Tsja, dat moet haast wel die van mij geweest zijn.
Het zit heel ingenieus in elkaar: 3 keer zachtjes trappen (tot dashboardverlichting / Vector aanfloept) en dan BDP zoeken, geen kleplichter, maar dat gaat toch heel goed eigenlijk en dan één redelijk harde trap, trefzeker lopen. Maar...
...die capacitator is al van 2008 (echte bouwjaar van deze motor, op kenteken gezet in 2010) en die wil niet meer zo lekker. Beter vervangen óf, een accuutje monteren op de servicekabel zodat hij altijd spanning heeft (en de benzinepomp al draait voordat je begint met kicken). Ik gebruikte dit accuutje om mijn tripmeter en roadbook mee te voeden en het injectiesysteem bij koudstart dus. De servicekabel heb ik laten zitten voor iemand anders die een accu wil aansluiten. Is de originele kabel van €45 om met een stilstaande motor toch de injectie te kunnen herprogrammeren.
Die accu heb ik eventueel nog voor je liggen, nieuw en kan je zo op de dradenboom clicken. Weegt 300 gr. of zo en verdwijnt achter je grote framebalk, zeg maar bij je linker laars.
Heerlijke motor, goede vering (Reiger) en afgesteld op 95 kg. Ga je wedstrijden rijden, dan zou ik toch een knopje adviseren.
Verder heb ik er veel carbon vanafgeschroefd en de radiatorbraces. Rekluse nog in doos. Maakt hem behoorlijk tammer en meer hindernissen nemen als een trialfietsje. Alles ter overname voor een zacht prijsje.
Die machine is gewoon heel erg goed, maar de Husaberg 390 is nét ff beter
Op de maisplakken miste ik vandaag wel het vermogen van mijn trouwe Suz...