Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: SAFARI WEEKEND: 30 juni tm 1 juli 2012  (gelezen 16250 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1483
Re: SAFARI WEEKEND: 30 juni tm 1 juli 2012
« Reactie #60 Gepost op: 29-06-2012, 18:42 »
vanaf hoe laat word er zaterdag gereden?


en zijn er mensen waar ik achter aan mag hobblen.


ben road boek loos en de trippys zijn  helaas verhuurd. :-[


ik zal braaf zijn  :D
If nothing goes right......

go left!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 919
Re: SAFARI WEEKEND: 30 juni tm 1 juli 2012
« Reactie #61 Gepost op: 29-06-2012, 21:23 »
Ik ben beginner maar heb tripy, als je echt hard wilt gaan moet je niet bij mij zijn hahahah
Wordt ook eerste keer tripy en buijna geen offroad ervaring maar heb geen probleem mee hoor als je achter me aan komt
Ik ben er al (KTM adventure)
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1483
Re: SAFARI WEEKEND: 30 juni tm 1 juli 2012
« Reactie #62 Gepost op: 29-06-2012, 22:28 »
een idee hoe laat je wilt gaan rijden?
probeer ik op tijd te zijn :-X


 zag ik jou niet op de dijk bij het pondje naaar wageningen?


(ik op rode diversion.)
If nothing goes right......

go left!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: SAFARI WEEKEND: 30 juni tm 1 juli 2012
« Reactie #63 Gepost op: 29-06-2012, 22:49 »
Kennen jullie dat ..... van die schoenmaker en die leest
 
 Ik neem mezelf voor nooit mee zulke onbezonnen plannen te maken, de hele keuken en de hele woonkamer licht vol met vinyl, het lijkt hier wel een signstudio....... CrazyBond!! ga je gang!
 
 Om kort te gaan:
 de gesneden zwart/wit stickers zijn klote :( :( :( , op school zijn ze niet gepeld en ik kan het niet, de outline van MANIACS is te dun ....
 de full collor stickers zijn bruikbaar, de resolutie had hoger gemogen maar een beetje modder/stof/zand en je ziet er niets meer van....
 
 morgen aan het eind van de middag breng ik ze naar het Safariweekend waar ik zelf helaas niet aan mee kan doen door een blessure.
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1483
Re: SAFARI WEEKEND: 30 juni tm 1 juli 2012
« Reactie #64 Gepost op: 30-06-2012, 07:33 »
dankzij een uit de hand gelopen feestje, ben ik zo in de vroege ochtend niet in staat mij in het verkeer te begeven :-X


ik zal mij tegen het eind van de eind middag bij u voegen.

B(r)akbeest
If nothing goes right......

go left!

Offline member

  • st willebrord
  • *****
  • Berichten: 324
Re: SAFARI WEEKEND: 30 juni tm 1 juli 2012
« Reactie #65 Gepost op: 30-06-2012, 22:27 »
errug fijne route gereden vandaag 480 km en net voor sluiting binnen
lekker weer vandaag, al vond jeroen  het wel erg stoffig achter mij
2 weken geleden viel ik uit vandaag de herkansing en is dus gelukt, veel geleert over het rijden met roadboek en tripy in het begin echt gepuzzelt m,aar gaande weg de dag snapten we het en ging de gang er goed in
 
ps zie bij het opruimen net dat ik mijn scottcrossbril heb laten liggen op de camping ,dus mocht iemand hem vinden laat dan wat weten, wil hem graag terug na w\t we zoal mee hebben gemaakt
Here today , gone tomorrow op de T7 husky701 of 450 ktm

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: SAFARI WEEKEND: 30 juni tm 1 juli 2012
« Reactie #66 Gepost op: 30-06-2012, 22:30 »
errug fijne route gereden vandaag 480 km en net voor sluiting binnen
lekker weer vandaag, al vond jeroen  het wel erg stoffig achter mij
2 weken geleden viel ik uit vandaag de herkansing en is dus gelukt, veel geleert over het rijden met roadboek en tripy in het begin echt gepuzzelt m,aar gaande weg de dag snapten we het en ging de gang er goed in
 
ps zie bij het opruimen net dat ik mijn scottcrossbril heb laten liggen op de camping ,dus mocht iemand hem vinden laat dan wat weten, wil hem graag terug na w\t we zoal mee hebben gemaakt


Toch gelukt, proficiat, heeft Jeroen je af en toe wat kunnen van dienst zijn met het roadbook tussen de plastiekrolletjes  ;D 

Offline member

  • st willebrord
  • *****
  • Berichten: 324
Re: SAFARI WEEKEND: 30 juni tm 1 juli 2012
« Reactie #67 Gepost op: 30-06-2012, 23:18 »
zeker wel marcel was 2 maal echt nodig ,stukje op een retourroute en hup hij springt en slaat een end over
maar wat ik zeg leste 150 km ging helemaal goed toen ik een maal de tripy doorhad
Here today , gone tomorrow op de T7 husky701 of 450 ktm

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 12
Re: SAFARI WEEKEND: 30 juni tm 1 juli 2012
« Reactie #68 Gepost op: 01-07-2012, 11:41 »
Hoe laat was je vertrokken voor de 480km op zaterdag?  8)  Ik had dezelfde ervaring op 13 juni met de Tripy van Ad, dan is een papieren roadbook als backup toch handig en kun je binnen de tijd de rit toch uitrijden  ;D . Het blijft afzien  ::) daarom heb ik zaterdag een rit van 240km gekozen. Kun je eind van de middag toch nog gezellig een pilsje drinken met zijn allen. Komende week 27 wil ik de Transwallonie rit, nog gaan rijden. Als er nog  liefhebbers zijn dan kunnen we gezamelijk iets afspreken. 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: SAFARI WEEKEND: 30 juni tm 1 juli 2012
« Reactie #69 Gepost op: 01-07-2012, 13:13 »
Het was inderdaad een mooie tocht, en als je alleen rijdt weinig stof :)  Ik was 2 weken terug ook uitgevallen met een kapotte koppeling dus dit keer de herkansing, op Tripy omdat ik de nieuwe Dakar Husa nog helemaal origineel heb zonder opbouw. . Dat scheelt tijd zeg, zo'n tripy! nu ruim 9,5 uur terwijl we vorige keer richting de 12 uur gingen (op roadbook).

wel goed oppassen met de plaatjes, want ik  heb een paar keer opeens op een stuk route gezeten dat ik al had gehad, daardoor bijna de 500 km gehaald.  het kontje van de husa is  'niet nieuw' meer, maar verder istie helemaal goedgekeurd voor twee weken lang elke dag deze ellende ;)



Die crossbril is gevonden door Ad!

offroadmotorloos. even.

Offline member

  • st willebrord
  • *****
  • Berichten: 324
Re: SAFARI WEEKEND: 30 juni tm 1 juli 2012
« Reactie #70 Gepost op: 01-07-2012, 19:39 »
heb contakt gehad met ad, gaat de bril opsturen!
wij waren om 7.30 vertrokken en na 100 km weer terug in het kamp en roadbook erbij gehaalt en toen weer de route opgegaan, na aanwijzingen van ad hoe er te komen dus een uur verloren met roadbook ophalen en weer op de route te komen en waren net voor 20 uur binnen,
heb je een route die 1 grote ronde is geeft tripy geen problemen maar met dew vele lussen die in de hvb zaten, was het erg  opletten en een fout snel gemaakt,
maar mag de pret niet drukken, we hebben een echte marathondag gehad,
Here today , gone tomorrow op de T7 husky701 of 450 ktm

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: SAFARI WEEKEND: 30 juni tm 1 juli 2012
« Reactie #71 Gepost op: 01-07-2012, 19:50 »
heb contakt gehad met ad, gaat de bril opsturen!
wij waren om 7.30 vertrokken en na 100 km weer terug in het kamp en roadbook erbij gehaalt en toen weer de route opgegaan, na aanwijzingen van ad hoe er te komen dus een uur verloren met roadbook ophalen en weer op de route te komen en waren net voor 20 uur binnen,
heb je een route die 1 grote ronde is geeft tripy geen problemen maar met dew vele lussen die in de hvb zaten, was het erg  opletten en een fout snel gemaakt,
maar mag de pret niet drukken, we hebben een echte marathondag gehad,

ah vandaar, het eerste stuk zag ik 2 sporen, later niet meer!
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 67
Re: SAFARI WEEKEND: 30 juni tm 1 juli 2012
« Reactie #72 Gepost op: 01-07-2012, 20:02 »
Enurm naar 't zin gehad, meer kan ik er niet over zeggen  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: SAFARI WEEKEND: 30 juni tm 1 juli 2012
« Reactie #73 Gepost op: 01-07-2012, 21:34 »
Had ook een superleuk weekend. Het was alweer even geleden dat ik gereden had, maar het blijft een leuke hobby!
Ad bedankt voor de organistaie en het prima roadbook.
Andere deelnemers bedankt voor de gezelligheid.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 205
Re: SAFARI WEEKEND: 30 juni tm 1 juli 2012
« Reactie #74 Gepost op: 02-07-2012, 09:00 »
Ik ook heel veel lol gehad, bedankt voor de gezelligheid!
Toch weer veel kleine technische probleempjes onderweg, waardoor we beide routes niet helemaal konden rijden. Hopelijk volgende keer beter.  :D