Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Interessepeiling Honda XR650R  (gelezen 3057 keer)

Offline member

Interessepeiling Honda XR650R
« Gepost op: 19-02-2012, 15:55 »
Ik twijfel of ik m'n XR650R verkoop of nog een jaartje (of meer) er mee doorrijd. Eventuele liefhebbers met een interessant bod mogen zich melden....
Update --> Geen twijfel meer, hij staat te koop voor 2395 Euro! Ik rijd er te weinig mee, dus we gaan uit elkaar na vele jaren!

Honda XR650R, bj 2000
Km stand 27.900
Mooi origineel, niet afgeragd
Originele wielen (splinter nieuwe voorband, achterband 50%)

Bijzonderheden:
1 extra standaard/HRC uitlaatdemper. Volgens kenners de beste demper voor de 650.
Nieuwe ketting+tandwielen (los bijgeleverd of monteer ik nog voor je)
Case saver gemonteerd.

Motor is netjes gebruikt, zeker de afgelopen 5 jaar en 10.000 probleemloze km bij mij:
- Vrijwel alleen bij droog weer, weinig blubber, weinig hogedrukreiniger.
- Ik heb slechts 200km autobaan mee gereden in 10.000km, kruissnelheid zelden boven 110 km/h. 160+ km/h kan ook, maar is niet comfortabel en 'hoort niet op een eencilinder'. Veel kleine weggetjes, met zo veel mogelijk onverhard.
- Op vakantie ging hij altijd mee op de aanhanger: NL, BE, DE, FR, tot in Spanje en Tsjechie.
- Twee keer Allroadmaniacs crossbaan bij droog weer (Nunspeet, Rutten).
- Blok is niet (nooit?) open geweest. Regelmatig kleppen gecontroleerd/gesteld en nieuwe synthetische olie.

Wat is er minder aan:
- Balhoofdlager mag vervangen worden
- Bout van de kettingspanner afgebroken in achtervork. Met uitboren ben ik gestopt toen m'n boortjes op waren :-) Gelukkig hoeven DID VM kettingen nooit bijgesteld te worden :-)

Offline member

• Modje
  • *
Re: Interessepeiling Honda XR650R
« Reactie #1 Gepost op: 13-10-2012, 10:49 »
[modbreak] de reacties op dit topic zijn even apart gezet ter beoordeling door de moderators [/modbreak]

Offline member

• KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 14-10-2012, 12:35 »
[admin]Dit topic gaat op slot, kennelijk kunnen jullie je niet houden aan de opgestelde regels dat er in rommelmarkt topics GEEN discussies getart worden. Indien je interesse hebt in het onderwerp kan je via de profielpagina contact opnemen met de aanbieder.[/admin]

Offline member

• KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 14-10-2012, 12:38 »