twee jaar geleden heb ik een DRZ-E ingevoerd uit belgie.
Zonder spiegels, knippers, snelheidsmeter, kilometerteller, originele uitlaat (105 dB!) enz....
Had er wel een achterlicht met remlicht opgezet ipv dat ding met het LED stripje..
De motor had belgische kentekenpapieren en een gelijkvormingsattest (ofzo...).
Maar de motor stond toen ik hem kocht niet op kenteken (maar de papieren had ie wel), de vorige eigenaar "reed er toch alleen maar mee in het bos, ja en soms naar de voetbalclub...."
Er werd alleen naar het frame nummer en het bloknummer gekeken en toen kreeg ie een nederlands kenteken.
Wel met de opmerking dat ik de achterband moest vervangen, deze was niet DOT goedgekeurd...
Volgens mij hebben ze bij toen naar de prijs van een DRZ-400S gekeken voor de prijs (de E is volgens mij nooit door Suzuki geleverd in NL)....
Weet niet of dat nu nog zo makkelijk werkt, maar toen ging ik hem laten keuren met het idee "je weet maar nooit" en dan weet ik tenminste wat ik eraan moet gaan doen...