Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Verkocht: KTM 530 EXC 2010 CE Enduro fantastische staat  (gelezen 5825 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Verkocht: KTM 530 EXC 2010 CE Enduro fantastische staat
« Reactie #30 Gepost op: 20-11-2012, 23:23 »



C' est moi!  :) :) :)

brombeer, daar ga je veel plezier op beleven. Wel op letten, rijdt helemaal anders als de xr van je.......i.i.g gefeliciteerd met je aanwinst. Wel weer zonde om met zo'n machientje in de groeve tegen de zijwand te rijden. Daar tegen hoef je niet meer te kicken, maar het befaamde knopje te gebruiken. Machientje van Remco is wel in hele goeie staat.
Orange is the color.

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Verkocht: KTM 530 EXC 2010 CE Enduro fantastische staat
« Reactie #31 Gepost op: 21-11-2012, 00:20 »
Ik kijk al een poos naar KTM. Het ging ineens heel snel. Zondag gebeld, maandag kijken en donderdag ga ik hem halen. Ik zet er een paar prutbandjes onder en ga op de weg even wennen. Ik had exact hetzelfde idee: dit is veel te mooi voor belgie (en voor mij). Maar power is wel mijn ding. En hij weegt evenvel als een 450! Ben benieuwd hoe hij het daar doet :)

Het moet nog inkicken, harmpje op zo n mooie ktm 530! Donderdagavond slaap ik w.s. In de schuur...

(wel beetje jammer dat jij nu mn stuurdemper heb Timo..;) )



Avonturier!

Offline member

  • Soms naast de weg, meestal er op...
  • *****
  • Berichten: 165
Re: Verkocht: KTM 530 EXC 2010 CE Enduro fantastische staat
« Reactie #32 Gepost op: 21-11-2012, 07:56 »
Veel plezier er mee!
 
Groeten, Tom.
We don't want to but the people of earth leave us nog choice
Motor: Track T800CDI "Geel Spoor" & R 1200 GS Adventure 2006 Wüstengelb (waarom nog eigenlijk ;-) )

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2326
Re: Verkocht: KTM 530 EXC 2010 CE Enduro fantastische staat
« Reactie #33 Gepost op: 21-11-2012, 09:31 »
Komt toch wel een herriepijp op, he :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Verkocht: KTM 530 EXC 2010 CE Enduro fantastische staat
« Reactie #34 Gepost op: 21-11-2012, 10:22 »
Mooie reacties :-). Harm heeft bokje ook bemachtigd.

Offline member

  • fka van
  • *****
  • Berichten: 468
Re: Verkocht: KTM 530 EXC 2010 CE Enduro fantastische staat
« Reactie #35 Gepost op: 21-11-2012, 10:46 »
nou Harm, da's een mooie vangst! veel geluk ermee!
knallen, met die ballen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Verkocht: KTM 530 EXC 2010 CE Enduro fantastische staat
« Reactie #36 Gepost op: 21-11-2012, 11:28 »
:)

Het moet nog inkicken, harmpje op zo n mooie ktm 530! Donderdagavond slaap ik w.s. In de schuur...



Inkicken als in eerst de kickstart gebruiken en daarna pas het knopje...  ;D
Veel plezier ermee.
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Verkocht: KTM 530 EXC 2010 CE Enduro fantastische staat
« Reactie #37 Gepost op: 21-11-2012, 11:34 »
Gaaf Harm, veel plezier er mee!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Verkocht: KTM 530 EXC 2010 CE Enduro fantastische staat
« Reactie #38 Gepost op: 21-11-2012, 11:48 »
Gaaf Harm, veel plezier er mee!


Ja Jos, nu jij nog een mooi fietsje...  ;)
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: Verkocht: KTM 530 EXC 2010 CE Enduro fantastische staat
« Reactie #39 Gepost op: 21-11-2012, 14:07 »

Ja Jos, nu jij nog een mooi fietsje...  ;)


Jos wilde die van mij niet eens.


Kun je nagaan ;-)


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Verkocht: KTM 530 EXC 2010 CE Enduro fantastische staat
« Reactie #40 Gepost op: 21-11-2012, 14:13 »


[size=78%]C' est moi! [/size] :) :) :)


Heyyyy, proficiat Harm, nu kunnen we gelijk samen eens een ritje doen hier!(gelijke wapens ;) [size=78%])[/size]

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Verkocht: KTM 530 EXC 2010 CE Enduro fantastische staat
« Reactie #41 Gepost op: 21-11-2012, 20:58 »

Jos wilde die van mij niet eens.


Kun je nagaan ;-)
Die van jouw was niet oranje genoeg   ;D

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Verkocht: KTM 530 EXC 2010 CE Enduro fantastische staat
« Reactie #42 Gepost op: 25-11-2012, 01:09 »

Ik kijk al een poos naar KTM. Het ging ineens heel snel. Zondag gebeld, maandag kijken en donderdag ga ik hem halen. Ik zet er een paar prutbandjes onder en ga op de weg even wennen. Ik had exact hetzelfde idee: dit is veel te mooi voor belgie (en voor mij). Maar power is wel mijn ding. En hij weegt evenvel als een 450! Ben benieuwd hoe hij het daar doet :)

Het moet nog inkicken, harmpje op zo n mooie ktm 530! Donderdagavond slaap ik w.s. In de schuur...



Ik heb nu pas tijd om fatsoenlijk te reageren. Doordeweeks zit ik op een smartfoon en dat surft niet lekker. Ik doe al mijn hele leven met spul dat gedateerd is. In het begin zocht ik dus ook naar een bike naar mijn budget want klusjesmannen verdienen niet zoveel en ik wil geen schulden. Maar ik zit daardoor altijd met de narigheid van anderen. En verouderde techniek. Ik rij nog niet zo lang doelgericht en het gaat me bijzonder goed af. Ik heb een XR opgeknapt en opgepompt maar het blijft ouwe rommel. Dat ben ik zat. Later keek ik ook naar alle prijsklassen. Gewoon, wat krijg ik voor welk geld. Maar dit segment is ook het meest risicovolle waar je je maar in kan begeven. Jong zegt niet zoveel. Toch besloot ik gaandeweg juist hoog in te zetten met het idee van: dan heb ik over anderhalf jaar tenminste iets om in te ruilen om met wat spaargeld weer nieuwers te gaan rijden. En zo mezelf verbeteren met nieuwe techniek. Gelijke munten, gelijke kansen zeg maar.

Ook deze 530 had ik al gezien. Maar ik durfde nog geen beslissing te nemen over zoveel geld. Maar, 7800 voor een witte 2012 Six Days was wel echt te veel. Ik weet het niet. Het ging zomaar. RR had de stuurdemper gekaapt en de prijs ging daardoor omlaag. Wikken. Wegen. Bellen-kijken-kopen! Mede ook omdat Nijkamp op het forum een uitstekende naam heeft en ik hem zelf ook eerder heb meegemaakt. Hij kwam toen ook al op mij als zeer betrouwbaar over.

Over 530's zijn de meningen verdeeld, maar ook over de 450's. We gaan het meemaken. Ik kan power goed handelen. Ik rij graag met een fluwelen handschoen. Het moet precies. Het moet goed. Dan klopt het ook en voelt het goed wat je doet. De XR is mijn vriendinnetje geworden. Echt een beul met de pumpercarb en de 13/51, maar ze mist regelmatig net het koppel om ad hoc het voorwiel te lichten. Ik kom in die zin niet verder.

Ik zal opnieuw moeten leren rijden en sleuteltechnisch aan KTM moeten wennen want het is me nog volledig duister, maar het is een logische stap. Van de OER op een twin naar veldwegen op een domi en van enduro-achtig offroaden op een XR naar verder ontwikkelen met een semi-competitiemotor, to who knows where...

Bedankt voor de felicitaties en aanmoediging hier. Hij staat nu nog elders in den lande, volgende week komt hij mee naar huis. En, gelukkig heeft deze gewoon een 'nette' standaard herriepijp dus kan ik binnenkort vol vertrouwen 'acte de presence' maken op om het even welk evenement!



Gefeliciteerd Harm en Rem,

Kom je 'm zaterdagochtend even inrijden in Vianen?


Ik ben regelmatig rond Leersum aan het werk dus dat had wel gekund. Maar het ging allemaal zo snel en boven mijn pet en dan ook nog kennismaken met JW. Ik had bovendien ook geen protectie mee, dit als goed excuus. We moeten het nog wel even hebben over een dak  ;)




vieze vuile vervelende mazzelaar.  ;) :D


Exact die reactie kreeg ik grappend van mijn vaste Belgie-crossmaatje: hij heeft een gezin en moet meer zaken in overweging nemen. Ik voel me zo schuldig. Hij mag van mijn dan óók op de 530 rijden.



Gave brommert brombeer, gefeliciteerd! Veel plezier er mee, zondag gelijk proberen in Hengelo neem ik aan?
Grt Rob


Neee Hengelo is echt te ver. Alles gaat in trage stroperige stappen. Ik heb een motor als oto. Auto/aanhanger voor ritten uit de buurt, is de mogelijke volgende stap.



i.i.g gefeliciteerd met je aanwinst. Wel weer zonde om met zo'n machientje in de groeve tegen de zijwand te rijden. Daar tegen hoef je niet meer te kicken, maar het befaamde knopje te gebruiken.



Jaa hij is te mooi om dat te gaan doen. Maar toch gaat die eraan. Is maar oranje (zwart)  plastic met mooie stickers.. Ach man dat aantrappen als die XR op z'n kant kant had gelegen werd ik zo moe van! Bijna bovenaan op je muil gaan en dan naar beneden rotzooien om weer aan te trappen. Of in een geul staan en zo niet kúnnen aantrappen, wat een f*cking drama. Nu kan ik bijna boven lekker e-starten en doorlopen en doen alsof ik het gehaald heb  :P



Veel plezier er mee!
 
Groeten, Tom.


Ik was bijna vergeten, met een Enfield ging het (naar de omstandigheden) ook best prima  ;D



Komt toch wel een herriepijp op, he :D


Hij staat nu nog vlakbij Zeist. Ik kan voor de gein wel even bij Zot gaan shoppen.. (oh wacht, Akra heeft hij niet  :D  )



Harm heeft bokje ook bemachtigd.


Nóg krommer moeten liggen vanwege BIBmousse (was in de combo-deal gratis
:D  )






Inkicken als in eerst de kickstart gebruiken en daarna pas het knopje...  ;D



Ach breek me de bek niet open!



Gaaf Harm, veel plezier er mee!
Dank je. Toen jij voor je 950 ging was ik nog volop met de hakken int zand anti-oranje  :stupid:




Heyyyy, proficiat Harm, nu kunnen we gelijk samen eens een ritje doen hier! (gelijke wapens ;) 


Graag! Ik houd me aanbevolen voor nieuwe vrienden. Lekker in de buurt ook!  ;) 


Ik hoop dat mijn maatje z'n koppeling vandaag heeft kunnen repareren. Neem ik morgen waardig afscheid van de XR in de Belgische groeve. En breekt daarna een nieuwe dag aan!

Remco, het was en is prettig zaken doen met jou. Ze gaat een zwaar leven tegemoet, maar ik zal haar goed onderhouden want ik ben net als jij: vanuit een motorhart.

Aan allen, verder kletsen/knallen doen we op één of ander evenement!


Bromz


[einde bericht]




Avonturier!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: Verkocht: KTM 530 EXC 2010 CE Enduro fantastische staat
« Reactie #43 Gepost op: 25-11-2012, 08:41 »
Gefeliciteerd meneer! heel veel plezier er mee. Geloof dat dat wel gaat lukken,