Zoals de koptekst al doet vermoeden, ik maak me op voor het echte werk.
Na jarenlang ploeteren op mijn Big, gaat het offroad rijden me nu redelijk soepel af op mijn exc525.
Ik kan aardig meekomen met de meute op OTR ritjes, maar mis de cross achtergrond om echt kanshebber te zijn voor de overwinning
vb. De training van Toine van Dijk op de Landsard was mijn 2e rit op een circuit.
Finishen is dan ook mijn eerste prioriteit......
Ik ben van plan om de ONK enduro van Hellendoorn te gaan rijden.
3 maal weeks hardlopen (interval), wekelijks squashen en zo veel mogelijk uren op de motor maken is mijn tactiek.
Vering wordt momenteel door Toine gereviseerd en op mijn gewicht aangepast.
Motor is op mindere fim-banden na goed en zou zo door de keuring heen moeten komen. (verse koppelingshendel monteer ik daags ervoor)
Als niet lid van de KNMV zou ik een daglicentie moeten aanschaffen, maar weet niet of ik dat ter plekke kan doen.
Transponder huur was in het verleden mogelijk, maar wordt niet aangegeven op website van organisator. Dus heb ik ze maar een mailtje gestuurd.
Zijn er naast de tips van
http://www.enduro.nl/beginnen-met-enduro/ nog meer DO`S en DONTS?
Is het bijvoorbeeld raadzaam om gelijk een ONK te rijden?
Is Hellendoorn een leuke enduro in de zin van variatie, en niet standaard 130km/h+ door maisvelden?
Hoe zit het nou met dat tanken?
Wat voor gereedschap neem ik mee?
Waar koop ik een "el cheapo" milieumat?
Greetz Sander