Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: technische (sleutel) training met je eigen motor  (gelezen 816 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
technische (sleutel) training met je eigen motor
« Gepost op: 25-03-2012, 14:18 »
 Motorrijden op  onverharde wegen vergt meer onderhoud dan gewoonlijk. Bij motorcross, enduro en  rally rijden is de motorrijder vaak op zichzelf aangewezen, zo ook bij het maken van een wereldreis of lange trip in het onbekende gebied.

Er is mij vaak gevraagd of ik mensen het 1 en ander wil uitleggen over wat te doen als ze met pech komen te staan onderweg bij een wereld reis.Ik heb zelfs telefonisch advies geven bij iemand die vast zat in een moeras in oost europa. Vind ik mooi.

Ik heb dit nu een paar keer gedaan en het leek mij dan ook een pracht idee om dit te organiseren op een vaste locatie met ieder zijn eigen motor.
We  gaan met je eigen motor aan de slag.  Tijdens deze training worden alle veelvoorkomende technische zaken behandeld die een rijder zelf uit kan voeren om de rit voort te zetten. Probleem diagnose als die niet wil starten, wat te doen bij te water raken, een band wisselen of plakken zonder middenbok.

Het mooie is dat de training met je eigen motor plaatsvindt, want die ken je immers zelf het beste. Neem ook eigen gereedschap mee waarvan je denkt die op reis/rally nodig te hebben. We gaan samen bekijken welke gereedschappen noodzakelijk zijn en wat kan je thuis laten en waar je die op je motor kan verbergen.

kortom een leerzame dag samen met mij je motor en andere motormaatjes.

Wanneer; Zaterdag 19 mei
Locatie: All Sports Resort Maurik
Tijd: 10:00-15:00 uur
Prijs € 175,- incl. koffie, lunch & borrel
Aanmelden kan via info@motox.nl ovv navigatie training
Voor andere trainingen kijk ook op www.motox.nl     
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl