Deze Moto Guzzi v50 I uit 1978 is gebruikt als basis.
Om er een NATO van te maken zijn in grote lijnen het frame en motorblok gebleven.
- Voorvork vervangen door een v65 voorvork. Deze is breder ivm de noppenband.
- Zwaar aluminium gietwiel voor vervangen door spaakwiel.
- NATO spatbord aangepast ivm noppenband.
- Richtingaanwijzer steun aangepast ivm bredere onderste kroonplaat.
- Tellersteun aangepast ivm bredere voorvork.
- Benzinetank vervangen door NATO benzinetank.
- Zadel vervangen door v50 duo zadel
- Uitlaat systeem vervangen door NATO uitlaat.
- Voetsteunen vervangen door enduro voetsteunen.
- Rem- en koppelingspedaal vervangen door v75 NTX Rem- en koppelingspedaal.
- Achter rempomp vervangen door v75 NTX rempomp- Intergraal remsysteem los gekoppeld.
- Linker remklauw voor gekoppeld met de rechter remklauw.
- Achtervork + cardan vervangen door langere v75 NTX vork (word v65 vork ivm betere wielwissel)
- 33 cm achtervering ipv de 32cm die standaard bij deze vork hoort.
- Zwaar aluminium gietwiel achter vervangen door spaakwiel.
- Frame(buizen) aangepast ivm langere achtervork waardoor het spatbord verder naar achter moest.
- NATO specifieke onderdelen toegevoegd: NATO kabelboom, oorlogsverlichting voor en achter, tassenrek en lederen tassen.
- Tassenrek aangepast ivm langere framebuizen.
- Duopassagier voetsteunen op het tassenrek naar achter geplaatst.
- De verschillende onderdelen geverfd in ral 6014 mt.
Onderstaande Guzzi is zoals het origineel eruit ziet.
Post Merge: 22-10-2012, 23:35
Voor de oplettende kijker is opgevallen dat er bij mijn fiets de steun achter het zadel ontbreekt.
Deze is nog niet aangepast op de langere framebuizen.
De versnellingsbak wordt nog vervangen door de NATO bak met kickstart. Waarschijnlijk wel met een betere tandwiel verhouding.