Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: trainingsstage Thionville 3 en 4 mei  (gelezen 585 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
trainingsstage Thionville 3 en 4 mei
« Gepost op: 06-04-2012, 13:12 »
Ik ben vorig jaar 2 dagen op trainingstage geweest in Schweyen en heb daar les gehad van Carlo H en Toine vD. Was echt gaaf om op een circuit met hoogteverschil te rijden. Met een sprong bergafwaarts heb je echt "airtime" -voor mijn gevoel althans  :D .En les van Carlo en Toine is natuurlijk altijd gaaf. Hoewel ik enige was met kenteken en natuurlijk in de langzame groep hoorde, was het erg gezellig en leerzaam.
Op www.motorcrossaad.nl staat:

trainingsstage Thionville 3 en 4 mei Bleiswijk, 4 april2012
Eindelijk is het dan zo ver. De locatie voor de trainingsstage van Motorcross AAD is bekend.
 Vorig jaar zijn wij met een grote groep enthousiaste crossers van jong en oud naar Schweyen geweest. Dit jaar hebben wij ervoor gekozen om naar een circuit te zoeken wat dichterbij was maar toch de faciliteiten hadden om een grote groep kwijt te kunnen. Uiteindelijk is ons oog gevallen op het Franse circuit Thionville.
 
 Thionville ligt net onder Luxemburg vlakbij de grote Franse plaats Metz. Dit circuit is een aanzienlijk stuk dichterbij dan het circuit van Schweyen (totaal 200km). Hier onder ziet u wat foto's van de baan.
 
 U kunt nog sparen tot 1 mei. Ook is er de mogelijkheid om mee te gaan zonder te sparen. De prijs komt dan op €95,- incl. BTW voor 1 dag (incl. 1 overnachting) of op €175,- incl. BTW voor 2 dagen (incl. 2 overnachtingen). Voor meer informatie kunt u de algemene voorwaarden lezen.
Meer informatie en foto's vindt u op http://www.tttmc.fr/

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: trainingsstage Thionville 3 en 4 mei
« Reactie #1 Gepost op: 06-04-2012, 17:56 »
Thionville is een prachtig stadje in een mooie (enduro) omgeving. Baan ziet er goed uit; zo te zien hard dus ideaal om techniek te oefenen. Mij lijkt het wel wat. wat is de overnachting; hotel of tent (= lees aanhanger )? Zou de familie ook mee kunnen nemen natuurlijk naar een mooi hotelletje.
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: trainingsstage Thionville 3 en 4 mei
« Reactie #2 Gepost op: 06-04-2012, 18:14 »
Zijn  crossers.......dus hele families met veelal campers, eigen BBQ, generator etc.  Vorig jaar was ik een van de weinigen met tent en was er in de nabije omgeving geen voedsel te vinden.  Weet niet hoe het nu is, maar beetje voorbereiden kan geen kwaad. Is wel een heel dagprogramma dat in ochtend begint met rennen e.d. dus je moet bij voorkeur ook gymschoenen en trainingsbroek meenemen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: trainingsstage Thionville 3 en 4 mei
« Reactie #3 Gepost op: 09-04-2012, 09:38 »
Hmm.... Hardlopen kan ik hier in de Veluwse bossen ook zelf op 500 meter van mijn huis, daarvoor hoef ik niet naar Thionville.... Kamperen heb ik ruim twee jaar op kosten van de belastingbetaler gedaan en vind dat inmiddels welletjes. Ik denk dat ik maar gewoon ga werken dan...  ;)
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC