Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: OER weekend 11-13 januari  (gelezen 7446 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: OER weekend 11-13 januari
« Reactie #30 Gepost op: 13-01-2013, 14:41 »
Gisteren fijn gereden. Crossproeven overgeslagen vanwege gebrek aan conditie. Waren wel erg leuk overigens. Gisteravond lekker plekje bij de haard gekozen, en toen op zeker moment de keuze gemaakt moest worden tussen het avondprogramma en het programma van vanmorgen ben ik lekker blijven zitten. Vandaar: nu al thuis, motor al schoongespoeld en met verzorgende middeltjes ingespoten.
Maar nergens een Motorollie gezien hè.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4388
Re: OER weekend 11-13 januari
« Reactie #31 Gepost op: 13-01-2013, 14:51 »
Wat is dat nou EJ, dus er moet nog wat getraind worden voor Griekenland (en dan bedoel ik niet de kroegconditie  ;) )
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: OER weekend 11-13 januari
« Reactie #32 Gepost op: 13-01-2013, 15:10 »
Ja, er moet nog wel wat gebeuren, maar alles in perspectief hè: verleden jaar om deze tijd had ik al een dik half jaar niet gereden, zat ik met de arm in de mitella vanwege een net geopereerde schouder. Ik ben nu veel fitter en 3 rondjes op de crossbaan lukt conditioneel best, maar het risico op kletsnatte rug is dan wél erg groot. En dat moet niet hè.  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: OER weekend 11-13 januari
« Reactie #33 Gepost op: 13-01-2013, 15:13 »
Wat is dat nou EJ, dus er moet nog wat getraind worden voor Griekenland (en dan bedoel ik niet de kroegconditie  ;) )

in de kroeg hou ik jullie wel bij   ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: OER weekend 11-13 januari
« Reactie #34 Gepost op: 13-01-2013, 16:07 »
Citaat
Maar nergens een Motorollie gezien hè.


Nee, wij hebben niet gezellig gedaan... rit gereden zaterdag en toen weer naar huis.


Ben wel benieuwd naar de foto's... stonden wel wat fotografen bij de proeven en klimmetjes
KTM 300 EXC TPI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: OER weekend 11-13 januari
« Reactie #35 Gepost op: 13-01-2013, 16:18 »
Ja, er moet nog wel wat gebeuren, maar alles in perspectief hè: verleden jaar om deze tijd had ik al een dik half jaar niet gereden, zat ik met de arm in de mitella vanwege een net geopereerde schouder. Ik ben nu veel fitter en 3 rondjes op de crossbaan lukt conditioneel best, maar het risico op kletsnatte rug is dan wél erg groot. En dat moet niet hè.  ;)

Je kunt 2 x in de week overdekt trainen bij mij. Alleen een goede koplamp installeren en rammen maar, ook 's avonds door de week!

15 Rondjes van elk één minuut en na kwartier kan je weer naar huis!

Hulde aan de bikkels die weer met die kou gereden hebben!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: OER weekend 11-13 januari
« Reactie #36 Gepost op: 13-01-2013, 18:00 »
Je kunt 2 x in de week overdekt trainen bij mij.
Ik voel er weinig voor om in het donker trainen op de motor. Bij het OER-weekend reed ik ook voor het eerst in het donker met een enduro, en die koplamp van een drz is inderdaad een kaarslichtje. Wat mij betreft is vaste een afspraak op zondagochtend 8:30 uur wel een aardig idee. Houdt me ook uit de kroeg. 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1483
Re: OER weekend 11-13 januari
« Reactie #37 Gepost op: 13-01-2013, 18:32 »
zo, gereden, gezopen en weer gereden.
heerlijke dagen waarin ik mijn motor grens weer verlegt heb.
leuke proeven en mooi roadbook.
helemaal top!
If nothing goes right......

go left!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 54
Re: OER weekend 11-13 januari
« Reactie #38 Gepost op: 13-01-2013, 22:12 »
Was een geweldig weekend!!
Mooie rit en geweldige specials crossbaan,zandafgravingen, Duitsland en iets met waypoints schieten ...
Daar moet ik nog even mee oefenen ;)
Gerjan en team DANK!!

Honda XR 600 R -  BMW R100 GS PD
Rally Adventure Shop

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: OER weekend 11-13 januari
« Reactie #39 Gepost op: 14-01-2013, 11:54 »
Je kunt 2 x in de week overdekt trainen bij mij. Alleen een goede koplamp installeren en rammen maar, ook 's avonds door de week!

15 Rondjes van elk één minuut en na kwartier kan je weer naar huis!

Hulde aan de bikkels die weer met die kou gereden hebben!


Hohoho, rondjes van een minuut? Wie is er onder 'mijn' 62 seconden geweest dan?  ;)


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: OER weekend 11-13 januari
« Reactie #40 Gepost op: 14-01-2013, 12:03 »
Het was inderdaad een leuk rallyweekend! Gerjan bedankt!
Toch weer mooi om in de sneeuw rond te rijden in het mooie Drentse land. Die sneeuwstorm van 10 minuten op zondagmiddag was ook wel weer een leuke beleving!

Maar wie heeft nou al die kleurtjes omgereden? Alleen de blauwe gevonden  :(
Mooie proeven verder, dat graden rijden blijft toch moeilijk als er al heel veel sporen staan....

Alexander, Jeroen, Leander, bedankt voor het samen optrekken op verschillende momenten van de 2 dagen!
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 161
Re: OER weekend 11-13 januari
« Reactie #41 Gepost op: 14-01-2013, 16:02 »
Gerjan en Leppink team; super weekend!
 
Zag er behoorlijk tegenop om met dit weer die afstanden te rijden..... De zeer leuke route, de bijzonder mooie proeven (prachtige zandafgravingen!!) en de gezelligheid maakte het zeker de moeite waard. Beide dagen de volledig route gereden, deels met Simmetje, Alexander en Bakbeest die flink hun navigatie en hill-climb skills hebben kunnen oefenen. Jammer dat het te koud was om vaak de camera te pakken  :-)
 
Bedankt en zeker tot volgend jaar!
Grz. Jeroen

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 94
Re: OER weekend 11-13 januari
« Reactie #42 Gepost op: 14-01-2013, 19:02 »
Weer heerlijk gereden dit weekend. Bedankt Gerjan en team!
De route begint vertrouwd aan te voelen.  :)  Geloof dat ik nu voor het vijfde jaar heb gereden. Altijd een leuk begin van het jaar.
Vond de tweede crossproef ook erg geslaagd. Wel uitkijken voor de tele-lenzen. Van Tellingen was er niks bij.
Kunnen we die picca's straks ergens zien?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: OER weekend 11-13 januari
« Reactie #43 Gepost op: 14-01-2013, 19:58 »
Wel uitkijken voor de tele-lenzen. Van Tellingen was er niks bij.
Kunnen we die picca's straks ergens zien?


 :stupid:
KTM 300 EXC TPI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com