Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM enduro/offroad training Toine van Dijk - 24 aug. (VOL)  (gelezen 29503 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: ARM enduro/offroad training Toine van Dijk - 24 aug. (VOL)
« Reactie #105 Gepost op: 23-08-2012, 23:27 »
Ik ben wel ziek geworden... maar ik kom toch!  :D

Lekker de rest aansteken ;)
_??_
(?_?)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11363
Re: ARM enduro/offroad training Toine van Dijk - 24 aug. (VOL)
« Reactie #106 Gepost op: 24-08-2012, 06:35 »
Veel plezier allemaal!

Ik zit hier nog tegen een lekkende waterpomp aan te kijken met de verkeerde pakking in mijn handen :D

Er is stof/grit naar binnen gekomen via een onhandig geplaatst inspectiegaatje. Daar gaan we voortaan een slangetje op zetten zodat dat niet nog een keertje gaat gebeuren!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: ARM enduro/offroad training Toine van Dijk - 24 aug. (VOL)
« Reactie #107 Gepost op: 24-08-2012, 07:25 »
Veel plezier allemaal!

Ik zit hier nog tegen een lekkende waterpomp aan te kijken met de verkeerde pakking in mijn handen :D

Er is stof/grit naar binnen gekomen via een onhandig geplaatst inspectiegaatje. Daar gaan we voortaan een slangetje op zetten zodat dat niet nog een keertje gaat gebeuren!

Dat is zuur. Je zou toch verwachten dat ze daar standaard al een schroefj oid op hebben zitten.
_??_
(?_?)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: ARM enduro/offroad training Toine van Dijk - 24 aug. (VOL)
« Reactie #108 Gepost op: 24-08-2012, 15:01 »
bij oranje Husa's zit er gewoon geen gat.  :D


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: ARM enduro/offroad training Toine van Dijk - 24 aug. (VOL)
« Reactie #109 Gepost op: 24-08-2012, 19:43 »
Volgens mij is iedereen vandaag gewoon 5 kilo vocht afgevallen. Het was namelijk heerlijk warm op het circuit.
Ik heb een leuke middag gehad ondanks dat ik met mijn blessures niet het circuit op kon. Heb nog even getwijfeld over een rondje crossbaan op de KTM 990 maar toch maar niet....  ;D Ik heb een stukje offroad terug naar huis gereden om wat km's af te snijden en dat was wel weer genoeg!

De foto's en filmpjes met de torenhoge sprongen zien er goed uit.
Hier staan de foto's.

Ik ben de bestanden met foto's en filmpjes nu aan het zippen in origineel formaat en zal ze straks via WeTransfer.com of zo on-line zetten! Of heeft iemand een beter medium?

Groetjes,
Rob.

Voorbeeldfoto:
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: ARM enduro/offroad training Toine van Dijk - 24 aug. (VOL)
« Reactie #110 Gepost op: 24-08-2012, 19:45 »
Zo ik ben weer terug :-)

Iedereen bedankt voor de leuke dag. Was druk voor mij om alles te regelen dus helaas weinig tijd gehad voor te buurten, maar uiteindelijk komen we ook voor het rijden :-P

Wat mij betreft is het voor herhaling vatbaar. Wat betreft Toine ook. Dus als dat ook zo voor jullie is, dan organiseer ik er in de nadere toekomst weer een training samen met Toine.

Tot slot: beterschap voor degene die met gebroken sleutelbeen moest uitvallen. Deed kreeg ik pas later te horen van Toine na de groepswissel.

/edit
@ Simmetje, bedankt voor het nemen van de foto's! :-D
_??_
(?_?)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: ARM enduro/offroad training Toine van Dijk - 24 aug. (VOL)
« Reactie #111 Gepost op: 24-08-2012, 20:15 »
Zo ik ben weer terug :-)

Iedereen bedankt voor de leuke dag. Was druk voor mij om alles te regelen dus helaas weinig tijd gehad voor te buurten, maar uiteindelijk komen we ook voor het rijden :-P

Wat mij betreft is het voor herhaling vatbaar. Wat betreft Toine ook. Dus als dat ook zo voor jullie is, dan organiseer ik er in de nadere toekomst weer een training samen met Toine.

Tot slot: beterschap voor degene die met gebroken sleutelbeen moest uitvallen. Deed kreeg ik pas later te horen van Toine na de groepswissel.

/edit
@ Simmetje, bedankt voor het nemen van de foto's! :-D

Ik vond het top, en erg leerzaam! Heb nog nooit een cursus gedaan of iets dergelijks, en het was fijn om eens echt te horen te krijgen hoe het moest...
Halverwege de tweede sessie ben ik gestopt om te tanken.. maar ik voelde me na het tanken veel te brak om weer te gaan rijden, dus ben voortijdig gestopt. Heb al een paar dagen een griepje of iets dergelijks..

Geert, bedankt voor het organiseren! Toine, mocht je dit lezen, bedankt voor de leerzame middag!  :)
Ride the world!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 20
Re: ARM enduro/offroad training Toine van Dijk - 24 aug. (VOL)
« Reactie #112 Gepost op: 24-08-2012, 20:54 »
Ik sluit me graag aan bij Ilje. Loona en Toine bedankt voor een fantastische middag! Eerste les op een crossbaan en inderdaad zeker voor herhaling vatbaar.
Misschien een aantal data over een heel jaar vastleggen. De foto's zijn natuurlijk erg leuk om doorheen te bladeren.
Slimmetje en iedereen die nog foto's gaat posten alvast bedankt.
KTM 525 EXC / BMW 1200 GSA

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: ARM enduro/offroad training Toine van Dijk - 24 aug. (VOL)
« Reactie #113 Gepost op: 24-08-2012, 21:17 »
Een mooie, leerzame en gezellige dag met bovendien mooi weer. Top geregeld, Loona!!! Zeker voor herhaling varbaar. Beterschap voor de man met de gebroken sleutelbeen. @simmetje: wetransfer mailtje naar jezelf en de link in de mail hier plaatsen; kan iedereen het downloaden en heb jij er geen werk mee. Bedankt voor het fotgraferen en filmen. Zelf heb ik niet gefilmd, wilde mij concentreren op de les voordat ik weer wat zou breken......
350 EXC-F --- 790 Adventure R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: ARM enduro/offroad training Toine van Dijk - 24 aug. (VOL)
« Reactie #114 Gepost op: 24-08-2012, 21:44 »
@geblesseerde: Beterschap man

Voor mij een hele drukke dag geweest dat begon bij vanochtend motor halen om 9u in Nieuw-Amsterdam, daar kom je natuurlijk te laat weg. En dan op naar het mekka om te trainen. Nu dan dat is weer fantastisch, een mooie gezellige groep en het weer speelde ook voortreffelijk mee :)

Rijden met de 250 kwam als een verademing, heerlijk licht en op de baan van Veldhoven heel goed te rijden. Power zat, 1 klein minpuntje de schakelpook ging los in de eerste sessie. Dats rrrrrrrrk schakkelen 8)
Verder zijn er mooie beelden gemaakt waarop jullie wellicht ook nog voorbij komen. In ieder geval Wortel en Antal.

Dank aan Loona voor het organiseren, leuk ook de prijsjes achterra., Ik kan wel zeggen: heb weer veel geleerd en oude gewoontes afgeleerd ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Re: ARM enduro/offroad training Toine van Dijk - 24 aug. (VOL)
« Reactie #115 Gepost op: 24-08-2012, 21:45 »
Zo ook weer fris gewassen op de bank...


Het was weer een geweldige dag! Lekker gereden en gelachen met Toine. Eigenwijze Amsterdammers....:-)
Weer veel geleerd.


Simmetje bedankt voor de foto's, Loona voor de orga en Toine voor de lessen. Veel sterkte voor de man met het sleutelbeen... komt goed iedere crosser heeft daar wel iets aan (gehad)...
Voor herhaling vatbaar!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 871
Re: ARM enduro/offroad training Toine van Dijk - 24 aug. (VOL)
« Reactie #116 Gepost op: 24-08-2012, 21:45 »
Iedereen bedankt voor de leuke middag, ik heb echt heerlijk gereden.
Was voor mij de eerste x op mx baan (op mijn eigen motor), maar het proeft naar mééér........

Toine lette erg goed op alle rijders om ze verbeter puntjes aan te geven, van beginner tot de gevorderden, en is in mijn optiek een zeer geschikte leraar. Toffe peer bovendien.

Hij merkte wel op dat mijn vering ècht een revisiebeurt moest krijgen, want achterdemper was zo goed als leeg. Zou een wereld van verschil zijn. Stond nog op mijn "things to do list" , maar heeft nu wat meer prioriteit krijgen  ;)

Hoe Toine als klap op de vuurpijl zelf nog even wat rondjes reed en iedereen in no-time op een ronde zette was ook van uitzonderlijke klasse!!


Nogmaals thx en ben erg benieuwd naar pics en video`s
greetz sander
Honda V45 Magna-Suzuki Dr800s-Ktm Exc525-Beta300RR

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Re: ARM enduro/offroad training Toine van Dijk - 24 aug. (VOL)
« Reactie #117 Gepost op: 24-08-2012, 22:08 »
Voor mij geldt ook, een heerlijke dag. Veel geleerd en vooral weer een stuk meer vertrouwen in mezelf gekregen.
Loona bedankt voor de orga en Toine bedankt voor training en huurmotor. Indeed een lekkere machine.  ;)
De geblesseerde : sterkte bij de genezing!!!


Ik heb ook nog een paar fotos : https://www.dropbox.com/sh/uhm8obeyms5hv6t/GUrRJYWv9-
Daarnaast heb ik nog wat filmpjes gemaakt met mijn iPhone en ook nog lange films gemaakt met de helmcam. Ik ben ze nu aan het uploaden. Duurt nog een tijde. Ik geloof, omdat ik zeer stabiel en plaatstvast reed, is iedereen wel meerdere keren in beeld!


Stuur even een mail naar hans.gommans@me.com, dan stuur ik je de link. Is in totaal 4Gb. Ik plaatst ze in dropbox en met de link kun je die ook installeren. Het is gratis!!


Nogmaals, fijne dag gehad, weer wat geleerd en de volgende keer er weer bij !!!!


greetz
Hans
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1483
Re: ARM enduro/offroad training Toine van Dijk - 24 aug. (VOL)
« Reactie #118 Gepost op: 24-08-2012, 22:51 »
Ik heb echt weer genoten.
begin van de dag ging het naar mij gevoel voor geen meter, maar tijdens de slot cross lang op kop kunnen rijden toen in de lucht mijn motor stil viel .
peut op ---> laatste ::)
 ;D


heren, bedankt
If nothing goes right......

go left!