Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: TE KOOP: Iveco Daily 40-10 4x4 2.8d dubbele cabine 1993  (gelezen 10304 keer)

Offline member

  • Four is more!! EML MQ 750 (AT Quad), Scania P93M 4x4, Renault TRM 2000 4x4
  • *****
  • Berichten: 311
TE KOOP: Iveco Daily 40-10 4x4 2.8d dubbele cabine 1993
« Gepost op: 24-09-2012, 12:54 »
Ik vond deze aanbieding op een ander forum, misschien is hier iemand geinteresseerd. kontakt is mogelijk via dat andere forum, eventueel wil ik serieuze berichten wel doorsturen.
 Zelf heb ik hier niets mee te maken!
 
"Hallo,
Voor een goede kennis bied ik hier zijn auto aan. Het is een ex belgisch leger Iveco daily 4x4 met een dubbele cabine. Hij is nog zoals gedeclassificeerd uit het leger met een matgroene lak en her en der een butsje. het is een 2.8l diesel uit 1993 die motorisch in perfecte staat is, hij heeft nu 136.974 km gelopen en wordt nog gebruikt dus het loopt nog wel verder op. Leeggewicht is 2.750 leeg met een maximaal toegelaten voertuiggewicht van 4.000kg. Het toegelaten aanhanger gewicht heb ik even niet bij de hand, maar was behoorlijk hoog. Hij Heeft er achter een eenvoudige afzetunit op staan, gelaste koker constructie die verzinkt is. Een multiplex vloer en triplex op de binnenwanden, buitenhuid uit wat dikkere aluminium plaat. Hij is niet geïsoleerd, maar dat kan eenvoudig gedaan worden. De unit is niet als camperunit gebouwd, maar als degelijk opslag bak met 2 openslaande achterdeuren en een inschuifbare trap onder de unit. De unit is eraf te halen, hij is op 4 punten gekoppeld met het chassis. Met 4 verwijderbare poten kan het geheel opgekrikt worden waarna de auto eronderuit gereden kan worden. De auto staat op Belgisch kenteken en heeft net een keuring achter de rug waarbij er nieuwe banden op zijn gekomen. Dit is een auto met weinig electronica en een goede motor, ideaal om een compacte overlander van te bouwen. Voor foto's zie onder, grotere foto's op aanvraag. Bezichtiging is natuurlijk mogelijk bij interesse. De auto staat in de omgeving van Lommel, de vraagprijs is € 8.500,-"
 
De auto is terug te keuren naar 3500 kg en is na eventuele ombouw naar camper BPM vrij i.v.m. zijn leeftijd.


 http://www.overlanders.be/forum/viewtopic.php?f=65&t=1679
 

 
 
Doe mij maar off-road op vier wielen.... dan val ik namelijk niet zo gauw om.... snap je??!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2075
Re: TE KOOP: Iveco Daily 40-10 4x4 2.8d dubbele cabine 1993
« Reactie #1 Gepost op: 24-09-2012, 15:03 »
Link laat niet genoeg zien: je moet geregistreerd zijn op dat forum...
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • Four is more!! EML MQ 750 (AT Quad), Scania P93M 4x4, Renault TRM 2000 4x4
  • *****
  • Berichten: 311
Doe mij maar off-road op vier wielen.... dan val ik namelijk niet zo gauw om.... snap je??!!