Heb er inmiddels een paar otr's opzitten , en ben zeer tevreden , motor rijd stuurt meer dan prima .
Nu heb ik alleen maar vergelijk met de 690 , en dat is toch wel een aardig groot verschil .
Nu had ik met de 690 vaak een hele rij in mijn nek tijdens de single tracks , nu is het geregeld andersom
De rechtuit stabiliteit is wel minder dan van de 690 maar is geen probleem .
Enige min puntje was de deksel/afdichting van de waterpomp die lekte eigenlijk van het begin af aan , dekseltje even bijgeschuurd op een vlakke plaat met schuurpapier en nieuwe afdichting erin en het wat over .
Vering werkt prima met de zwaardere veren , geen last gehad van doorslaan of andere ongemakken , staat nu afgesteld op sportief gebruik volgens manual .
Gasrespons ook mooi egaal en doseerbaar , verbruik lijkt ook erg netjes/zuinig , heb het nog niet goed bijgehouden maar , vandaag de eerste 2 rondjes (ruurlo)gereden zonder te tanken , voor rally gebruik ben je denk ik met een 13ltr tank klaar , die zijn dacht ik al leverbaar .
Verbuik olie tot nu toe niet waarneembaar .
Nog geen aanstalte gemaakt met het tuning tool , is ook niet echt aanleiding voor tot nu toe .