Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Allroad trialcursus zat 10 maart  (gelezen 19888 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 105
Re: Allroad trialcursus zat 10 maart
« Reactie #105 Gepost op: 05-03-2012, 21:55 »
Het wordt gezellig druk!
is er nog een plekje vrij?
Ik zou graag meedoen.


groet rens s

Offline member

  • *****
  • Berichten: 535
Re: Allroad trialcursus zat 10 maart
« Reactie #106 Gepost op: 06-03-2012, 00:11 »
Jemig even met mijn ogen geknipperd en iets gemist. Op 10 maart in de Kuil ga ik niet redden, er was iemand mij voor en ik moet dan de kinderen helpen met sport. Maar interesse blijft, help graag mee om het een keer te herhalen in het midden van het land.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Allroad trialcursus zat 10 maart
« Reactie #107 Gepost op: 06-03-2012, 07:38 »
Je moet ze ook op een andere sport doen; die van mij zitten tegenwoordig op trial en gaan gewoon mee ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: Allroad trialcursus zat 10 maart
« Reactie #108 Gepost op: 06-03-2012, 08:41 »
Jemig even met mijn ogen geknipperd en iets gemist. Op 10 maart in de Kuil ga ik niet redden, er was iemand mij voor en ik moet dan de kinderen helpen met sport. ""Maar interesse blijft, help graag mee om het een keer te herhalen in het midden van het land"".
@Ook Peter;
Op zich een leuk idee denk ik! Uiteraard komende zaterdag de reactie's maar even afwachten en dan besluiten of er een herhaling komt.
Mocht jij een geschikte locatie in Midden Ned. weten, geef dit dan ff door svp!? Let wel; legaal danwel gedoogd terrein, liefst wat hoogteverschil en ruimte voor flink wat motoren.
IJmuiden is in dat opzicht uitermate geschikt, maar voor de orga ook ca 1.45u rijden.... :-\ 

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 65
Re: Allroad trialcursus zat 10 maart
« Reactie #109 Gepost op: 06-03-2012, 17:02 »
In almere schijnt ook een gedoogt terrein tezijn , hoe groot weet ik niet excact maar almere is al weer wat centraler dan ijmuiden .

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Allroad trialcursus zat 10 maart
« Reactie #110 Gepost op: 06-03-2012, 17:06 »
Almere heeft waarschijnlijk te veel zand, is niet handig bij afzetten voor een hindernis.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 65
Re: Allroad trialcursus zat 10 maart
« Reactie #111 Gepost op: 06-03-2012, 17:09 »
val je wel zacht  :P te veel zand is zkr niet handig voor een allroad trail dag , met een enduro is het nog te doen ..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: Allroad trialcursus zat 10 maart
« Reactie #112 Gepost op: 06-03-2012, 17:51 »
Almere gezien eerdere ervaringen niet meer aan de orde... :-\ 
(vlak voor onze "ARM-rallystage" alles moeten cancelen ivm politieoptreden...)
 
Geen gedooggebied meer bij mijn weten, en dus te link om er een evenement met zoveel rijders te organiseren.
 
 
By the way deelnemers. Ik kreeg een goeie tip over het volgende;
 
Uiteraard ben je er zaterdag a.s. op eigen risico.
In dat kader teken je bij inschrijving even voor "afstand van verhaal" t.a.v. de orga.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 535
Re: Allroad trialcursus zat 10 maart
« Reactie #113 Gepost op: 06-03-2012, 20:28 »
Met 5 jaar op trial zetten is natuurlijk wel voorsorteren op getraind en geoefend ... mijn zoontje zal er zeker geen bezwaar tegen hebben  :P


Niet gehinderd door kennis ter zake zal ik eens rond gaan kijken. Arnhem was iets eerder als optie geroepen maar niet mogelijk?



Offline member

  • *****
  • Berichten: 871
Re: Allroad trialcursus zat 10 maart
« Reactie #114 Gepost op: 06-03-2012, 20:39 »
Ben een paar x in Almere geweest > één grote mulle zandbak, waar je met +150kg niks te zoeken hebt op dat ene talud na.....

Gister een hele mooie boom gezien, helaas (weer) te zwaar voor 1pers. om te verslepen..... Bijkomend was het kunstgras/tapijt van de oud tennisbaan zó verzadigd met water en mos dat ik vast kwam te staan met mijn bus. Niet genoeg grip om over een stoeptegel te rijden ::)
(inmiddels wel weer thuis)

Maar niet getreurd, want vanavond alweer een betere stam(stage3) gezien. iig korter als de vorige......

Keep u posted
Honda V45 Magna-Suzuki Dr800s-Ktm Exc525-Beta300RR

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Allroad trialcursus zat 10 maart
« Reactie #115 Gepost op: 06-03-2012, 21:15 »
Met 5 jaar op trial zetten is natuurlijk wel voorsorteren op getraind en geoefend ... mijn zoontje zal er zeker geen bezwaar tegen hebben  :P


Niet gehinderd door kennis ter zake zal ik eens rond gaan kijken. Arnhem was iets eerder als optie geroepen maar niet mogelijk?

Arnhem is moeilijk, veel los zand. De beginnersbaan heeft weinig stammen, weinig verschillende diameters. Daar komt bij; alles ligt bijna los. Ze gaan binnenkort verhuizen en onderhouden de boel niet meer.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 535
Re: Allroad trialcursus zat 10 maart
« Reactie #116 Gepost op: 06-03-2012, 22:21 »
Hmmm, als ze het gaan verlaten kan dat een mogelijkheid gaan bieden. Met 190+ kilo is mulzand inderdaad een uitdaging heb ik al gemerkt hij wordt niet automatisch stabieler als je harder gaat, o ja 't was trial  :-X .
Maar goed Almere, Arnhem wellicht dat iets verder in het gemeente alfabet nog iets te vinden is. Laatst wezen rijden tussen Otterlo en Putten en daar is zowaar nog niet alles afgezet, zelfs nog een toegankelijk terrein gevonden toen ik Barneveld uit reed (EDIT coördinaten weggehaald). Stond geen bord dat ik er niet zou mogen rijden :o .

Offline member

  • Honda Africa Twin, Honda dominator, KTM lc8 950 adventure, 990 adventure, L300 4x4, lc4 690
  • *****
  • Berichten: 489
Re: Allroad trialcursus zat 10 maart
« Reactie #117 Gepost op: 06-03-2012, 22:40 »
N52 09.923 E5 36.625
Bij  de vuilstort in Barneveld, word gedoogd als cross terrein.
Ook bezocht met Allroad dag A Brouwer
Groet Marc

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: Allroad trialcursus zat 10 maart
« Reactie #118 Gepost op: 06-03-2012, 22:53 »
ik kom ook ff buurten  8)
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Allroad trialcursus zat 10 maart
« Reactie #119 Gepost op: 07-03-2012, 07:48 »
Bij ons onder de brug in Vianen hebben we 2 terreinen: N en Z.

Op Noord is nog heel veel plek om boomstammen neer te kwakken.

Is absoluut gedoogd; is uiterwaarde. je stoort niemand. Boomstammen kunnen wel bij zeer hoog water een keer gaan drijven, maar wat geeft 't?