Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen  (gelezen 7664 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Gepost op: 24-11-2011, 21:26 »
Laat maar , discussie gesloten.
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #1 Gepost op: 24-11-2011, 21:30 »
heldere  toelichting  :D
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #2 Gepost op: 24-11-2011, 21:34 »
 ;)
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 143
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #3 Gepost op: 24-11-2011, 21:38 »
Lijkt mij een typisch geval van wie het eerst komt, eerst maalt. Wat zou jij doen als iemand vanaf de andere kant van Nederland belt voor een onderdeel waarvoor je iets moet slopen en daarnaast ook nog wat van de prijs af wil hebben  :-*?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #4 Gepost op: 24-11-2011, 22:22 »
Heb goede ervaringen met Leo.
Toen ik een XR250 had ben ik een paar keer bij hem geweest. (hij had onderdelen die verder bijna niet te vinden waren)

Echt een geschikte kerel die van z'n hobby z'n werk heeft gemaakt.
Doet veel in gebruikte onderdelen van met name oudere enduro's/off the roads.

de man zal toch ook z'n huur moeten betalen en als jij dan alleen de veren wil kopen en iemand anders de hele set..

Het mailtje is misschien wat kortaf, maar kan me de gedachtegang wel voorstellen...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #5 Gepost op: 24-11-2011, 22:28 »
Ik heb met mensen die zich via internet melden ook niet altijd zo'n sterke band. Als ze voor een veer ook nog foto's gemaild willen hebben dan weten ze dus niet hoe een veer eruit ziet, en dan ga ik mij ook wel achter de oren krabben. Ik bedoel maar; jij kan van mij heel veel foto's krijgen, maar mr nobody uit verweggistan dus niet. 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #6 Gepost op: 24-11-2011, 23:41 »
aardige vent hoor Leo van offroadcentrum vaassen, hij heeft me verschillende keren goed geholpen met mijn oude Big, sinds ik de LC4 heb kom ik er alleen zo nu en dan voor een bakkie, altijd gezellig.

mocht je iets nodig hebben waar je telefonisch of via internet niet uitkomt, ik rij er dagelijks langs en wil met alle plezier even aanwippen.
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #7 Gepost op: 25-11-2011, 01:23 »
... met de man in onderhandeling over de vraagprijs , verzoek hem nog om een paar foto's te mailen ...
Hoe zou jij er mee omgaan als je in zo'n situatie klanten in de winkel krijgt die de boel willen kopen - en nog meer. En waarschijnlijk ook gewoon de vraagprijs betalen? Of houd je meteen de spullen 'achter'?

Gok je erop dat de 'moeilijke' emailer zich ooit gaat committeren voor een goede prijs? Dat doen er niet veel meer, in deze tijd.

Maurice

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #8 Gepost op: 25-11-2011, 06:25 »
Feitelijk gaat het hier om zakelijke etiquette en netiquette.

Helaas zit daar een groot verschil in tegenwoordig.

De reactie van Leo is gegeven de omstandigheden voorspelbaar...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #9 Gepost op: 25-11-2011, 07:43 »
Netiquette, leuk woord.
 
Mailen / bieden is erg gevoelig voor verkeerde interpretatie, maar vaak ook doet men geen enkele moeite om netjes te communiceren. Ik vind MP een super medium maar stoor me tegelijk aan de stompzinnige reacties en debiele biedingen.
 
@Jac, ik kan mij niet voorstellen dat jij daar geen ruime ervaring mee hebt. Om nou na twee uitgewisselde zinnen een finaal oordeel te hebben...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #10 Gepost op: 25-11-2011, 07:51 »
Mailen / bieden is erg gevoelig voor verkeerde interpretatie, maar vaak ook doet men geen enkele moeite om netjes te communiceren. Ik vind MP een super medium maar stoor me tegelijk aan de stompzinnige reacties en debiele biedingen.
 

ik krijg soms ook mailtjes dat ik denk: verwacht je nu echt dat ik daar serieus op ga reageren?  ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #11 Gepost op: 25-11-2011, 08:17 »
Bel gewoon, dat werkt veel beter.
Als ik heel serieus interesse heb bel ik altijd.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #12 Gepost op: 25-11-2011, 09:21 »
Ik vrees, hoe lullig dat ook is, dat we dit allemaal zelf in de hand werken. Wie heeft er niet ooit eens iets verkocht aan iemand via Marktplaats die niet kwam opdagen... als dat drie keer gebeurt verkoop je het gewoon aan de eerste de beste die wel komt.
 
Netjes ? nee, maar je bent het wel kwijt.... het voordeel van internetsjoppen is dat je vanuit je luie stoel alles kan regelen, overal koopjes vandaan sjoppen. Het nadeel is dat dealers op de hoek het lastig krijgen en zo handelen. Ik kan ze geen ongelijk geven

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2002
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #13 Gepost op: 25-11-2011, 09:47 »
Ben er een keer geweest daar in Vaassen, en goed geholpen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: Ervaringen met Offroadcentrum Vaasen
« Reactie #14 Gepost op: 25-11-2011, 09:50 »
Ik heb goede en mindere ervaring met offroad centrum, bellen en langs gaan werkt goed. Emailen was hij een tijd geleden iig niet zo goed in.
Vstrom 650 - KTM 525 EXC