Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: husqvarna lt610e  (gelezen 749 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 72
husqvarna lt610e
« Gepost op: 31-10-2011, 13:12 »
Heeft iemand van de forumleden ervaring met " een husqvarna LT 610 E
 
Kan ik hier mee offroad uit de voeten of is dit meer een straatmotor
????
Ik hoor graag van jullie de kaasboer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: husqvarna lt610e
« Reactie #1 Gepost op: 02-11-2011, 10:19 »
ff gegoogled, ken ze niet persoonlijk maar ziet er leuk uit, van welk jaar is ie?
Specs lezende zou je er heel goed mee offroad moeten kunnen volgens mij.
Maar de offroadwereld is heeeel erg breed, dus je zou het best eerst kunnen vertellen wat je van plan bent..
 
Enduro, offroadritten, allroadritten, roadbookritten, reizen, ook nog over straat kunnen rijden, op de aanhanger naar ritten toe?, etc...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: husqvarna lt610e
« Reactie #2 Gepost op: 02-11-2011, 10:37 »
Is niet superlicht (150 droog). Lijkt me fijne fiets voor roadbook, allroad, MS1000 etc, maar hard werken op kleinere, meer technische onderdelen.

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2348
Re: husqvarna lt610e
« Reactie #3 Gepost op: 02-11-2011, 14:21 »
Het is de allroad-versie van de TE610E. Dus meer gericht op langere afstanden, maar lijkt me prima geschikt voor gravel- en zandpaden. Of het qua vering/zadel verschilt met de TE weet ik niet.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Re: husqvarna lt610e
« Reactie #4 Gepost op: 02-11-2011, 15:15 »
... en gebaseerd op het oude 4-takt blok waar Husqvarna indertijd haar minder goede reputatie mee verdiende?
Misschien zijn inmiddels de kinderziekten eruit, maar er zijn een boel veiliger alternatieven van bv. KTM: De LC4 voor allroad en de EXC's voor offroad. Ook Honda en Yamaha hebben alternatieven die minder spannend zijn dan Husqvarna rijden :-)

Maurice

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: husqvarna lt610e
« Reactie #5 Gepost op: 02-11-2011, 15:16 »
Citaat
maar lijkt me prima geschikt voor gravel- en zandpaden.

Met een dergelijke motor van 150kg kan je toch echt wel wat meer dan wat gravel en zandpaden...
Dat geef ik gebruikelijk als antwoord aan mensen die vragen wat je met een GS van 250 kg kan.... ::)
 
Maar als kaasboer van plan is alleen offroadritten te gaan doen en daar altijd met de aanhanger naar toe gaat, zou ik idd zeggen, pak liever eentje met wat minder gewicht en minder cc's