AllRoad-Forum > All/Off-road ritten en evenementen

Samen blubberen?

<< < (2/3) > >>

krijn_jj:
Staat genooterd

Nou nog ff een plekkie verzinnen, Westhaven? Bij Almere schijnt ook een leuke zandbak te liggen, het eiland bij Amsterdam moet ook leuk zijn (Ferd?)
Of we gaan de Odiliapeel route doen

Mogelijkheden genoeg!

adriaan:
Zou het een weekje later kunnen? Ik ben de eerste week van maart in spanje offroad aan het rijden met Wim Boks en twee andere terrein frieks. Dan houd ik ook mijn tc 63 erop. Heb ik in ieder geval grip.
Nico Smeets heeft nog een limbo rit liggen die heel hevig was, die doen? Niet dat het wat uit maakt, ik kom in ieder geval

Ad

cornepol:
Kan alleen de 7e...maar we kunnen daarna toch nog een keer gaan?

Locatie maakt mij niet veel uit, dus roep maar...

Doei,
Corné

Roos:
De 7e zit ik nog in de sneeuw, maar als er nog een datum wordt afgesproken, houd ik mij aangeboden.

Ferd:
Een ritje lijkt me wel leuk, een uurtje of zo in een zandbak trekt me ook wel, alleen in Amsterdam was het alleen maar zand, van dat zuigende, was heel zwaar rijden. Ik zou liever naar iets anders gaan waar het zand ietsje vaster ligt (daar was het zeik en zeik nat). Westelijk havengebied, is daar nog een beetje te rijden? Of hebben ze alles uitgevlakt en anti-tank geulen gegraven (kan je daar eigenlijk doorheen rijden :-/ :-/)
Ik hoor het wel!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie