Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: HART VAN BRABANT CHALLENGE 13 juni 2012  (gelezen 21058 keer)

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: HART VAN BRABANT CHALLENGE 13 juni 2012
« Reactie #120 Gepost op: 15-06-2012, 00:48 »
Mn blokkie moet uit elkaar :(
In de tussentijd de vering maar op je big overzetten? :P

Ik heb mijn track even door GPS-visualizer gehaald voor de statistieken.


Mijn motor stond nog niet helemaal goed afgesteld waardoor hij af-en-toe nog wel eens af wou slaan na afremmen op de motor. Dan moest ik toch weer eventjes staan kicken om hem aan de praat te krijgen.



De tijden kloppen niet, maar je kan wel mooi zien dat ik die 10 uur lang behoorlijk constant heb gereden en daar ben ik hartstikke tevreden over. Ook kan je de pauze's mooi zien (lekker weinig en lekker kort). Eerst tanken. Dan kom ik de eerste keer langs de eerste cp, maak ik even kort een praatje en rij weer door. Daarna kom ik nog een keer langs dat CP en neem ik een bak koffie. Bij de roadbook-wissel-cp neem ik ook even de tijd om iets te eten naar binnen te werken. Kort daarna sta ik weer eventjes twee keer stil om achtereenvolgens te plassen en te tanken. Al-met-al niet zo'n heel hoog gemiddelde (ik heb hoger gehad), maar wel zo lang volgehouden.

Leuk die grafiekjes :)
http://www.gpsvisualizer.com/profile_input


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: HART VAN BRABANT CHALLENGE 13 juni 2012
« Reactie #121 Gepost op: 15-06-2012, 08:31 »
Staat hij hier gelijk met de snelle jongens (na 294km)even op zijn dooie gemak een RB te wissellen  :o ;)




Offline member

  • *****
  • Berichten: 507
Re: HART VAN BRABANT CHALLENGE 13 juni 2012
« Reactie #122 Gepost op: 16-06-2012, 16:02 »
Staat hij hier gelijk met de snelle jongens (na 294km)even op zijn dooie gemak een RB te wissellen  :o ;)

In zijn Acerbis handroadboekje... Chapeau Jouke, wanneer zien we jou in zuid-amerika?
Find me on Phonebook

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 44
Re: HART VAN BRABANT CHALLENGE 13 juni 2012
« Reactie #123 Gepost op: 17-06-2012, 17:38 »

'een pilsje drinken' is voor mij het gevaarlijkste om te doen de dag ervoor.  :P ;D


Brabantse nachten zijn lang

Wij zijn ook dik tevreden met het gemiddelde...


helaas door motorpech de rit niet voltooid

Offline member

  • *****
  • Berichten: 380
Re: HART VAN BRABANT CHALLENGE 13 juni 2012
« Reactie #124 Gepost op: 17-06-2012, 18:10 »

Waar is je USD gebleven, of is dit een ander TT?

Ben jij er ook bij in Maaseik over een kleine maand?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 44
Re: HART VAN BRABANT CHALLENGE 13 juni 2012
« Reactie #125 Gepost op: 17-06-2012, 18:15 »
Waar is je USD gebleven, of is dit een ander TT?

Ben jij er ook bij in Maaseik over een kleine maand?




TT met usd is in groot onderhoud.
TT op foto is van me zoon en heeft nu ook groot onderhoud nodig.
Je bedoeld Neeroeteren, waar ik zeker bij ben.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: HART VAN BRABANT CHALLENGE 13 juni 2012
« Reactie #126 Gepost op: 17-06-2012, 21:47 »
 ;D ;D   Brabantse nachten zijn lang ;D ;D


Wel jammer dat zo vroeg uit het strijd-beeld verdween hé Joris

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 58
Re: HART VAN BRABANT CHALLENGE 13 juni 2012
« Reactie #127 Gepost op: 19-06-2012, 01:34 »
Hier ook nog wat foto's.
 
aankomst 's morgens vroeg

 
Onderweg nog een 2 "collega's" kunnen helpen, die een beetje vast zaten. Met behulp van de spanbandjes die we bij ons hadden, uit de blub getrokken. Kwam later goed van pas, want toen zijn wij door hun weer geholpen.


 
 
Bij de volgende tankstop, moest er bij m'n maat aan zijn motor wat gerepareerd worden.
 

 
Maar laten we nou net niet het goede boutje bij hebben

 
En wie hebben we daar?.....

Die hadden we een uurtje geleden uit de blubber getrokken.
In de reserve bevestiging die zij bij hadden voor hun Tripy, bleek een bout te zitten, die wij nodig hadden om de uitlaat van Danny zijn motor weer vast te zetten. Waren wij ook weer gered. (ik weet jullie namen niet, maar wellicht kunnen we daar via dit achterkomen en ervoor zorgen dat jij je reserve bevestiging weer compleet krijgt).
 
Checkpoint, ik dacht na zo'n 290 km, waar we het volgende gedeelte van de route kregen.

 
 

Offline member

  • fka van
  • *****
  • Berichten: 468
Re: HART VAN BRABANT CHALLENGE 13 juni 2012
« Reactie #128 Gepost op: 19-06-2012, 08:58 »
En wie hebben we daar?.....

Die hadden we een uurtje geleden uit de blubber getrokken.
In de reserve bevestiging die zij bij hadden voor hun Tripy, bleek een bout te zitten, die wij nodig hadden om de uitlaat van Danny zijn motor weer vast te zetten. Waren wij ook weer gered. (ik weet jullie namen niet, maar wellicht kunnen we daar via dit achterkomen en ervoor zorgen dat jij je reserve bevestiging weer compleet krijgt).
dat zijn werner en jette, die heb ik de avond ervoor leren kennen op de camping. een leuk stel!
http://www.chakka.nl/Welkom.html
knallen, met die ballen

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 12
Re: HART VAN BRABANT CHALLENGE 13 juni 2012
« Reactie #129 Gepost op: 20-06-2012, 21:23 »
Super genoten van deze rit en natuurlijk op tijd weer binnen. Met name de eerste 300km inclusief het nieuwe traject richting Den Bosch is schitterend.  ;D  Hennie, Yamaha 450 WR

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 94
Re: HART VAN BRABANT CHALLENGE 13 juni 2012
« Reactie #130 Gepost op: 24-06-2012, 19:38 »
Ja het was zeker een super rit. Wat een afstand om in NL off road te rijden! Ik had wel gedacht er eerder doorheen te zitten. Het was pas de laatste 50 km dat ik de vermoeidheid echt voelde. Maar met 12 uurtjes in het zadel heel tevreden. Was ook een goede shake down voor de nieuwe G 450 RR waarvoor het pas de tweede rit was. Alles liep gesmeerd op de ico na. Die heeft het niet gedaan de hele rit... verder nog wat fijnafstellingen en dan is het nieuwe wapen klaar. Complimenten voor het roadbook Ad. Hoewel de hierboven genoemde situaties me ook goed bekend voorkomen; twee straten linksaf met dezelfde naam en een flinke modderpoel! Is de inschrijving voor 2013 al open?  :)