Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Knie Brace  (gelezen 41561 keer)

Offline member

Re: Knie Brace
« Reactie #105 Gepost op: 02-02-2019, 17:31 »
Braces beschermen je kniebanden, tegen verdraaingen en zo. Volgens mijn arts moet je er geen wonderen van verwachten.
Bij CTI braces kun je losse kniekappen bestellen, die je beschermen tegen valschade.

Online member

• Suzuki DRZ400S,Mitsub Pajero sprt,KTM 990 Adv. S
« Reactie #106 Gepost op: 02-02-2019, 17:45 »
Braces beschermen je kniebanden, tegen verdraaingen en zo. Volgens mijn arts moet je er geen wonderen van verwachten.
Bij CTI braces kun je losse kniekappen bestellen, die je beschermen tegen valschade.

Verstandige dokter heb jij

Offline member

• Rustig rijden en genieten
« Reactie #107 Gepost op: 02-02-2019, 18:23 »
Vandaar duidelijk.

Online member

• hell yeah!
« Reactie #108 Gepost op: 02-02-2019, 19:14 »
daarom blijft t ook voor mij een dilemma...
wel.. niet...
 ???

Post Merge: 02-02-2019, 19:35
maar nog iemand bekend met Tryonic Knee Brace T6??
"everywhere is within walking distance if you have the time..."
pain is the feeling of fear leaving your body

Offline member

• *
« Reactie #109 Gepost op: 03-02-2019, 17:57 »
daarom blijft t ook voor mij een dilemma...
wel.. niet...
 ???

Post Merge: 02-02-2019, 19:35

maar nog iemand bekend met Tryonic Knee Brace T6??

Goede knee braces zijn niet alleen tegen verdraaien maar ook tegen over extensie oftewel je zet je voet neer en je knie 'slaat' door. Ik ben zeer tevreden over mijn Leatt braces maar als ik jou was zou ik naar de arts gaan aangezien je al drie keer geopereerd bent aan je knie. Wellicht kun je een medische verklaring krijgen waardoor je 'echte' braces op maat kan laten maken via de verzekering?

Hier nog een link naar braces video info

Online member

• hell yeah!
« Reactie #110 Gepost op: 03-02-2019, 18:41 »
Goede knee braces zijn niet alleen tegen verdraaien maar ook tegen over extensie oftewel je zet je voet neer en je knie 'slaat' door. Ik ben zeer tevreden over mijn Leatt braces maar als ik jou was zou ik naar de arts gaan aangezien je al drie keer geopereerd bent aan je knie. Wellicht kun je een medische verklaring krijgen waardoor je 'echte' braces op maat kan laten maken via de verzekering?

Hier nog een link naar braces video info

voor de verzekering kan ik dat (helaas) schudden..
ergo.. mijn zoektocht..
en gebruikerservaringen...

Offline member

• *
« Reactie #111 Gepost op: 03-02-2019, 18:46 »
voor de verzekering kan ik dat (helaas) schudden..
ergo.. mijn zoektocht..
en gebruikerservaringen...
Ok  in dat geval. Ik heb de Leatt C-frames en ik ben er tevreden over als het gaat om comfort. Ik heb nu een aantal reizen met die braces gedaan en een lange dag is prima vol te houden. Let wel, zonder braces is het leven rondom het been een stuk comfortabeler maar de Leatts doen het ok. Gelukkig geen ervaring hoe ze mij 'echt' beschermen.

Offline member

• In order to go faster - go slower
« Reactie #112 Gepost op: 03-02-2019, 21:17 »
Hier voorste kruisband ingescheurd met dingetjes die helaas niets met off-roaden te maken hebben.

Ik gebruik de Mobius X8 en die zitten behoorlijk plezierig. Zijn goed op maat te stellen via 'kruisbanden' die gekruist achter in je knieholte kruizen met staalkabels omwikkeld met zacht rubber. Goede kniekappen zitten er op. Overextensie graden is niet in te stellen maar is gewoon 180 graden. Maar goed mijn knie is nog niet helemaal kapot, dus het hoeft ook niet zo'n hele dure te worden.

Heb er een ritje van 3 uur meegedaan, maar ben benieuwd hoe ze zich bij 30C+ gedurende 12 uur houden; er zit weinig tot geen ventilatie in!

Online member

• hell yeah!
« Reactie #113 Gepost op: 03-02-2019, 21:28 »
saunatje???

maar ik lees idd meer positieve ervaringen...

Offline member

• NC750X; FE570; 950SE
« Reactie #114 Gepost op: 04-02-2019, 15:38 »
Ik heb ook Leatt C-frame. Heb er al 2 rallies mee gereden (dus >10uur dagen). Ik heb ze gekocht NA dat ik m'n binnenste knieband had gescheurd en maar een paar weken te herstelen had. Achteraf bleek ook mijn voorste kruisband kapot.

Mooie is dat je geen schanier aan de binnenkant hebt en daar dus niet je broek kapot schuurd.
None of us is as strong as all of us.

Advertentie: