Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: afscheidskado van mijn werk  (gelezen 3644 keer)

Offline member

• Member
  • *
Re: afscheidskado van mijn werk
« Reactie #15 Gepost op: 02-12-2012, 23:46 »
Je kunt vanuit Eersel richting Veldhoven gezien langs de rechtse kant van de snelweg rijden achter het Koningshof door....als je dat tenminste bedoelt.
Kijk anders eens op www.allroadmap.nl

ik ga eens zoeken of dat lukt. ik rij nu vanuit belgie naar eersel door diverse bossen. daarna kom ik in Eersel bij de snelweg uit. daar ga ik over de weg naar het E3 strand, daar vind ik nu geen offroad pad naar het oeienbos. ik ga de andere kant eens proberen, mogelijk dat dat wel lukt.

Offline member

• Member
  • *
« Reactie #16 Gepost op: 03-12-2012, 07:50 »
ik ga eens zoeken of dat lukt. ik rij nu vanuit belgie naar eersel door diverse bossen. daarna kom ik in Eersel bij de snelweg uit. daar ga ik over de weg naar het E3 strand, daar vind ik nu geen offroad pad naar het oeienbos. ik ga de andere kant eens proberen, mogelijk dat dat wel lukt.

Laat maar even weten als je er niet uit komt dan kan ik je een paar tips geven, kom zelf uit Eindhoven....

Offline member

• Member
  • *
« Reactie #17 Gepost op: 03-12-2012, 22:54 »
Laat maar even weten als je er niet uit komt dan kan ik je een paar tips geven, kom zelf uit Eindhoven....

ik houd je op de hoogte, zal pas komend weekend worden overigens, nu 's avonds te donker om de weg te zoeken  ;)

Offline member

« Reactie #18 Gepost op: 03-12-2012, 23:49 »
stuur me een pb, ik heb wel leuke tracks tot Eersel.

groeten,

Jos

Offline member

« Reactie #19 Gepost op: 04-12-2012, 22:48 »
Zo, gisteren afscheid genomen van mijn oude werk, maandag nieuwe baan. Mijn oud-collega's kennen me goed want ze geven me dit:

en dit:

(nou ja, nog onderweg, post was te laat). Moet vaker van baan wisselen  8)

groeten,

Jos
gave kado's jos. En succes met je nieuwe uitdagende job.
Orange is the color.

Offline member

• Member
  • *
« Reactie #20 Gepost op: 04-12-2012, 23:08 »
Jos; graag gedaan,
Afscheids 'borrel' was gezellig, jammer dat je weggaat maar we spreken elkaar wel weer.