Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Albania Rally 8 tm 15 juni 2012  (gelezen 43293 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Albania Rally 8 tm 15 juni 2012
« Reactie #165 Gepost op: 13-06-2012, 13:43 »
Even snel online vanuit Albanie: met de uitslagen wil t niet erg lukken helaas, duurt lang om de info te krijgen. Zou de pdf's krijgen maar lukt niet erg. Rij mee met de organisator dus niet helemaal vrij om te bewegen, is soms lastig om goede plek voor de foto's te zoeken. De mannen zijn enthousiast over de rally, veel waar voor je geld. Later vandaag meer, nu even snel leuk foto'tje van Alex Brusselers online gezet.
Laturrrrr....

Vind het al geweldig dat er van elke dag zo'n verslag verschijnt met foto's, is als thuisfront écht leuk om te lezen en te zien! En dat de utislagen of goede plekken dan soms niet helemaal willen lukken... so be it!
Thanks en blijf ons op de hoogte houden!  :)
Daphne
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1344
Re: Albania Rally 8 tm 15 juni 2012
« Reactie #166 Gepost op: 13-06-2012, 19:29 »
Hoe is het met Martijn en Henno na hun knuffelpartij  :-X
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 167
Re: Albania Rally 8 tm 15 juni 2012
« Reactie #167 Gepost op: 13-06-2012, 20:13 »
Dr. Bean binnen. Heeft nu al geen zin meer in zijn strandvakantie van morgen  8)  nog 1 dag rijden op vrijdag en het zit er weer op.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 119
Re: Albania Rally 8 tm 15 juni 2012
« Reactie #168 Gepost op: 13-06-2012, 20:20 »
Stage 3




Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Albania Rally 8 tm 15 juni 2012
« Reactie #169 Gepost op: 13-06-2012, 21:05 »
Ook vandaag weer een enthousiaste sms over de rit, supermooi landschap. Het beachresort heeft uitzicht op de bergen, ik ben benieuwd of hij morgen echt rust kan nemen of dat die bergen toch te uitnodigend zijn voor een ritje! Aan de andere kant zullen er vanavond ook wel een paar biertjes ingaan...  :P ;)
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 174
Re: Albania Rally 8 tm 15 juni 2012
« Reactie #170 Gepost op: 14-06-2012, 00:06 »
Eindelijk weer internet! Wat is dit een geweldige rally in een super land met alle diversiteit. Hier wat plaatjes maar er is teveel om te laten zien (er zijn hier diverse profi fotografen dus de echt mooi plaatjes zullen nog wel volgen). Het EAO team is bar gezellig en scoort weer super in de rally.



Carl Hagenblad een snelle zebra van een Zweed.



Oeps, maar de topmonteur van EAO bakt um weer heel.



BBQ in het bivak met EAO team.



teveel mooie uitzichten iedere dag weer.



ook voor quads is t hier super.



ieder dag 30+



een doorwading op z"n tijd biedt verkoeling















nog steeds lachen na 430 zware Albaneese kms.



finish vandaag op t strand alsmede de rustdag morgen hier.







Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Albania Rally 8 tm 15 juni 2012
« Reactie #171 Gepost op: 14-06-2012, 00:08 »
Mooi hoor al die goeie berichten, Jos vindt het een geweldig land en een pracht rally al is de rally wel wat gevaarlijk in zijn ogen.
Nog maar 1 dag rijden, ik ben erg benieuwd ??


Maar wat een mooie foto,s Lieverdink op de Quad is ook en pracht foto, mooi hoor ik wil er nu al naar toe!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 174
Re: Albania Rally 8 tm 15 juni 2012
« Reactie #172 Gepost op: 14-06-2012, 12:27 »
Hier vind je nog meer mooie beelden http://www.facebook.com/EnduroAdventureOrganisation
Alvast een voorproefje;




































Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Albania Rally 8 tm 15 juni 2012
« Reactie #173 Gepost op: 15-06-2012, 19:06 »
Ik ben er. Laatste dag was geen rondje om de kerk. Was dood toen ik over de finish van de 2e special kwam. Veel valpartijen de laatste dag en Bean heeft z'n blok vast. Hetwasde zwaarste rally die ik heb gereden, maar wat fantastisch.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 174
Re: Albania Rally 8 tm 15 juni 2012
« Reactie #174 Gepost op: 15-06-2012, 19:28 »
Top Niek, ik ook. weer veilig aan de finish. Ging top vandaag totdat alles afbrak. Toen kwamen de 30!! die ik had ingehaald me weer voorbij... Kreeg wel van alle NLers hun tyrips. Ben lekker aan t McGyveren geweest.



Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Albania Rally 8 tm 15 juni 2012
« Reactie #175 Gepost op: 15-06-2012, 19:47 »
Die nieuwe 530 ziet er al lekker 2e hands uit  :D :)


Ben benieuwd naar de verhalen!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Albania Rally 8 tm 15 juni 2012
« Reactie #176 Gepost op: 15-06-2012, 20:00 »
Ik ben er. Laatste dag was geen rondje om de kerk. Was dood toen ik over de finish van de 2e special kwam. Veel valpartijen de laatste dag en Bean heeft z'n blok vast. Hetwasde zwaarste rally die ik heb gereden, maar wat fantastisch.

Wow! Dat wil wat zeggen Niek als JIJ er doorheen zit!

Hoe is het gegaan met Ejay?

@Diederik: doet mijn zekeringskastje het nog steeds of ook overleden?

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Albania Rally 8 tm 15 juni 2012
« Reactie #177 Gepost op: 15-06-2012, 20:04 »
Ik ben nou ook ontzettend geïnteresseerd in de overige verhalen :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 174
Re: Albania Rally 8 tm 15 juni 2012
« Reactie #178 Gepost op: 16-06-2012, 08:01 »
Teveel mooie verhalen, indrukken en routes om mee te maken; dit moet jezelf meemaken. Ondanks dat men er aardig doorheen zit al de eerste aanmeldingen voor volgend jaar gelijk gekregen.


Als je een rally wil rijden in een ongelofelijk mooi land wat iedere 30 minuten weer geheel anders is van landschap dan moet je de Albanie Rally rijden. Tevens is iedere deelnemer hier het er over eens dit zijn de beste roadbooks ooit gezien; op rol, in kleur en super duidelijk. Het maakt het daarom ook mogelijk om als beginner deel te nemen aan deze rally, ondanks dat iedere deelnemer aangaf dat dit de zwaarste amateur rally is die ze ooit hebben gereden.



Martin Fontyn teameigenaar van EAO (de organisatie waar alle ARM mensen mee zijn), wint zijn klasse en binnen de top 10 algemeen.



Volgens mij heeft Dirk niet alleen spierpijn in z'n benen maar ook in z'n kaken van het lachen en genieten.



bovenste geld zeker ook voor Fred.



Arthur Breukelaar de topper in het EAO team die knap 5de algemeen wordt in zijn 2de rally.



Evert Jan heeft zijn gele monster toch ook maar weer in 1 geheel aan de finish gekregen.



Offline member

  • KTM GO!!!!!!!
  • *****
  • Berichten: 500
Re: Albania Rally 8 tm 15 juni 2012
« Reactie #179 Gepost op: 16-06-2012, 08:52 »
Mooi dat jullie zo genoten hebben, ik vind het ook een geweldig land, maar om een rally te rijden te heftig. Ik ben benieuwd naar dr Bean zijn verhaal.

Ad
IT IS GREAT TO DRIVE A LC 8.