Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Nieuwe Tripmaster en Compass-reapeater van RNS op motorbeurs Utrecht  (gelezen 7160 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
 Motox(-travel) introduceert de nieuwe producten van RNS in Nederland tijdens de motorbeurs in Utrecht. (23 t/m 26 februari)
 
Het heeft even geduurd, maar eindelijk is de definitieve tripmaster en Compas-repeater van rally Navigations Solutions (RNS) klaar.

Een goed product ontwikkelen kost tijd, veel testwerk en feedback van potentiële gebruikers.
Tony Schattat (de bedenker/ontwerper/eigenaar van RNS) vele kennen hem al wel, was een heel eind op weg, ik heb mijn kennis en ervaring bij hem gevoegd en uiteindelijk is het resultaat uniek en van topkwaliteit.

Waarom een nieuwe tripmaster en compas-repeater en Multi-switch?
 
Er zaten wat haken en ogen aan de bestaande tripmasters IMO en de ICO. En zo ook bij compas-repeater van Touratech en ERTF, de Multi-switch is ook gelijk aangepakt
Uiteraard is de pverkoop-prijs ook van belang geweest.
 
RNS heef geprobeerd het goede te pakken van deze producten en deze te verbeteren.
Het betreft hier rallyproducten waarbij we de welbekende KISS regel hebben toegepast (Keep It Simple and Stupid) Daarmee bedoelen we dat het product eenvoudig te bedienen moet zijn, eenvoudig aan te sluiten op alle bestaande meest gebruikte gps systemen. Dat is uiteraard gelukt.
 
De producten zijn allen CNC gefreesd aluminium en zilver geanodiseerd  en zijn compact van afmeting (ICO afmeting). De montagepunten zijn gelijk als die van de ICO dus makkelijk uit te wisselen.
De displays hebben een oranje display waardoor ze in volle zon , stof en donker altijd goed te lezen zijn. Geen fading!
 
!!!Onderstaande foto's kunnen iets vervormd zijn en dus niet de juiste afmeting weergeven, maar ik kreeg het niet anders voor elkaar met het invoegen van een foto via HTTP !!!

Wat maakt de producten Uniek?
 
Er worden bij alle producten grote clickfeedback membraam knoppen gebruikt die echt water en stof dicht zijn. Daardoor zijn ze erg makkelijk te bedienen zelfs met de handschoenen aan
 
Uniek bij de RNS Tripmaster
De Tripmaster onderscheid zich gelijk door de mogelijkheid te hebben de eenheden zowel metrisch (KM en km/h) als brits/Amerikaans (miles en mph) systeem. Dat kan men eenvoudig omstellen en hoeft men niet apart te bestellen of terug te sturen.
Een ander unieke feature dat RNS op verzoek van de gebruiker de bediening van de multi-switch kan aanpassen om snel te nullen, bijv. 2 keer snel op 1 knop drukken of 2 knoppen tegelijk ingedrukt houden. Dat kan zoals de gebruiker het wil. Dit kan men bij de aankoop aangeven of later aanpassen (dan moet het product echter wel even terug naar RNS maar is met en paar dagen weer terug.)
Wielomtrek is instelbaar met 1mm nauwkeurigheid in plaats van 10 mm bij bestaande producten
De levensduur van de 2 CR2032 baterrijtjes zijn verbeterd van enkelen weken tot zelfs enkele maanden!

 
 
Uniek bij RNS Compas-repeater CR;
De display van de CR kan omgedraaid worden waardoor het mogelijk word de CR met de kabels zowel links als rechts te monteren is. En er word een passende kabel bijleverd zodat  het te gebruiken is met oner andere Garmin 60 series, 276 series en zelfs ERTF rally GPS werkt erop. Alle moderne GPS-en met mini-USB zullen bijna allemaal werken.


 
Uniek bij de Multi-switch MS
De Multi-switch kan op 2 manieren geconfigureerd worden. Bediening voor 1 Tripmaster of bediening voor 2 Tripmaster (voor deze laatste optie wordt een toeslag van 10 euro in rekening gebracht.


 
 
Uiteraard zijn jullie benieuwd naar de verkoopprijzen, als je die niet al gezien had bij de website http://www.rallyenavigationsolutions.com/
 
Tripmaster €225, - incl. btw exclusief verzenkosten
Compas-repeater €250, - incl. btw exclusief verzenkosten
Multi-switch €200, - incl. btw exclusief verzenkosten


Motox-travel (de reisaanbieder van extreme adventure reizen) zal tijdens deMotorbeurs in Utrecht de producten aanwezig hebben om zo zelf de producten live te kunnen ontdekken.
 
ARM-ACTIE!
Speciaal voor de ARM leden geld alleen tijdens de beurs een speciale introductieprijs.
Tripmaster €200, - incl. btw exclusief verzenkosten
Compas-repeater €225, - incl. btw exclusief verzenkosten
Multi-switch €180, - incl. btw exclusief verzenkosten
Bestel 1 van deze producten op de beurs en na het betalen van de ontvangen factuur zal het product enkele dagen later thuis op de deurmat liggen.

We staan in hal 10 bij stand D60 bij de Rally Adventure shop en Dirttrack Allen ook wel bekend bij ARM dus gezelliger kan het niet. .

Om het dan even af te maken zal op de stand ook de allernieuwste Yamaha WR450F staan om ook alvast hiervan te dromen.
Hier kan ik echter geen speciale beursprijs voor maken  ;) (Misschien wel als we via het forum een aantal inkopen, ik zal een inschrijflijst klaar leggen ;D ).

Kijk voor meer technische specificatie op de website van http://www.rallyenavigationsolutions.com/ ook http://www.motox.nl/MotoX/Home.html zal de komende weken de Nederlandse pagina’s hebben.(daar word hard aan gewerkt)

Ik hoop jullie te zien op de motorbeurs in Utrecht op de stand van Motox-travel, Rally adventure shop en Dirtbike.
De koffie staat klaar.
 
Sportieve groeten
Bryan Zuidinga
 
PS mocht er behoefte zijn dat de technische specs hier moeten staan dan hoor ik dat graag en zal ik daar gehoor aan geven. Echter word het dan een nog langer tekst  :stupid:
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Nieuwe Tripmaster en Compass-reapeater van RNS op motorbeurs Utrecht
« Reactie #1 Gepost op: 17-02-2012, 08:39 »
Mooie set Bryan!

met dirtrider.nl kom je er ook :) (dirtbike.nl is toch echt iemand anders!!!)

Maar het is en blijft toch dirttrack ;)



Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
Re: Nieuwe Tripmaster en Compass-reapeater van RNS op motorbeurs Utrecht
« Reactie #2 Gepost op: 19-02-2012, 22:04 »
Kleine toevoeging;
 
de Tripmaster is zo aan te sluiten op alle wielsensoren met 2 drane. Dus KTM rijders die al een KTM-sensor in hun wiel hebben , die past er zo op.
Dan kan je de bijgeleverde sensor als reserve beschouwen
Bryan
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Nieuwe Tripmaster en Compass-reapeater van RNS op motorbeurs Utrecht
« Reactie #3 Gepost op: 21-02-2012, 22:40 »
Kleine toevoeging;
 
de Tripmaster is zo aan te sluiten op alle wielsensoren met 2 drane. Dus KTM rijders die al een KTM-sensor in hun wiel hebben , die past er zo op.
Dan kan je de bijgeleverde sensor als reserve beschouwen
Bryan


Dat is idd handig!
Maar ik wordt pas ècht vrolijk als er ook een stekker bij zit die precies op die KTM kabel past :-)
En nòg leuker als ik de originele KTM teller kan laten zitten en de Tripmaster er naast kan pluggen bij gebruik van de zelfde kabel (een soort verdeel kabeltje dus)!
Ben benieuwd wie daar een oplossing voor bedenkt.
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 440
Re: Nieuwe Tripmaster en Compass-reapeater van RNS op motorbeurs Utrecht
« Reactie #4 Gepost op: 21-02-2012, 23:03 »

Dat is idd handig!
Maar ik wordt pas ècht vrolijk als er ook een stekker bij zit die precies op die KTM kabel past :-)
En nòg leuker als ik de originele KTM teller kan laten zitten en de Tripmaster er naast kan pluggen bij gebruik van de zelfde kabel (een soort verdeel kabeltje dus)!
Ben benieuwd wie daar een oplossing voor bedenkt.


De oplossing heb je al alleen nog een paar draadjes met de juiste stekkertjes ;)
KTM adv. '04

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Nieuwe Tripmaster en Compass-reapeater van RNS op motorbeurs Utrecht
« Reactie #5 Gepost op: 21-02-2012, 23:10 »
Weet iemand waar je die witte stekkertjes los kunt kopen (of hoe ze heten)?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Nieuwe Tripmaster en Compass-reapeater van RNS op motorbeurs Utrecht
« Reactie #6 Gepost op: 22-02-2012, 08:00 »
Weet iemand waar je die witte stekkertjes los kunt kopen (of hoe ze heten)?


welke?: Deze ? (JWPF connector)
http://www.farnell.com/datasheets/6938.pdf
Farnell dus.


wel ook pinnetjes bestellen.
Ik heb er nog liggen denk ik.


Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Nieuwe Tripmaster en Compass-reapeater van RNS op motorbeurs Utrecht
« Reactie #8 Gepost op: 22-02-2012, 10:08 »

welke?: Deze ? (JWPF connector)
http://www.farnell.com/datasheets/6938.pdf
Farnell dus.

wel ook pinnetjes bestellen.

Yep, die zijn het. Trailtech gebruikt ze ook.

Bedankt voor het aanbod Gerben!

Is er in NL een shop waar je die on-line kunt bestellen?

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2348
Re: Nieuwe Tripmaster en Compass-reapeater van RNS op motorbeurs Utrecht
« Reactie #9 Gepost op: 22-02-2012, 10:40 »
Yep, die zijn het. Trailtech gebruikt ze ook.

Bedankt voor het aanbod Gerben!

Is er in NL een shop waar je die on-line kunt bestellen?
Conrad, kun je ze mooi samen met je zekeringskastje bestellen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Nieuwe Tripmaster en Compass-reapeater van RNS op motorbeurs Utrecht
« Reactie #10 Gepost op: 22-02-2012, 11:05 »
Farnell.... maar ik zie dat Conrad ze nu idd ook heeft, en dat is veel makkelijker voor de partikulier.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Nieuwe Tripmaster en Compass-reapeater van RNS op motorbeurs Utrecht
« Reactie #11 Gepost op: 22-02-2012, 11:13 »
Kunnen jullie een eigen topic maken?
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4277
Re: Nieuwe Tripmaster en Compass-reapeater van RNS op motorbeurs Utrecht
« Reactie #12 Gepost op: 22-02-2012, 12:08 »
Waarom?? het hele topic is reklame. nu word er ten minste nog wat van gemaakt!

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Nieuwe Tripmaster en Compass-reapeater van RNS op motorbeurs Utrecht
« Reactie #13 Gepost op: 22-02-2012, 12:10 »
Omdat die stekkers niets van doen hebben met het topic, daarom.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Nieuwe Tripmaster en Compass-reapeater van RNS op motorbeurs Utrecht
« Reactie #14 Gepost op: 22-02-2012, 12:37 »
Dat hebben ze wel: zie posting van Fr@venture.


Maar je hebt wel een beetje gelijk... we raken offtopic. ECHTER: als het ontpoic zou zijn zou dit topic gewoon in de shophoek horen volgens mij, immers prijs de verkoper hier gewoon een product aan wat hij wil verkopen, inclusief prijzen zelfs.