Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Waterdichte tas.  (gelezen 4019 keer)

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3629

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Waterdichte tas.
« Reactie #1 Gepost op: 29-05-2012, 20:39 »
Voor 9,90 maak ik me daar niet meer zo druk om ..  wel een goeie tip, ik ga morgen even kijken, ziet er goed uit. In de winkel krijg je zelf wel een indruk van de stevigheid er van. Ik kampeer al 10 jaar met een Lidl tent en sleutel al even lang met een dop sleutel set van de Aldi. En de decoupeerzaag van de Aldi was naar 2x kapot, m.a.w. je kan geluk hebben met de kwaliteit of pech, gewoon even ter plekke beoordelen.


groeten,


Jos

Offline member

  • Queen off-the-road
  • *****
  • Berichten: 843
Re: Waterdichte tas.
« Reactie #2 Gepost op: 29-05-2012, 20:45 »
Mijn monteur is helemaal verliefd op zn Aldi luchtsleutel. Voor de grap geprobeerd maar hij werkt er al jaren mee.

Voor het zelfde geld is het troep maar over het algemeen vind ik de prijs/kwaliteit verhouding onwijs goed. Het kost dan ook niet veel :)
Liever gelast dan geleaset

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1568
Re: Waterdichte tas.
« Reactie #3 Gepost op: 30-05-2012, 14:57 »
Dun materiaal ivm mijn Ortlieb tas.
Vriend heeft er de vorige keer eentje genomen. Tas is na 2 kampeerweekenden al aan het scheuren/loslaten naad.
Ik laat ze lekker bij de Aldi  :P
BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Waterdichte tas.
« Reactie #4 Gepost op: 30-05-2012, 15:07 »
Ik zou 'm ook graag eerst in mijn handen willen hebben....
 
Heb al veel goeie dingen bij lidl en aldi gekocht, al wat minder goeie dingen ook, maar was het risico waard (zoals fietshandschoentjes van 5,- die na 3 keer dragen uit elkaar rafelen)
 
Heb ook eens zo'n hele goedkope waterdichte roltas bij HG gekocht, was inderdaad een stuk dunner dan eerdere roltassen en ging tijdens eerste weekendje uit idd stuk, scheurde gewoon kapot. Gelukkig droog dat weekend en met een beetje ducttape mijn spullen prima terug thuis gekregen. Maar als je 3 dagen onderweg bent met bv de midsummer en het regent lijkt het mij minder tof als ie de eerste dag kapotscheurt en je donzen slaapzak regent zeiknat...
 
Als ie nou wel stevig aanvoelt, gewoon lekker doen, maar thuis nog eens een beetje aan trekken en doen voor je hem echt gebruikt...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Waterdichte tas.
« Reactie #5 Gepost op: 30-05-2012, 15:22 »
Bugger, net op 100 langs de Aldi gereden en niet aan gedacht om ff te kijken.
Oké ik heb genoeg ortlieb tassen, maar meer voor jullie dan... Sorry!
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1597
Re: Waterdichte tas.
« Reactie #6 Gepost op: 30-05-2012, 15:23 »
Ik heb er toch maar ééntje meegenomen. Voelt prima aan dus je weet maar nooit. De sluiting is al handiger dan de Ortliebtas.
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Waterdichte tas.
« Reactie #7 Gepost op: 30-05-2012, 15:29 »
Ik heb er meteen 2 gekocht. Voelen toch best OK aan. Is geen Ortlieb maar de prijs is ook geen ortlieb.  Zal ze vooral gebruiken voor zeilweekends van de kinderen, kamperen,dat soort werk. [size=78%]Achterop de motor is misschien wat teveel van het goede[/size]

Heb ik een blauwe en een rode, is de eerste vraag of ze er niet ook in het geel waren ..   ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1568
Re: Waterdichte tas.
« Reactie #8 Gepost op: 30-05-2012, 15:51 »
...
Heb ook eens zo'n hele goedkope waterdichte roltas bij HG gekocht, was inderdaad een stuk dunner dan eerdere roltassen en ging tijdens eerste weekendje uit idd stuk, scheurde gewoon kapot. Gelukkig droog dat weekend en met een beetje ducttape mijn spullen prima terug thuis gekregen. Maar als je 3 dagen onderweg bent met bv de midsummer en het regent lijkt het mij minder tof als ie de eerste dag kapotscheurt en je donzen slaapzak regent zeiknat...
....
;)
En zo voelt deze ook aan. Achter op de moto snoer je ze vast met banden .... dusszzz.......
Mijn TT Ortlieb opent overdwars en ik wil nooit weer iets anders......
BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1681
Re: Waterdichte tas.
« Reactie #9 Gepost op: 01-06-2012, 16:10 »
Ook eentje gekocht. Kon kiezen uit een model draagtas rugzak en zak. Heb het draagtas modelletje.

Gisteren meteen even getest in de regen. En ze zijn waterdicht  :D

Nette tas, iets dunner (anders) dan een Ortlieb. Maar voor die paar keer per jaar...

Gerrit :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Waterdichte tas.
« Reactie #10 Gepost op: 01-06-2012, 22:09 »
en ik ben dus op zoek naar een witte waterdichte bagage rol/tas? Heeft iemand een link waar ik deze kan vinden....
Orange is the color.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Waterdichte tas.
« Reactie #11 Gepost op: 01-06-2012, 22:33 »
Ik heb er meteen 2 gekocht. Voelen toch best OK aan. Is geen Ortlieb maar de prijs is ook geen ortlieb.  Zal ze vooral gebruiken voor zeilweekends van de kinderen, kamperen,dat soort werk. [size=78%]Achterop de motor is misschien wat teveel van het goede[/size]

Heb ik een blauwe en een rode, is de eerste vraag of ze er niet ook in het geel waren ..   ::)

Puike tasjes hoor. Hebben wij hier al veel plezier van gehad. Zeker voor die centen.
Maargoed, mijn "Louis" tasje is ook nog steeds perfect. En dat voor 10 Euro.

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3629
Re: Waterdichte tas.
« Reactie #12 Gepost op: 01-06-2012, 23:12 »
en ik ben dus op zoek naar een witte waterdichte bagage rol/tas? Heeft iemand een link waar ik deze kan vinden....

even op deze pagina en bij  S M L XL op dat zwart witte blokje drukken.

L 61 cm K63H3
M 54 cm K62H3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: Waterdichte tas.
« Reactie #13 Gepost op: 01-06-2012, 23:46 »
Zowel de Louis tas als deze vande Aldi bevallen uitstekend. Die van Louis overigens als ruim 10 jaar.

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4173
Re: Waterdichte tas.
« Reactie #14 Gepost op: 30-06-2012, 09:57 »
heb 15 jaar geleden ooit zo'n waterproof tas gekocht ik dacht bij bever..
zo een waar je het einde van oprolt en vastklikt..
ooit meen naar schotland geweest op de motort.. nadeel is dat je een relatief kleine opening heb (kan ook wel weer lekker zijn..  :P )

Citaat
en voor wat betreft het gereedschap, er staat bij Maarssen langs de A2 een heel hoog geluidsscherm wat met heel veel aldi en liddl gereedschap is vastgezet.. (rechts richting amsterdam vanuit utrecht)

volgens mij staat het nog steeds..

maar elektrisch gereedschap zou ik daar niet al te snel kopen..
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....