Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Iemand ervaring met de laarzen van Sidi (Adventure Gore) ?  (gelezen 7739 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 297
Re: Iemand ervaring met de laarzen van Sidi (Adventure Gore) ?
« Reactie #15 Gepost op: 09-03-2012, 12:39 »

Ik heb nu Forma Adventure Boots. Die zijn fijn, maar waren alleen leverbaar vanaf maat 41 en da's best groot voor mijn maatje 39.....

Hoe is 't stappen met deze laars van Forma? Kan je er een kilometertje mee wandelen zonder blaren?

Grts,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Iemand ervaring met de laarzen van Sidi (Adventure Gore) ?
« Reactie #16 Gepost op: 09-03-2012, 13:13 »
Dat kan best wel (ik heb ze ook)


Ze voelen een stuk minder stevig als "vol" crosslaarzen. Ik vind ze wel erg prettig voor vakantie rijden. Grote stukken staand rijden zou oncomfortabel zijn.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 28
Re: Iemand ervaring met de laarzen van Sidi (Adventure Gore) ?
« Reactie #17 Gepost op: 20-03-2012, 12:02 »
Ik heb de Sidi's en ze bevallen prima. :) Ook al een 690 met koffers er vol op gehad en hoewel het niet prettig was was het afdoende om mijn enkel niet te laten breken oid. Had wel 2 weken last ervan. ;)

Het is een comprimis laars. Niet de stevigheid van de echte off-road laars, maar je kan er prima op lopen en hij is écht waterdicht.
Helaas wel even terug moeten sturen voor klitteband wat kapot was gegaan, maar dat wordt as we speak goed gerepareerd. :)


“Not all those who wander are lost.” – J. R. R. Tolkien

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 12
Re: Iemand ervaring met de laarzen van Sidi (Adventure Gore) ?
« Reactie #18 Gepost op: 02-04-2012, 15:28 »
Net een weekje Marokko met deze laarzen gereden. Een redelijk aantal medereizigers hadden dezelfde laarzen.
Prima voor allroad, pistes. Stukje toeristisch wandelen en zeker waterdicht.
Prima laars, zou em zo weer kopen