Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Gezocht : intercom  (gelezen 626 keer)

Offline member

• starter
Gezocht : intercom
« Gepost op: 17-10-2012, 16:08 »
wij vertrekken voor 2 maanden mototrip naar Marokko, ik ben daarvoor nog op zoek naar een intercom en naar hoge stevige motolaarzen (vrouw) maat 39 of eventueel scheenlappen ! Iemand nog vrouwelijk moto gerief liggen voor een reis? mailen kan naar bieseman.lien@gmail.com !! groetjes !

Offline member

zo 1e bericht en gelijk in de aanval

Offline member

• starter
Laarzen en kniebescherming zijn inmiddels aangekocht ! Wie nog een eenvoudige intercom verkoopt (een een schappelijke prijs) - laat maar horen !!!

Offline member

Re: Gezocht : intercom
« Reactie #3 Gepost op: 24-10-2012, 09:05 »
Het was leuk kennis met je te maken Lien en veel plezier daar in Marocco.
Mocht je niet op tijd aan een intercom geraken, wij hebben het nog nooit gebruikt en missen het eigenlijk ook niet  ;)
Heb onlangs wel 2 walkietalkies gekocht (met een bereik van 8km dacht ik uit mijn hoofd). Nog niet gebruikt, maar dat hebben vrienden van ons wel eens gebruikt om wat makkelijker te communiceren, schijn je best goed te horen tijdens het rijden.
Die dingen kosten iig niet veel.

Trouwens nog een tip als je in Marocco gewoon een leuke overnachting wilt hebben, maar ook als je ergens hulp nodig bij hebt, of gewoon een werkplaats nodig hebt, zijn veel mensen heel positief over Peter Buitelaar: http://www.bikershome.net/nl/services/

Offline member

Wie nog een eenvoudige intercom verkoopt (een een schappelijke prijs) - laat maar horen !!!

Hier moet wel wat te vinden zijn. Heb er zelf ook al het een en ander gekocht:

http://www.409shop.com/

Offline member

• starter
Re: Gezocht : intercom
« Reactie #5 Gepost op: 25-10-2012, 13:52 »
@Roos - ongelooflijk tof kennismaken ! Dankje voor de aankopen ! :) Ik voel mij al een héél stuk veiliger nu met die laarzen !! Ook hartelijk dank voor de tip !! ik lees op zijn website "Wij verzorgen de repatriëring van u en uw motor vanuit het Atlasgebergte of de Sahara woestijn. Bel ons op [size=11px !important][color=rgb(73, 83, 90) !important]   [/color][/size][/font][/color]         00212670785640      , leg uit waar u bent, liefst met behulp van GPS coördinaten en we pikken je op." - ZALIG :) ! wederom een pak geruster !! :D

Offline member

• starter
Gevonden : intercom
« Reactie #6 Gepost op: 28-10-2012, 11:36 »
Walkie Talkie' s aangeschaft ! hopsakee ! :)