Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: off-road weekendje van 17 tem 20 mei  (gelezen 1107 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 376
off-road weekendje van 17 tem 20 mei
« Gepost op: 13-05-2012, 12:17 »
off-road weekend van 17 tem 20 mei?

Tijdens het lange weekend van donderdag 17 tot en met 20 mei plan ik nog eens een uitstapje in Regio Rhone-Alpes.
Ikzelf trek er heen met mijn GS (tweeklepper speciaal uitgerust voor off-road) - gevorderde enduristen op een enduromotoke zullen dus aan deze rit minder/geen voeldoening hebben, aangezien het technisch niveau van de ritten aangepast zal worden aan de mogelijkheden van allroadmotorfietsen op noppenbanden.
Als je noppen op je motor hebt mag je in principe mee... alle types off-road zijn welkom... er wordt rekening gehouden met het kunnen van de minste van de groep  Rit is aangepast zodat wie een beetje off-road ervaring heeft en weet wat hij met zijn motor kan!!!... deze zonder noemenswaardige problemen zou moeten kunnen uitrijden. We proberen om zo legaal mogelijke pistes te berijden (wat momenteel met de nieuwe wetgeving in Frankrijk niet zo simpel blijkt te zijn) 
Wat ik ook wel wil benadrukken is dat ik GEEN ORGANISATOR ben en dus NIET VERANTWOORDELIJK wil gesteld worden voor eventuele ongevallen. Iedereen komt mee op eigen risico. Tot nu toe is er nog nooit iets ergs gebeurd, op een gebroken arm na, en ik wil dat liefst zo houden.
We rijden als vrienden onder elkaar en elk neemt zijn eigen verantwoordelijkheid en zorgt voor individuele verzekering tijdens deze gezamelijke uitstap!
Er wordt gereden volgens de wetgeving die het departement Rhone-Alpes toelaat. Ieder draagt eigen verantwoordelijkheid bij niet naleving!
Voor info betreffende waar/hoe momenteel nog mag worden gereden kan je terecht op http://www.geoportail.fr (wegen dienen cadastraux te zijn)
Het voorop rijden ("gidsen / weg tonen") gebeurt door mij en is gratis.
De gite moeten jullie zelf persoonlijk per mail reserveren / regelen na mij eerst op de hoogte te brengen van je deelname!
Indien jullie wensen om de reservering niet zelf/individueel te doen... zal dit moeten gebeuren door een reisbureau maar zal er waarschijnlijk ook een commissie aangerekend worden.
Als je nog vragen hebt, laat je het maar weten, wel via PM

Groetjes,
Johan

 

Post Merge: 13-05-2012, 12:20
"Enkele" fotos van twee weken terug ... was dan ook een test om wat te zien of "met all-roads" daar rondtuffen wel mogelijk was :mrgreen:
Als je goed kijkt ... zal je zien dat de meesten zelfs geen noppenbanden onder hun GS hadden ;) en echt een droge periode was het niet!

















Post Merge: 13-05-2012, 12:21














Post Merge: 13-05-2012, 12:23













Post Merge: 13-05-2012, 12:25




Post Merge: 13-05-2012, 12:27




Post Merge: 13-05-2012, 12:28












Offline member

  • *****
  • Berichten: 376
Re: off-road weekendje van 17 tem 20 mei
« Reactie #1 Gepost op: 14-05-2012, 14:32 »
Hallo...Deze rit zal worden uitgesteld wegens te weinig interesse ;)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 93
Re: off-road weekendje van 17 tem 20 mei
« Reactie #2 Gepost op: 18-05-2012, 17:56 »
wel mooie foto`s hoor ziet er spannend uit om met een zwaardere allroad te doen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 376
Re: off-road weekendje van 17 tem 20 mei
« Reactie #3 Gepost op: 18-05-2012, 20:04 »
wel mooie foto`s hoor ziet er spannend uit om met een zwaardere allroad te doen

Die gaat later op het jaar nog wel gereden worden ;)
Wil je hierover bericht krijgen, stuur dan een mailtje naar wannes65@hotmail.com

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: off-road weekendje van 17 tem 20 mei
« Reactie #4 Gepost op: 20-05-2012, 21:36 »



Met het endurotje ga ik altijd graag mee Johan!!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 376
Re: off-road weekendje van 17 tem 20 mei
« Reactie #5 Gepost op: 20-05-2012, 22:19 »


Met het endurotje ga ik altijd graag mee Johan!!

Ik ben het enduro rijden momenteel eventjes beu :-[
Zoek voor mezelf geen uitdagingen meer ... en heb zo het gevoel dat ik het allemaal wat heb gehad met die enduros.
En dat overkomt me net nu ... dat ik hier een hagelnieuwe WR 450 en een bloedsnelle 690 heb staan ???
Ja... dan gaat meneer nu liever op zo'n GS van 250kg off-roaden ... zal weer duren tot het nieuwe hier ook af is zeker ;D
Alles gaat dan welliswaar wat trager en veel moeilijker, maar ik heb er toch zo veel leute mee en ben tot ontdekking gekomen dat je zelfs met zulke tuffer tegen een berg kan oprijden ::)
 

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: off-road weekendje van 17 tem 20 mei
« Reactie #6 Gepost op: 21-05-2012, 06:54 »

Ik ben het enduro rijden momenteel eventjes beu :-[
Zoek voor mezelf geen uitdagingen meer ... en heb zo het gevoel dat ik het allemaal wat heb gehad met die enduros.
En dat overkomt me net nu ... dat ik hier een hagelnieuwe WR 450 en een bloedsnelle 690 heb staan ???
Ja... dan gaat meneer nu liever op zo'n GS van 250kg off-roaden ... zal weer duren tot het nieuwe hier ook af is zeker ;D
Alles gaat dan welliswaar wat trager en veel moeilijker, maar ik heb er toch zo veel leute mee en ben tot ontdekking gekomen dat je zelfs met zulke tuffer tegen een berg kan oprijden ::)


Daar zal de lol ook vanaf gaan Johan  ;D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog