Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gezocht: Leatt body protector adventure  (gelezen 2053 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Gezocht: Leatt body protector adventure
« Reactie #15 Gepost op: 18-04-2012, 19:22 »
Laat ff weten hoe die bevalt. Zoek ook zoiets, maar heb gehoord dat de ellenboogprotectie niet op de plek blijft zitten en wacht nog op versie 2 van het vest...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Gezocht: Leatt body protector adventure
« Reactie #16 Gepost op: 19-04-2012, 07:15 »
Rob,


je kan de mijne natuurlijk ook even lenen voor een testdag. dan weet je echt hoe die t bij jou doet icm je brace en eventueel vest of jas. icm met ktm race light ...brace-jas uitvoering, zat iig bij mij niks meer in de weg.
die jas is trouwens precies goed, niet te stug, merkt nauwelijks dat je een jas aan heb.
Jij hebt misschien ook wat dikkere spierballen en misschien zit de elleboogprotectie daardoor bij jou wel goed.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1949
Re: Gezocht: Leatt body protector adventure
« Reactie #17 Gepost op: 21-04-2012, 13:13 »
Laat ff weten hoe die bevalt. Zoek ook zoiets, maar heb gehoord dat de ellenboogprotectie niet op de plek blijft zitten en wacht nog op versie 2 van het vest...


Goed idee, wachten op versie 2. De mijne zojuist weer retour gestuurd. Heb auw aan mijn schouders. De schouderprotectors zitten (bij mij) niet goed. Afstellen kan maar beperkt en is voor mij niet afdoende. De combinatie met de brace is wel echt super. De ritsjes waar de onderarm protectors mee vast zitten zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Die zijn een cm of 8 a 10 en lopen vanzelf los. Tegen de tijd dat je het vest aan hebt gedaan, zijn ze 7cm open gelopen.