Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Offroad rijden in Noord Frankrijk met Appie 2013  (gelezen 56006 keer)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Offroad rijden in Noord Frankrijk met Appie 2013
« Gepost op: 17-10-2012, 19:09 »
Yes yes,

ook in 2013 Appie gaat weer ritten voorrijden in Noord Frankrijk.

Net als dit jaar kamperen we "bij de boer".

Het adres hiervan is::
La Ferme de la Croix - Villiere
F-08130 Neuville Day
Telefoon: +33 324714419
Fax: +33 324711685
GPS Coordinaten: N49.50359 E4.68327

De meesten kennen het recept: 's-middags of uiterlijk 's-avonds voorafgaand aan de eerste rijdag aanschuiven op de camping bij Appie, dan drie dagen rijden met Appie als gids, daarna met een brede glimlach weer naar huis.

Kosten voor dit uitstapje: €200,- voor Appie (inclusief wake-up koffie), en verder je kosten voor de camping, eten, brandstof etc. Periode waarin dit kan: tussen 4 april en begin juni. Specifieke data volgen hieronder. De rijdagen zijn altijd do-vr-za.

Let op: Speciaal voor de liefhebbers is het volgend jaar ook mogelijk 4 dagen te rijden. In dat geval rij je de eerste twee dagen routes meer naar het zuiden (onderdelen van Appie's droomrit van 2012), en de derde en vierde dag zijn routes meer in de omgeving van de camping. Kosten: €285,- , Hierbij zijn de rijdagen wo-do-vr-za.

Voor wie zijn deze ritten geschikt: eigenlijk voor iedereen die een beetje bedreven is met allroadrijden. Noppen verplicht, geen straatbanden. De zwaarte van de ritten ligt vooral aan het weer, en het gehanteerde tempo. Je ziet dus al dat het het handigst is als je als rijders een beetje bij mekaar in de buurt zit qua niveau.

Appie heeft aangegeven graag weer een of meerdere groepen van Allroadmaniacs te willen ontvangen. Afhankelijk van de belangstelling leek het ons het  best één of meerdere groepen te vormen die qua  niveau een beetje bij  mekaar in de buurt zitten. Een groep bestaat uit 5 of 6 personen. 4 kan natuurlijk ook, maar dan lapt de rest wel bij om de vijfde man te dekken.

Zijn er mensen die belangstelling hebben? Meld je aan per email en bevestig dit door €100,- pp aan te betalen op ING 5347860 van JA Breemer te Gouda  onder vermelding van "Appie 2013, rijdatum en je nickname op dit forum". Pas als  je betaling binnen is vul ik de agenda (om teleurstellingen en afzeggingen voorkomen). Ik kan iedereen aanraden om zo snel mogelijk naar maatjes op zoek te gaan, en je als groep aan te melden. En met name de mensen die in het onderwijs zitten: reageer snel!

Ik reageer alleen op aanbetalingen vergezeld van een begeleidend mailtje met naam, datum en nickname.

PS: Deze rit is helaas niet voor tweetakten, en voor gasten die echt willen knallen. Op een 450 EXC of CRF is het hier op zich hardstikke leuk soms best spannend rijden, maar reken niet op een "enduro-tempo". Ook herriepijpen zijn niet welkom, je rijdt  konstant door de natuur en Franse koeien houden niet van open uitlaten. Hier wordt door Appie streng op gelet. Overduidelijk teveel herrie = niet rijden!

De beschikbare data zijn:

4 t/m 6 April

11 t/m 13 April

18 t/m 20 April (de voorkeur van deze groep gaat naar een trip van 4 dagen!)
Marcel Kersjes
Heiner Hepner
Aad Nolen
Roel Horstra
Kok
Addy Stam

25 t/m 27 april
Afdeling Zeeland (vol)

2 t/m 4 Mei

9 t/m 11 Mei (beginnersgroep) VOL
Redrunner (Kerstin)
Wim
Kaatje
Claas
Zwaailicht
Geoffrey

15 t/m 18 Mei (4 dagen dus)
vol

23 t/m 25 Mei
MarcOffroad
Arnoud
Harry
Edgar
Jeroen

30 Mei t/m 1 Juni => Allroadrit, ook voor zware jongens (wel op noppen uiteraard!)
Simmetje
Ruud
Kini
KoenW
Booom

6 t/m 8 Juni (vol)
Ron Feith

13 t/m 15 jun

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 60
Re: Offroad rijden in Noord Frankrijk met Appie 2013
« Reactie #1 Gepost op: 18-10-2012, 16:13 »
Mooi, mooi, mooi! :)


Ingeschreven voor 9 t/m 11 mei, mailtje gestuurd en geld overgemaakt.


Redrunner (Kerstin) en Wim

Offline member

  • Marokko Offroad Allroad Road
  • *****
  • Berichten: 247
Re: Offroad rijden in Noord Frankrijk met Appie 2013
« Reactie #2 Gepost op: 26-10-2012, 13:11 »
Geweldig. Vorig jaar was echt super. Ik en Arnoud schrijven ons in voor 23 t/m 25 mei. Ik ga zodadelijk geld overmaken en Arnoud zal dat ook een dezer dagen doen. Mijn niveau is redelijk en dat van Arnoud is ronduit goed. We gaan ook 3 anderen zoeken maar als dat niet lukt kan het natuurlijk met anderen aangevuld worden door jou.
Is dit akkoord?
Groeten, Marco (MarcOffroad)

Post Merge: 26-10-2012, 13:21
Ha Max,
Ik heb net het geld overgemaakt voor Mij (MarcOffroad) en Arnoud voor 23 - 25 mei. Ik stuur je ook een mail en we gaan op zoek naar nog 3 anderen.
Groet, Marco.

Post Merge: 27-10-2012, 11:15
Jeroen V doet ook mee met Arnoud en mij. Hij is nu in Frankrijk dus inschrijven en betalen komt er aan.
Is je band 'half op' of 'half nop'?

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: Offroad rijden in Noord Frankrijk met Appie 2013
« Reactie #3 Gepost op: 27-10-2012, 13:33 »
Ha, ik ben Jeroen en rij graag mee met marco en Arnoud van 23 tot 25 mei. marco doet mijn aanbetaling want ik zit (sta) nu te offroaden in Frankrijk.

Offline member

  • Marokko Offroad Allroad Road
  • *****
  • Berichten: 247
Re: Offroad rijden in Noord Frankrijk met Appie 2013
« Reactie #4 Gepost op: 30-10-2012, 19:34 »
Net Harry v Driel gesproken. Hij gaat ook met ons mee met een vriend Edgar. Hij was vorig jaar via Appie zelf met een inschrijfformulier erbij gekomen. Hij gaat het voorschot overmaken. Voor 23 - 25 mei zijn we nu met Harry - Edgar - Jeroen - Arnoud en ik en we wachten nog op antwoord van iemand die gevraagd is door Arnoud.
Is je band 'half op' of 'half nop'?

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: Offroad rijden in Noord Frankrijk met Appie 2013
« Reactie #5 Gepost op: 30-10-2012, 20:11 »
We gaan het geld nu overmaken!!!! Mooi groepje zo!

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: Offroad rijden in Noord Frankrijk met Appie 2013
« Reactie #6 Gepost op: 31-10-2012, 12:30 »
Hoi Allen,
 
Net terug uit het franse land. 3 dagen door de bossen vlak bij Gien. Super bos gebied waar je regelmatig wild tegen komt tijdens het rijden (herten, zwijnen roof volgels). Het doel van de trip was om zoveel mogelijk natuurlijke hindernissen tegen te komen. Dat is meer dan geslaagd  ;D  Gemiddelde snelheid lag rond de 15 k/m per uur ;) . Ik ben nog nooit in 1 dag over zoveel sloten en boom stammen gesprongen of gereden.
Ik kijk uit naar de trip in 2013 met appie.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: Offroad rijden in Noord Frankrijk met Appie 2013
« Reactie #7 Gepost op: 08-11-2012, 20:54 »
Ik wil 30 mei t/m 1 juni een allroad groepje vormen.
Motoren 200Kg+
Ik ga met de KTM 990 Adventure.


Wie gaat er mee?
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Offroad rijden in Noord Frankrijk met Appie 2013
« Reactie #8 Gepost op: 15-11-2012, 10:59 »
9 t/m 11 mei gaan Kaatje en Claas mee.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: Offroad rijden in Noord Frankrijk met Appie 2013
« Reactie #9 Gepost op: 22-11-2012, 15:05 »
Wow, nog nooit zo stil geweest in het draadje van Appie.....
Nogmaals mijn vraag: wie heeft er zin om eind mei mee te gaan naar Appie op een zware allroad, BMW, KTM990, Transalp, Africa Twin, andere 200kg+ fiets?
Ik ga op de KTM 990 Adventure!


Rob
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Offroad rijden in Noord Frankrijk met Appie 2013
« Reactie #10 Gepost op: 23-11-2012, 12:23 »
9 t/m 11 mei gaan Kaatje en Claas mee.

Dirk,

hoe betalen Kaatje en Claas aan? Via mij of direkt bij Appie op de infoavond? (in jan/feb ergens)


gr

Max

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2347
Re: Offroad rijden in Noord Frankrijk met Appie 2013
« Reactie #11 Gepost op: 23-11-2012, 13:05 »
Wow, nog nooit zo stil geweest in het draadje van Appie.....
We wachten allemaal op de last minute aanbiedingen ;)

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Offroad rijden in Noord Frankrijk met Appie 2013
« Reactie #12 Gepost op: 23-11-2012, 16:27 »
Dirk,

hoe betalen Kaatje en Claas aan? Via mij of direkt bij Appie op de infoavond? (in jan/feb ergens)


gr

Max
Weet ik nog niet Max, zal zondag eens vragen aan Appie in Hengelo en aan de meiden natuurlijk ::)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 679
Re: Offroad rijden in Noord Frankrijk met Appie 2013
« Reactie #13 Gepost op: 25-11-2012, 13:12 »
Aanbetalingen gaan alleen via Max/Arm zie pagina 1 voor informatie.   Le Professeur

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 117
Re: Offroad rijden in Noord Frankrijk met Appie 2013
« Reactie #14 Gepost op: 25-11-2012, 16:17 »
Wow, nog nooit zo stil geweest in het draadje van Appie.....
Nogmaals mijn vraag: wie heeft er zin om eind mei mee te gaan naar Appie op een zware allroad, BMW, KTM990, Transalp, Africa Twin, andere 200kg+ fiets?
Ik ga op de KTM 990 Adventure!


Rob

Zou t heel erg leuk vinden om jou mee te gaan op de dikke-brommer-rit, maar.................heb geen dikke brommer (meer)  :(