Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Knallen en Ploffen  (gelezen 4565 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Knallen en Ploffen
« Reactie #15 Gepost op: 18-06-2012, 21:47 »
Ik zou gezworen hebben dat er ook een CDI bijstond, maar ja, misschien istie al weg.

En we komen toch langs Assen op dag 3, alleen we komen ff met zijn allen ;D

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4173
Re: Knallen en Ploffen
« Reactie #16 Gepost op: 18-06-2012, 21:53 »
check ook je carburateur!!
ik heb dat probleem gehad met een (welliswaar klassieke) motort,

maar het bleek dus dat er vocht in de carburateur zat, waardoor de motor onregelmatig ging lopen en knalde..


wie weet hoef je alleen maar de carburateur af te tappen en heb je geen problemen meer..


suc6!
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: Knallen en Ploffen
« Reactie #17 Gepost op: 18-06-2012, 22:30 »
sssst .... ik gok het er op, nu loopt hij weer lekker, kans is groot dat ik niets kan vinden en anders schroef ik in Melderslo het hele zootje uit elkaar, is altijd gezellig op een camping.
Ik kan me nog een erg gezellige bandenplak sessie herinneren met veel bier en leedvermaak. Op Ad Ketelaar ritje ( geloof ik, ik zei toch: veel bier). 8)


Offline member

  • *****
  • Berichten: 769
Re: Knallen en Ploffen
« Reactie #18 Gepost op: 18-06-2012, 22:44 »
Hoe lang is t geleden dat je 'm in elkaar hebt geschroefd? Zit er geen rubber los en loopt ie af en toe onregelmatig?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 380
Re: Knallen en Ploffen
« Reactie #19 Gepost op: 18-06-2012, 23:35 »
Hoe staat je lucht filter erbij? Door te weinig lucht, heb je een te rijk mengsel en wil die als die warm is niet meer gemakkelijk in toeren stijgen. (symptomen zijn dan ook knallen en ploffen)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Knallen en Ploffen
« Reactie #20 Gepost op: 18-06-2012, 23:40 »
Ik zou gezworen hebben dat er ook een CDI bijstond, maar ja, misschien istie al weg.

En we komen toch langs Assen op dag 3, alleen we komen ff met zijn allen ;D
velen handen maken het werk lichter toch!. kan het me helemaal voorstellen tig handen aan de carburateur, tig beste stuurlui aan de wal.  ;D
Orange is the color.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Knallen en Ploffen
« Reactie #21 Gepost op: 19-06-2012, 07:04 »
Hoe lang is t geleden dat je 'm in elkaar hebt geschroefd? Zit er geen rubber los en loopt ie af en toe onregelmatig?

500 km geleden ongeveer, reed echt als een zonnetje sindsdien

Post Merge: 19-06-2012, 08:21
velen handen maken het werk lichter toch!. kan het me helemaal voorstellen tig handen aan de carburateur, tig beste stuurlui aan de wal.  ;D

meer stuurlui .... meer vreugd

Post Merge: 20-06-2012, 06:06
Hoe staat je lucht filter erbij? Door te weinig lucht, heb je een te rijk mengsel en wil die als die warm is niet meer gemakkelijk in toeren stijgen. (symptomen zijn dan ook knallen en ploffen)

ik schaam me dood, dacht dat er een redelijk fris filter in zat ......... niet dus! :stupid: ..... NU WEL!
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007