Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: foto-album frontpage  (gelezen 1349 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
foto-album frontpage
« Gepost op: 11-11-2004, 22:54 »
Het fotoalbum is beschikbaar voor uploads. Stel je mooiste foto hier beschikbaar voor plaatsing op de frontpage.
Om de plaatsing een beetje exclusief te houden zit er wel een waarderingscriteria aan vast. Heb je genoeg punten, dan komt je foto op de beginpagina (of zo, moet nog even uitpuzzzelen hoe het gaat werken.)

Om te voorkomen dat er van alles geplaatst gaat worden heb ik er een beveiliging op gezet zodat ik de foto moet activeren voordat hij beschikbaar is.

Meld in dit topic even dat je een foto hebt geplaatst, dan weet iedereen dat ze kunnen kijken (en ik dat er een foto geactiveerd moet worden).

Gooi geen hele fotoalbums hier online, die gooi ik er sneller af dan jij ze hebt kunnen uploaden. Het gaat echt om de exclusievere foto's, maar dat zal iederen wel begrijpen.

We zien wel hoe het gaat lopen!!

Offline member

  • KTM GO!!!!!!!
  • *****
  • Berichten: 500
Re: foto-album frontpage
« Reactie #1 Gepost op: 12-11-2004, 00:26 »
Ferd, mijn foto's heb je al in het normale fotoalbum staan. Hoe krijg ik die erop? Het zijn de twee die jij me hebt gemaild.

Ad
IT IS GREAT TO DRIVE A LC 8.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: foto-album frontpage
« Reactie #2 Gepost op: 12-11-2004, 01:40 »
Hee Ferd,

Paar foto's toegevoegd maar in ieder geval de laatste de thumnail ipv de 640x480 versie. Misschien zelfs allemaal.
De hele kleine versies en eventuele dubbele moet je maar gewoon weggooien (Roemenie1 t/m 3)

Offline member

  • Africa Twin XRV 750 Rally
  • *****
  • Berichten: 571
Re: foto-album frontpage
« Reactie #3 Gepost op: 12-11-2004, 03:02 »
Hee Ferd,

ik heb er eentje bij gepropt en gelijk de twee die al vrijgegeven waren beoordeeld.

Bas
"Man is distinguished from all other creatures by the faculty of laughter."
"Confuse people... Quote from the WRONG message!"

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: foto-album frontpage
« Reactie #4 Gepost op: 12-11-2004, 13:38 »
Ferd, wat mij betreft kun je die foto's die ik al eerder heb aangegeven hiervoor gebruiken...
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99