Ik begon ook al te twijfelen, maar mijn WP USD poten zijn echt 43 mm, komen uit een KTM640Adv en passen zonder aanpassing in de originele kroonplaten.
Hier staat buitenpoot maten 54/56, zit de adverteerder er 1mm naast, of luistert het niet zo nauw? (of dit de juiste zijn weet ik trouwens niet zeker)
http://www.ebay.de/itm/KTM-Lc-4-Gabel-Supercompetition-600-620-640-660-Tuning-WP-upside-down-Gabel-/390493022174?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5aeb32a7de Dit is in ieder geval een gigantische verbetering tov van de originele 45 mm poten van de XCh, ik zou niet meer terug willen.
Ik heb iig ook een tijdje met de 48mm(??) poten + bijbehorende kroonplaten van een KTM950SE gereden...
Natuurlijk een enorme verbetering na de XCh poten, maar de draaicirkel werd daarmee veel te veel beperkt naar mijn zin. Ik heb met de originele ruime uitslag al dol genoeg met mijn te korte benen om te keren op een smal paadje, laat staan met de halve uitslag en ik kon de tel niet meer bijhouden dat ik de motor moest neerleggen tijdens het keren, omdat ik onverwachts tegen de aanslag zat, net als de motor iets schuin hing...
Natuurlijk heeft een betere rijder daar allemaal geen last van
Dus dan kan je wellicht net zo goed die 48mm pakken (let wel op dat je dan ook kroonplaten + nieuwe beugeltjes om tellertjes en contactslot weer op te bouwen, moet pakken)
Ik merkte trouwens zelf van de overstap WP48mm naar WP43mm heel weinig (of eigenlijk niks) in rijkwaliteiten, maar wellicht rij ik daar niet hard genoeg voor.....