Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Iemand wel eens in Dubai geweest?  (gelezen 3053 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Iemand wel eens in Dubai geweest?
« Gepost op: 13-10-2012, 21:47 »
Rond de kerst zitten we twee weekjes in Dubai. Weet iemand nog iets leuks te doen daar? 4x4 huren of een enduro toertje of zo.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Iemand wel eens in Dubai geweest?
« Reactie #1 Gepost op: 13-10-2012, 22:11 »
Ktm offroad dubai ff Google krijg je ktm met gids

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 104
Re: Iemand wel eens in Dubai geweest?
« Reactie #2 Gepost op: 17-10-2012, 21:45 »
ben er een tijdje terug ook geweest, is zat te doen maar niks is goedkoop.
ben met een V8 op benzine (super) de woestijn in geweest, kost daar niks, alleen entree van een paar euro van het natuur reservaat.
ja je leest het goed natuurgebied en nog beschermd ook maar je mag er wel met een 4x4 in, moesten ze in nederland en belgie een naar kijken.

verder kun je er leuk varen rond de eilanden en het dure hotel kom ff niet op de naam  :stupid:
in dat hotel moet je ook gaan eten, niet goedkoop maar wel lachen die service, verder is het revolvingrestaurant aan te raden en de boedabar.
het winkel centrum met 1200 winkels is ook erg leuk, en zeker ff gaan skieeen daar  ;D is binnen -6 buiten +40 heel bizar.

de nachtclubs zijn ook leuk maar zitten vol hele mooie vrouwen, helaas betaal je die per uur anders hebben ze geen interessen in je  ::)

veel plezier

ps
vergeet het hoogste gebouw ter wereld niet, zeker even gaan kijken, is inmens hoog


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Iemand wel eens in Dubai geweest?
« Reactie #3 Gepost op: 17-10-2012, 21:51 »
Hee leuk, bedankt voor je reactie!
Die V8, had je die gehuurd?




Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 104
Re: Iemand wel eens in Dubai geweest?
« Reactie #4 Gepost op: 17-10-2012, 21:59 »
Hee leuk, bedankt voor je reactie!
Die V8, had je die gehuurd?

Ja die V8 was gehuurd een Chevy Tahoe v8 5,3 liter. ik weet alleen niet waar die gehuurd was, heeft een klant van mij geregeld, mocht niet eens betalen hahahah. zal eens kijken of ik er nog iets van kan vinden

Offline member

  • *****
  • Berichten: 539
Re: Iemand wel eens in Dubai geweest?
« Reactie #5 Gepost op: 17-10-2012, 22:18 »
Ja die V8 was gehuurd een Chevy Tahoe v8 5,3 liter. ik weet alleen niet waar die gehuurd was, heeft een klant van mij geregeld, mocht niet eens betalen hahahah. zal eens kijken of ik er nog iets van kan vinden
Je had die klant de nachtclub moeten laten betalen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Iemand wel eens in Dubai geweest?
« Reactie #6 Gepost op: 17-10-2012, 22:21 »
Ik ga met vrouw en baby dus die nachtclub wordt hem niet denk....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Iemand wel eens in Dubai geweest?
« Reactie #7 Gepost op: 17-10-2012, 22:42 »
Een landcruiser huur je ook goed - lekker de woestijn in voor een overnachting onder de sterrenhemel. Niks mis mee :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: Iemand wel eens in Dubai geweest?
« Reactie #8 Gepost op: 18-10-2012, 00:00 »
Skiƫn. De sokken die ze je geven kun je als handschoenen gebruiken, zo heel koud is het er ook weer niet.
Verder met het pontje de creek oversteken naar de oude stad en daar rondstruinen.
Idd met een 4x4 de woestijn in.
Mocht je de stad na een paar dagen zat zijn: er zijn reisbureaus in de stad die een uitje door de woestijn naar een oase aanbieden. Ben even de naam kwijt.


Hotel: Burj al Arab


Altijd handig: leer een paar woorden Arabisch zoals dank je wel, goedemiddag, etc. Doet wonderen.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 104
Re: Iemand wel eens in Dubai geweest?
« Reactie #9 Gepost op: 22-10-2012, 15:40 »
Je had die klant de nachtclub moeten laten betalen

ik zal het nog erger maken. klant heeft week lang alles betaald, incl hotel, eten, drank, vliegreis etc etc  ::)
beste vakantie ooit. je snapt wel dit was nog voor de crisis  :-\