Mits de motoren wederzijds bevallen word het de XL600R.
De DR650 aanbieder heeft niets meer van zich laten horen. De XL600R aanbieder heb ik wel nog aan de telefoon gehad vanavond en mijn mailbox is ramvol gegooid met foto's van de revisie en verbouwing. Hij is overal eerlijk over, beantwoord vragen prima, en heeft er echt een mooi projectje van gemaakt zo te zien aan de 'winterproject-foto's'. Ik heb er een goed gevoel bij.
De kilometerstand heeft-ie wel genoemd, maar ik ben het alweer vergeten, eerlijk gezegd. Het was niks schokkends in ieder geval. Eerlijk gezegd vind ik het bij zo'n oude motor ook minder belangrijk dan de staat van de motorfiets. De teller kan kapot geweest zijn, er kan een andere teller op gezet zijn, etcetera. Aan nauwkeurig de motorfiets inspecteren en luisteren naar het blokje heb ik meer lijkt me.
Ik heb een accu voor de ZZR besteld bij Louis. Als die binnen is ga ik de ZZR poetsen (jeuj, mijn hobby
), oude benzine aftappen, accu monteren, en de ZZR tot leven wekken na een winterslaap van een jaar. Dan kan-ie langskomen met zijn motortrailer, en kunnen we aan elkaars motoren snuffelen en steggelen over geld...
En als dat allemaal goedkomt, dan is de volgende vraag die ik hier stel: 'Welke noppenbanden moet ik nou hebben?'