z'n kant en gebruikt de cilinder als draaipunt om de motor 90 of 180 graden te draaien en weg ben je..
Verder vind ik deze triumph wel mooi trouwens (Om toch nog een beetje on-topic te blijven)