zo weer een heel stuk verder en de motor horen lopen: Mjam wat een sound. dadelijk een filmpje downloaden. En wat zit er een heerlijk geluidje in zeg!
Het blok loopt mooi rond en dat is zo heerlijk om te horen.
De remschijven zijn op. Achter was echt een drama, ingesleten en door het lange stilstaan zat de zuiger van de klauw vast waardoor het achterwiel er niet lekker uit ging. De remzuiger geeft niet genoeg ruimte
Dit uiteindelijk wel eruit gekregen met 2 man en lomp geweld. Naja de klauw krijgt een revisie.
De schijven moeten vernieuwd worden dat is wel zeker.
De kabelboom ontdaan van onnodige zooi (knipperlichten, zullen wel terug komen maar dan netjes in de kabelboom) de bescherm tule was inmiddels doorgesleten en dus kabel breuk. Ook de nodige AMP-seal stekkers gaan bestellen om spullen netjes aan te sluiten.
Mbt de koplampen zal ik de oplossing gaan zoeken in Hella 90mm koplampen, adresjes daar alweer voor gevonden
er zal dan nog wel een draagplaat gemaakt moeten worden dat is dan nog wel het kleinste probleem.
Roadbook is op asjes liggen er los in. Maar eens kijken wat wijsheid is, revisie of toch maar een nieuwe.
Vering is er inmiddels ook uit, vrijdag maar eens naar Reiger rijden voor een overhaul van de poten en demper.
De tanks zijn ontdaan van hun blauwe jasje! dat ging nog redelijk eenvoudig. Ook een spuiter voor vinden die het aandurft om deze tanks in de repsol kleuren te spuiten. (of de inverse repsol kleuren, zwart=wit, rood=groen, wit=zwart en oranje =oranje. ach voor het definitief word zijn we wel in 2013 belandt)
Iemand een poedercoat bedrijf die ook silvermetallic kan coaten. Het subframe is te slecht. Hoofdframe valt wel mee.
Overigens is de basis vrij goed! Valt me echt mee