frustratie van Jac is begrijpelijk, en op dergelijke wijze zijn mij bij andere verkopers ook al eens zaken door de neus geboort.
Zeker als je een setje hebt gevonden die je echt nodig hebt is de frustratie groter.
Echt netjes vindt ik het ook niet en om nu maar te zeggen dat de man gelijk heeft en dat die na 3x voor niets iets heeft weggelegd vindt ik non-argumenten.
Je runt een shop simpel as that. Elke aanvraag fysiek dan wel via het boze www is een geintresseerde klant. Die "klant" heeft in ieder geval al de moeite genomen om met je in contact te treden over de goederen.
Natuurlijk is een klant die langskomt betrouwbaarder........ ook daar zitten vervelende gasten tussen die maar beslag op je tijd leggen en koffie blijven drinken en vervolgens niets kopen.
Voor nu is het jammer, het waren dan niet de goede spullen Jac
(zo denk ik dan maar) en ik zou me inderdaad ook een 2de maal heel goed bedenken of ik nog zaken zou doen met diegene die me zo behandelt.