Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: OER rally 12 mei t/m 19 mei 2012  (gelezen 13724 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1349
Re: OER rally 12 mei t/m 19 mei 2012
« Reactie #45 Gepost op: 22-05-2012, 18:20 »
update uit de ziekenboeg

paar fototjes gemaakt in fraaie dependance van MCA in Heerhugowaard, wacht u maar even in de wachtkamer tot de dokter gekeken heeft meneer Baard, na 2 bakken koffie wordt ik weer opgehaald, dokter wil ook nog een echo maken  :o  :o  :o huh wat nu

reden van de echo; 5 GEBROKEN RIBBEN, waardoor mogelijk schade aan long of lever, dus ff dubbelcheck

gelukkig verder niets aan de hand, ze begrepen wel dat ik niet de persoon ben om 5 weken te gaan bank hangen dus kreeg advies om het wel een paar weekjes rustig aan te doen en niet te gaan hobbelen over keitjes e.d.  ::) , moest ik maar naar luisteren deze keer......


Damn Hip..... Dus die fotos op facebook waren van jou........  :o
Beterschap! Hopelijk kun je meerijden bij Appie!

Appie gaat m dus niet worden Ilja, cluppie dunt aardig uit zo.



gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1982
Re: OER rally 12 mei t/m 19 mei 2012
« Reactie #46 Gepost op: 22-05-2012, 19:19 »
 :o
Goed dat wij dat soort bochtjes niet tegen gaan komen in Albanie!
Beterschap!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: OER rally 12 mei t/m 19 mei 2012
« Reactie #47 Gepost op: 22-05-2012, 19:28 »
Houd je wel me handje vast, Evert-Jan?  :o
 
Tip voor Hip: nog twee tandjes lager, kerel! Serious business!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2116
Re: OER rally 12 mei t/m 19 mei 2012
« Reactie #48 Gepost op: 22-05-2012, 20:49 »
Sjeesus Hip... doe je het de volgende keer wat rustiger aan? ... bv. maar 3 ribben breken?  ::)
Kreeg ook door dat de dikke voet op eerder genoemde facebookfoto bij nadere inspectie toch ook een gebroken en een  gescheurd middenvoetbeentje bevatte...
... misschien moet er de volgende keer maar gewoon een ambulance achteraan rijden  :o
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1349
Re: OER rally 12 mei t/m 19 mei 2012
« Reactie #49 Gepost op: 22-05-2012, 21:04 »
ah thanks HenkJan, vroeg me net af hoe het met Jan was gegaan, middenvoetsbeentje was mijn inschatting ook al, ik zal hem ff sms sturen
gr Hilbert

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 65
Re: OER rally 12 mei t/m 19 mei 2012
« Reactie #50 Gepost op: 22-05-2012, 21:18 »
Heerhugowaard,  koffie .
je mag ook gewoon langskomen hoor ;) daar hoef je niet zo'n buiteling voor te maken.
 
Rustig aan maar, bel maar als je wat zwaars moet tillen; hhw is vlakbij.
Johnny
bmw X-challenge  '07
bmw r 1100 gs    '94
www.opgevenisgeenoptie.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1349
Re: OER rally 12 mei t/m 19 mei 2012
« Reactie #51 Gepost op: 22-05-2012, 21:24 »
je mag ook gewoon langskomen hoor ;) daar hoef je niet zo'n buiteling voor te maken.
 
Rustig aan maar, bel maar als je wat zwaars moet tillen; hhw is vlakbij.
Johnny

 ;)

Kom wel een keer bakkie doen op de trapfiets, goed voor het luie lijf
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: OER rally 12 mei t/m 19 mei 2012
« Reactie #52 Gepost op: 23-05-2012, 13:30 »
update uit de ziekenboeg

paar fototjes gemaakt in fraaie dependance van MCA in Heerhugowaard, wacht u maar even in de wachtkamer tot de dokter gekeken heeft meneer Baard, na 2 bakken koffie wordt ik weer opgehaald, dokter wil ook nog een echo maken  :o :o :o huh wat nu

reden van de echo; 5 GEBROKEN RIBBEN, waardoor mogelijk schade aan long of lever, dus ff dubbelcheck

gelukkig verder niets aan de hand, ze begrepen wel dat ik niet de persoon ben om 5 weken te gaan bank hangen dus kreeg advies om het wel een paar weekjes rustig aan te doen en niet te gaan hobbelen over keitjes e.d.  ::) , moest ik maar naar luisteren deze keer......


Appie gaat m dus niet worden Ilja, cluppie dunt aardig uit zo.

Nou Hilbert, je hebt um aardig gevat!  :-X   :-X   :-X  Beterschap en rustig an hè...
Dat is ook een naar weggetje waar je gegaan bent. Heb daar een keer gereden met een zere elleboog, dacht dat ik gek werd.  ::)
 
Prachtige foto's en verhalen hier. Post nog ff lekker door zou ik zeggen!  ;)

Post Merge: 23-05-2012, 13:45
... een week OER begint met een uitzicht op dag 1 waar je stil van wordt:




Zo heb ik er ook eentje...  8)
 

 
En dit was 1 juni ofzoiets.  ::)
Two stroke addict!!

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: OER rally 12 mei t/m 19 mei 2012
« Reactie #53 Gepost op: 23-05-2012, 23:17 »
update uit de ziekenboeg

paar fototjes gemaakt in fraaie dependance van MCA in Heerhugowaard, wacht u maar even in de wachtkamer tot de dokter gekeken heeft meneer Baard, na 2 bakken koffie wordt ik weer opgehaald, dokter wil ook nog een echo maken  :o :o :o huh wat nu

reden van de echo; 5 GEBROKEN RIBBEN, waardoor mogelijk schade aan long of lever, dus ff dubbelcheck

gelukkig verder niets aan de hand, ze begrepen wel dat ik niet de persoon ben om 5 weken te gaan bank hangen dus kreeg advies om het wel een paar weekjes rustig aan te doen en niet te gaan hobbelen over keitjes e.d.  ::) , moest ik maar naar luisteren deze keer......


Appie gaat m dus niet worden Ilja, cluppie dunt aardig uit zo.


Ach hip, dat heelt wel :)
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: OER rally 12 mei t/m 19 mei 2012
« Reactie #54 Gepost op: 23-05-2012, 23:24 »
We kwamen op de terugweg van de Baja300 nog rijders van QFF (Quad for Fun) tegen bij een tankstation net boven Kassel. Ook best toevallig.


Zijn de routes eigenlijk een stuk moeilijker geworden dat het niet meer te doen is (zou zijn?) met zware machines? 1e OER waren we met een flink aantal dikke allroads? (nav posting van Singleminded)


@Hip beterschap man.



Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: OER rally 12 mei t/m 19 mei 2012
« Reactie #55 Gepost op: 25-05-2012, 09:01 »
We kwamen op de terugweg van de Baja300 nog rijders van QFF (Quad for Fun) tegen bij een tankstation net boven Kassel. Ook best toevallig.


Zijn de routes eigenlijk een stuk moeilijker geworden dat het niet meer te doen is (zou zijn?) met zware machines? 1e OER waren we met een flink aantal dikke allroads? (nav posting van Singleminded)


@Hip beterschap man.


We hadden machines van 350kg mee, met 4x4 opties, die waren zeer zeker 'allroad' :)


Ik denk dat Gerjan inmiddels de routes iets zwaarder heeft tov van 5 jaar geleden maar denk dat ze toch goed te doen zijn met een zware fiets, als het niveau van de rijder en het weer het toelaten natuurlijk. Huub (HP2) heeft aardig veel gereden (inclusief glibber paden) zonder problemen.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: OER rally 12 mei t/m 19 mei 2012
« Reactie #56 Gepost op: 29-05-2012, 13:43 »
Hilbert, beterschap joh!

Mooie verhalen weer.
Single Minded  schetst hier precies de bedoeling van Gerjan.
Maak het zo gek als dat je zelf wil en als dat betekent dat je eens omrijdt of een rustdag pakt heb je net zo goed een fantastische week. Zo kan iedereen kiezen en is er voor elk type rijder een mooi avontuur.
Alleen rijden zal ik daar niet snel doen overigens.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2116
Re: OER rally 12 mei t/m 19 mei 2012
« Reactie #57 Gepost op: 29-05-2012, 19:48 »
Helemaal waar.
Voor wat betreft Huub en z'n HP2... die heeft helaas helemaal niet zo veel gereden. Op dag 2 was hem, net als mij, ten zeerste afgeraden, (of eigenlijk; het was de zware motoren verboden) om de verbindingsroute naar CP1 te rijden. Ben toen samen met hem naar het begin v.d. proef gereden. Op dag 3, waar ik niet, maar hij wel heel dapper aan begonnen is, heeft hij z'n koppeling opgerookt ergens op een modderige helling... en dat kon niet in een paar dagen gefixed worden: einde oefening voor Huub  :(
HJ
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1982
Re: OER rally 12 mei t/m 19 mei 2012
« Reactie #58 Gepost op: 29-05-2012, 22:22 »
Da's begrijpelijk, dat je de rit afstemt op al die bromfietsjes, maar toch wel jammer. Ik had de OER nog wel op het programma staan, maar dan wel met de BMW (R100GS)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2116
Re: OER rally 12 mei t/m 19 mei 2012
« Reactie #59 Gepost op: 29-05-2012, 22:43 »
Ik had er geen 'jammer' gevoel bij: zoals gezegd, je kan het net zo zwaar maken als je wilt.



uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!